AndroidHealthClinic

Elastic fantastic - cutting with myo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi om te zien hoe je dat aanpakt met die elastieken, brik. Best een compleet programma zo.
Ik heb ook nog 3 elastieken liggen, niet veel meer mee gedaan tot nu toe, dan schouder rotator cuffs en borst. Maar gaat op zich best lekker.
 
Mooi om te zien hoe je dat aanpakt met die elastieken, brik. Best een compleet programma zo.
Ik heb ook nog 3 elastieken liggen, niet veel meer mee gedaan tot nu toe, dan schouder rotator cuffs en borst. Maar gaat op zich best lekker.

Inderdaad, met wat creativiteit kan je toch een hap doen! Ik gebruik mijn resistance bands eigenlijk alleen nog voor band pull aparts, shoulder dislocations en wat tricep pushdowns. Of om iemand te assisteren bij chinups.
 
Zo erg last van een hardnekkige verkoudheid. Krijg bijna geen lucht. Schiet echt niet op!

Nu de tijd gehad om nog eens over mijn training na te denken.
Ga toch upper/lower split doen.
Upper blijft hetzelfde met myo reps
Oftewel:
Chest press
Pull over
Fly
Pull up
Row
Upright row
Ohp
Lat raise
Bicep curl
Triceps extension
Touwtje springen


Lower body wil ik dan als volgt aan gaan pakken
Bulgarian split squats 3x8
Pull through 3x8
Leg extensions 3x12
Leg curl 3x12
Plank
Touwtje springen

Totale trainingsweek
Dag 1 upper
Dag 2 lower
Dag 3 bw cardio
Dag 4 upper
Dag 5 lower
Dag 6 bw cardio
Dag 7 rust

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Mooi om te zien hoe je dat aanpakt met die elastieken, brik. Best een compleet programma zo.
Ik heb ook nog 3 elastieken liggen, niet veel meer mee gedaan tot nu toe, dan schouder rotator cuffs en borst. Maar gaat op zich best lekker.
thanks, moet zeggen dat jouw logje weer inspiratie was voor mijn lower body training

Inderdaad, met wat creativiteit kan je toch een hap doen! Ik gebruik mijn resistance bands eigenlijk alleen nog voor band pull aparts, shoulder dislocations en wat tricep pushdowns. Of om iemand te assisteren bij chinups.
merk inderdaad dat als je een beetje spieranatomie in je koppie hebt je wel snel oefeningen voor spieren kunt bedenken ja! Leer mijn lijf ook goed kennen zo!
 
thanks, moet zeggen dat jouw logje weer inspiratie was voor mijn lower body training

merk inderdaad dat als je een beetje spieranatomie in je koppie hebt je wel snel oefeningen voor spieren kunt bedenken ja! Leer mijn lijf ook goed kennen zo!

Thnx, en zo helpt de lamme de blinde (nee hoor, grapje...)

Ja een beetje kennis van hoe die spieren lopen dat geeft wel een hoop inzicht.

Sterkte met de verkoudheid.
 
Chest press oranje+zwart (23,5kg) 22+5+5+5
pullover rood+blauw (14,5kg) 25+5+5+5+5+5 volgende keer oranje +geel
Fly oranje (13,5kg) 21+5+5+5+3
pull up 6+4+2
Row oranje+zwart+rood(29,5kg) 19+4+4+4 schuin dus meer als een dumbell row
ohp zwart (10kg) 22+5+5 oef
Lat raise groen (3kg) 17+4+4+4+3
biceps curl oranje (13,5kg) 19+4+4+3
tri ext oranje (13,5kg) 20+5+5+3

Touwtje springen 5x30 met 20 sec rust ertussen.

So nu chillen op de bank
 
Lkkr bezig collega, chillen op de bank? Wt doen we op het werk dan?
 
Vandaag:

Lower body:
Bulg. Split squat 8xrood (6kg) 8xblauw (8,5kg) 8xzwart (10kg) volgende keer 3x8zwart
Pull through 3x8 zwart +rood (16kg) volgende keer 3x9
Leg ext 3x12 oranje+rood (19,5kg) volgende keer 3x14
Ham curl 3x12 rood(6kg) volgende keer 3x14
Plank 3x35sec met 30sec rust volgende keer 36 sec

Touwtje springen, tabata 20 op 10 af 5 setjes, laatste setje erg rommelig, volgende keer weer 5 keer.
 
Training vandaag:

Bw cardio

Squat 11/11/11/11/11
Push up6/6/6/6/6
Sit up6/6/6/6/6
Chin up3/3/2/2/2

Zo viel mee vandaag, ga dit nog eens leuk vinden.

inb4: volgende keer ga ik hartstikke kapot


---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Aaaaargh the cravings are real! Gloeiende ik heb trek op kaas chips worst aaaargh even doorbijten, zondag pas cheatdag.
 
Lekker snel klaar met loggen.
Hou vol met die lekkere trek.....
 
Lekker snel klaar met loggen. Hou vol met die lekkere trek.....
Ja is maar korte train dus ook korte logging :P

Ja gisteren doorgebeten, niks meer gepakt. Was wel lastig even, aangezien vrouwlief lekker zat te peuzelen van een mooi stukje pesto kaas.

