AndroidHealthClinic

Synthol.

Bezoekers in dit topic

TRTtoPOWERPCT

Cool Novice
Lid geworden
4 jan 2015
Berichten
120
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Hoi,


Ik had het daarnet met een oude BB'er en het onderwerp was Synthol, nu weet ikzelf wel als je ermee kunt omgaan dat het mooie effecten kan geven, en niet zoals die synthol gekken maar dus puur beetje per beetje in spuiten triceps, biceps, traps, eventueel kuiten.


Nu vraag ik me af moet je dit echt laten doen door mensen met ervaring? Of dient het gewoon diep genoeg onder de spier te gaan?

En de "gains" met Synthol zijn dat blijvende galns of maar tijdelijke? Ik vraag me dit af puur uit interesse en als ik er genoeg over heb gelezen en of misschien gezien het zelf ga proberen en hier posten.
 
Als je ga poste ben ik zoizo in! Lees je niet vaak
 
in voor pics
 
Graag pics voor en na de injecties, en binnen enkele weken voor en na de gore infectie, en nadien voor en na de operatie.
 
Graag pics voor en na de injecties, en binnen enkele weken voor en na de gore infectie, en nadien voor en na de operatie.


Kneus

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ts, hoe sta je er nu bij dat je aan synthol denkt ?
En weet je wel hoe het werkt ??!
 
Graag pics voor en na de injecties, en binnen enkele weken voor en na de gore infectie, en nadien voor en na de operatie.

Ik verwachte al zulke domme reactie.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Kneus

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ts, hoe sta je er nu bij dat je aan synthol denkt ?
En weet je wel hoe het werkt ??!

Ja ik weet wel hoe het gaat en hoe je het moet zetten, maar ik vroeg het even uit nieuwsgierighied ook qua die gains. En ik denk eraan om iets nieuws te gaan proberen ik heb nogal bijna alles geprobeerd, ik ben benieuwd hoe het zal werken en wat het geeft, op Engelse fora zijn de meeste wel tevreden en sommige merkten niets maar dat komt omdat men echt erg voorzichtig is met het goedje.
 
In!

Lijkt me alleen erg verslavend... Kijk uit voor het "MEER MEER MEER" effect, zeker aangezien je deze shit in tegenstelling tot gewone spieren niet meer kwijt kunt raken ;).
 
In!

Lijkt me alleen erg verslavend... Kijk uit voor het "MEER MEER MEER" effect, zeker aangezien je deze shit in tegenstelling tot gewone spieren niet meer kwijt kunt raken ;).

Hahahah ja daar heb ik al van gehoord maar ik ben daar zeker immuun tegen :)
 
Is dit artikel achterhaalde info, onzin of slaat dit puur op die dudes die zich helemaal vol spuiten? http://www.ergogenics.org/synthol.html

Ik ben volledig onbekend met synthol, enige wat ik er ooit van gezien heb zijn die volledig mislukte figuren die je wel eens op youtube of facebook voorbij ziet komen. Dacht ook altijd dat dit een soort van opvullingen waren, puur uiterlijke schijn en 0,0 extra kracht maar dat is dus blijkbaar niet correct?

Ik vind dit wel interessant, ga het zeker volgen wanneer iemand zich eraan gaat wagen!
 
Is dit artikel achterhaalde info, onzin of slaat dit puur op die dudes die zich helemaal vol spuiten? http://www.ergogenics.org/synthol.html

Ik ben volledig onbekend met synthol, enige wat ik er ooit van gezien heb zijn die volledig mislukte figuren die je wel eens op youtube of facebook voorbij ziet komen. Dacht ook altijd dat dit een soort van opvullingen waren, puur uiterlijke schijn en 0,0 extra kracht maar dat is dus blijkbaar niet correct?

Ik vind dit wel interessant, ga het zeker volgen wanneer iemand zich eraan gaat wagen!

Ja heel langgeleden dacht ik het ook! Haha maar Rich Piana is er een voorbeeld van en pro bodybuilders ook, zij spuiten het net voor de comp. In ik durf het zeker, ik vroeg me gewoon die twee dingen af.
 
Is er al een nederlandse syntholgek?
 
Ik zal het zeker doen die synthol cycle, nu ben ik terug aan het trainen na lange tijd. Ik zat op trt namelijk en ben er nu al even vanaf en trainen gaat super! Massa heb ik ook niet veel verloren. Maar dat van die trt is een lang verhaal en heb ook een volledig logje van mijn POWERPCT om te herstellen van me trt. en tot heden gaat het goed, en mijn waarden bleken ook goed zeker voor iemand die net uit een TRT komt.
 
Insulina heeft ooit eens een log gepost hier waarbij hij ook synthol zette.
 
Naast de vanzelfsprekende cosmetische 'voordelen' die het kan geven bij juist gebruik, zelfs bij wedstrijden, denk ik dat het vooral ook iets is waar heel, heel veel haken en ogen aanzitten. Vooropgesteld dat ik er niet bar veel van weet; je spreekt van 'gains' met synthol, maar wat bedoel je dan precies? Het is toch gewoon een vetzuur wat op ten duur weer afgebroken zou worden door het lichaam zelf? Je zal dus moeten 'onderhouden' lijkt mij?

Een snelle search levert mij bijv. dit artikel op : http://www.ergogenics.org/synthol.html , en ik moet zeggen dat dat waarschijnlijk heeeel globaal iets over synthol zegt en bij lange na de lading niet dekt, maar ik geloof toch wel dat ik dit toch echt nooit zou doen.

Neemt niet weg dat ik zeker benieuwd zou zijn naar een logje hierover xD
 
Had het eens geprobeerd in m'n traps damn nooit meer die pijn was niet te harden na een tijd veel succes !!
 
[Link niet meer beschikbaar]
hier valt IMO de synthol niet op en hij heeft heel wat gespoten
(en nee zijn infectie toen kwam van aas)
natuurlijk is synthol pijnlijk painless pumps is minder pijnlijk maar ook langzamer effect
 
[Link niet meer beschikbaar]
hier valt IMO de synthol niet op en hij heeft heel wat gespoten
(en nee zijn infectie toen kwam van aas)
natuurlijk is synthol pijnlijk painless pumps is minder pijnlijk maar ook langzamer effect
Had deze wel eens gezien, wel gedacht dat er veel celltech in gegaan was maar synthol niet aan gedacht
 
Back
Naar boven