Fitness Seller

Synthol. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Synthol, we zijn allemaal bekend met de ''synthol freaks''
Maar ik weet wel zeker dat iedere deelnemer op het podium bij Mister Olympia ook gewoon ( in mindere mate uiteraard) synthol injecteerd, maar daar hoor je verder niemand over.


Joh echt?...

Ben heel benieuwd naar je foto ts!
Vooral omdat je zegt alles al gebruikt te hebben.
Wat meten je armen dan?
 
Ik wil je synthol-blog bijhouden!
 
Weet je hoe gruwelijk veel/vaak je moet zetten om bijv kuiten wat bij te trekken?

Heel veel cc's.
 
Alleen vh kijken / luisteren naar die gast krijg ik het al benauwd, zo vaak snakt ie naar adem tijdens z'n praatje.

Ja dat viel mij ookal op ja
 
Ik volg je sowieso man.
Ben benieuwd wat dit gaat brengen.

En succes ermee :P
 
Joh echt?...

Ben heel benieuwd naar je foto ts!
Vooral omdat je zegt alles al gebruikt te hebben.
Wat meten je armen dan?

40cm warm die lopen achter vooral op mijn borst ik heb een redelijk grote chest, wat me vooral stoort zijn mijn gewrichten! Niet dat ik het draag maar moest ik een 3 kwart broek dragen dan zou je denken dat ik nog nooooit mijn benen heb getraind, rond mijn enkel kun je net niet met 1 hand rond, en bij mijn kuiten geraak je helemaal niet rond met 2 halen (nooit opgemeten) dat is het nadeel ik blijf wel goed droog enz... En als ik een short draag zie je mooie droge kuiten (ik zeg dat ze mooi zijn, maar wil niet zeggen dat ze aansluiten aan de rest boven benen etc...)

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

Ik hoor ook vaak het onderwerp "painless pumps" en sythetek die blijken ook goed.
 
Met 40cm armen synthol willen gebruiken... [emoji23]
 
Met 40cm armen synthol willen gebruiken... [emoji23]

Dit. Gemiddelde dedicated natty kan nog wel easy 40cm halen.
En dan nog warm ook :P

Maar is jouw keuze uiteraard.
 
Met 40cm armen synthol willen gebruiken... [emoji23]

Volgens mij snapje de zin van synthol niet echt , dat is 40 warm met een gestrekte arm ik heb lange armen in lederegevel wanneer in deze opspan weet ik het niet, moet het opgespannen eens meten

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Volgens mij zijn er hier op DBB heel wat mensen die het gebruiken, maar het niet durven zeggen door die gekken freaks uit Brazilië.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Weet je hoe gruwelijk veel/vaak je moet zetten om bijv kuiten wat bij te trekken?

Heel veel cc's.

En dan nog in elke kuit :p

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Ik was eens op de painless pumps Facebook die pagina, laatste post was een foto van Hitler met als tekst Adolf Hirtler <3 ik ben op die man (de eigenaar en uitvinder van painless pumps) geweest men kan da zo via hem bestellen, ik zie mensen op Engelse fora ook over hem praten enz...
 
Ik verwachte al zulke domme reactie.

Het is gewoon voor losers man, denk maar niet dat een beetje niet zal opvallen,je ziet het altijd. De weggever is dat als je je synthol spier strekt deze een bolle vorm blijft houden.Uiteraard is het tijdelijk, het lichaam voert die troep af dus je blijft spuiten (en wordt verslaafd)
 
40cm gestrekte arm, misschien 45cm flexed?

Denk dat je er met gwne roids ook nog genoeg uit kan halen. Keus blijft aan jezelf natuurlijk.
 
Volgens mij snapje de zin van synthol niet echt [emoji12], dat is 40 warm met een gestrekte arm ik heb lange armen in lederegevel wanneer in deze opspan weet ik het niet, moet het opgespannen eens meten

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Volgens mij zijn er hier op DBB heel wat mensen die het gebruiken, maar het niet durven zeggen door die gekken freaks uit Brazilië.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------





En dan nog in elke kuit :p

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Ik was eens op de painless pumps Facebook die pagina, laatste post was een foto van Hitler met als tekst Adolf Hirtler <3 ik ben op die man (de eigenaar en uitvinder van painless pumps) geweest men kan da zo via hem bestellen, ik zie mensen op Engelse fora ook over hem praten enz...


Doe dan gewoon een foto..
 
Het is gewoon voor losers man, denk maar niet dat een beetje niet zal opvallen,je ziet het altijd. De weggever is dat als je je synthol spier strekt deze een bolle vorm blijft houden.Uiteraard is het tijdelijk, het lichaam voert die troep af dus je blijft spuiten (en wordt verslaafd)

Jij noemt net elke pro een loser ^^
 
Back
Naar boven