Even een periode gehad waarin ik het allemaal wat losser gelaten heb, was gewoon even nodig. Zat helemaal op een plateau. Had er ook even genoeg van, merk wel dat nu weer het 'strakke' stramien in stappen niet zo gemakkelijk is. Maar goed al 3 dagen op rij tot op de letter mijn voedingsschema gevolgd. An sich een succes verzekerd verhaal, maar ja mijn ongeduldige ik vind het toch lastig weer te wachten op de resultaten :P

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Zo eigenlijk was de bedoeling 6 dagen op 1 dag af, maar aan mijn lichaam te voelen gaat het toch eerder 3 op 1 af worden. ook een nette trainingsfrequentie lijkt mij. Dus dan upper-lower-bwcardio-rust en dan opnieuw.
 
Zo via fitness seller nieuw bankje! Want blijven staan begon steeds meer een probleem te worden! Wel meer klaar zetten, dus meer focus op bang for buck oefeningen!


Chest press 2xoranje(27kg) 18+4+4+4+4
pullover geschrapt
Fly zwart+rood (16kg) 13+3+3+3+1
pull up 4+1 ??? Wtf my powers are gone!!
Row oranje+zwart+rood(29,5kg) 15+4+4+4+2 chest supported nu met bankje, lats beter aangesproken zo
ohp oranje (13,5kg) 18+4+4+1
Lat raise geschrapt
biceps curl oranje (13,5kg) 18+4+4+1
tri ext oranje (13,5kg) 12+3+3+3

Touwtje springen 3x20sec met 10 sec rust ertussen. Volgende keer 4x20sec


Zo nu weer volhouden!
 
Meest originele trainings schema op DBB!
Sta je trouwens op die eleastieken aan een kant, of bevestig je ze ergens aan?
 
Meest originele trainings schema op DBB! Sta je trouwens op die eleastieken aan een kant, of bevestig je ze ergens aan?
Hoop dat dat meest orgineel positief is...

Maak ze nu aan de onderkant van het bankje vast.
Voorheen met een deuranker, maar dat klem ik nu onder het bankje.
Voor die row bijvoorbeeld gaat ie wel nog in de deur, en dan het bankje rechtop en er andersom op gaan zitten.

Bicep curl terwijl ik er gewoon op ga staan. Heerlijk getraind vanochtend in ieder geval. Morgen de beentjes weer!
 
Of het positief is, daar is alleen je progressie maatstaf voor :)
O ik zie het al, deurankers worden ook verkocht door de betere elastieken winkel, en aan de staander van een bankje natuurlijk..
 
FitNotes Workout - dinsdag 23rd juni 2015

** Band Bulgarian Split Squat **
- 10.0 kgs x 8 reps
- 10.0 kgs x 8 reps
- 10.0 kgs x 8 reps

** Band Pull Through **
- 16.0 kgs x 9 reps
- 16.0 kgs x 9 reps
- 16.0 kgs x 9 reps

** Band Leg Extension **
- 16.0 kgs x 9 reps
- 16.0 kgs x 9 reps
- 16.0 kgs x 9 reps

** Band Leg Curl **
- 13.5 kgs x 8 reps
- 13.5 kgs x 8 reps
- 13.5 kgs x 8 reps

** Dragon Flag **
- 3 reps
- 3 reps
- 3 reps

Zo beetje dood nu
 
Voor de mensen die er zich geen beeld bij kunnen vormen.... Een beeld zegt meer dan duizend woorden

2uotilz.jpg


---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

Train vandaag

Chest press 2xoranje(27kg) 23+5+5+5+5
Volgende keer oranje+zwart+rood blijven verhogen totdat ik weer in die 10-15 uitkom in activatie set
Fly zwart+rood (16kg) 14+3+3+3+3+3 even aanhouden iso mag iets meer volume
pull up 6+2+1
Row oranje+zwart+rood(29,5kg) 17+4+4+4+4+4 volgende keer oranje+zwart+blauw
ohp oranje (13,5kg) 20+5+5+5 volgende keer zwart+rood
biceps curl oranje (13,5kg) 18+4+4+4+4+4 door trekken naar die 20-25 range
tri ext oranje (13,5kg) 16+4+4+4

Touwtje springen blegh nee..... Niet vandaag, niet nu, later misschien
 
Ziet erg goed uit. Dit is de chest press?
Voordeel van de elestieken is, dat je super makkelijk van recht naar incline of decline kan verschuiven door de hoek van je armen iets te veranderen.
 
Ziet erg goed uit. Dit is de chest press?
Voordeel van de elestieken is, dat je super makkelijk van recht naar incline of decline kan verschuiven door de hoek van je armen iets te veranderen.
Yep was inderdaad chest press. Ja en die hoek veranderen klopt wel. Flys doe ik bijvoorbeeld een beetje meer incline, want dan voel ik ze beter. Zo nu eens ontbijt maken en me voorbereiden op leg day
 
Back
Naar boven