MuscleMeat

Road to the World RAW Championship (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zak heel traag en focus vooral op hamstring stretch (idem geldt voor flyes en stretch van de chest).
Explosief naar boven. 90 kg is wel het lichtste dat ik gebruik, ik ga tot 110-120 soms, maar nooit richting de 150.. Weet ook niet of ik die überhaupt op dezelfde manier zou kunnen.

Ah oke. Kan me nog herinneren dat er soms gastjes hier op het forum waren die met 200+ gm's deden met een 300 deadlift. Geloof zelf ook meer in strictere gm's.
 
Ah oke. Kan me nog herinneren dat er soms gastjes hier op het forum waren die met 200+ gm's deden met een 300 deadlift. Geloof zelf ook meer in strictere gm's.

Chris en ik deden ze in het verleden ook tot hele zware gewichten. Vooral vanaf pins/rack deden we soms idiote gewichten. Alleen dan werd het gewoon een ME oefening die meer op een squat leek. Good old times :D
 
Ah oke. Kan me nog herinneren dat er soms gastjes hier op het forum waren die met 200+ gm's deden met een 300 deadlift. Geloof zelf ook meer in strictere gm's.

Chris en ik deden ze in het verleden ook tot hele zware gewichten. Vooral vanaf pins/rack deden we soms idiote gewichten. Alleen dan werd het gewoon een ME oefening die meer op een squat leek. Good old times :D

Epic times inderdaad. Good old Atlanta

Maar inderdaad, bij een hoop van de zieke Goodmorming gewichten die voorbijkomen twijfel ik sterk
aan de uitvoering. Imo zijn de 'strikte' Goodmornings met nagenoeg rechte benen superieur, in ieder geval als assistance aan het eind van de training. Overigens scheelt het ook een hoop als je een SSB gebruikt, ik vond dat een stuk makkelijker.


Vandaag:

Deadlift to knees: 4 x 2 x 245
Seated Press (1 tand incline): 5 x 90/97.5/92.5/92.5/92.5
Dips: 5 x 4 x +20, rustig aan
BB curls: 5 x 6 x tot 50 kg, rug tegen de muur
Reverse Hypers: 4 x 8 x +15kg plate aan m'n voeten
Box Jumps: 4 x 5 x
 
Squat (2s pauze @ bottom): 4 x 3 x 205
Board Press (4 cm): 2 x 3 x 150, 2 x 2 x 167.5, 0 x 175 (damn), 1 x 175 (8 cm)
Squat: 4 x 2 x 235
Cable Flyes: 5 x 8 x
Triceps Pushdown: 5 x 8 x
Leg Raise: 3 x 8 x

Balen van de board press, maar 175 vanaf 8 cm vind ik ook ok. Vanaf 4 cm zou alleen beter zijn. Ben zwakker vanaf 4 cm dan vanaf borst en ben sowieso toe aan deload bijna.
 
Wow.. Vind je stats evenals je filmpje erg indrukwekkend. Daar val ik (al helemaal als totale beginneling) aardig stil van :o. Je hebt vast heel wat goed bruikbare kennis over te brengen!
Absoluut in!
 
Wow.. Vind je stats evenals je filmpje erg indrukwekkend. Daar val ik (al helemaal als totale beginneling) aardig stil van :o. Je hebt vast heel wat goed bruikbare kennis over te brengen!
Absoluut in!

Thanks voor de complimenten.
 
Gister:

Deadlift:
4 x 2 x 260

Slingshot Bench:
2 x 2 x 167.5
2 x 1 x 185
1 x 190

Military Press (behind the neck):
6 x 70/70/70/75/70

Hyperextension:
4 x 8 x

Box Jumps: 4 x 5 x
 
Waarom kies je voor MP(behind the neck)?
 
Ben benieuwd wat jij specifiek de meerwaarde van hyperextensions vindt :)
 
Waarom kies je voor MP(behind the neck)?

Variatie, als barbell schouder presses doe ik meestal seated incline (75/80 graden ofzo), front MP en MP behind the neck. Behind the neck maakt de boel meer los voor m'n gevoel.

Ben benieuwd wat jij specifiek de meerwaarde van hyperextensions vindt :)

Doorbloeding en versterking van de onderrug. Mat een barbell in de nek voel ik ze het best.
 
Net

Squat:
5 x 2 x 235

Bench press:
2 x 3 x 140
4 x 2 x 150

Flyes:
5 x 6 x

French Press:
5 x 6 x

Goodmornings:
5 x 5 x
 
Deadlift:
4 x 2 x 245

Military Press:
4 x 90/95/95/90/90

Side Raise:
5 x 6 x

Reverse Hypers:
4 x 8 x

Box Jumps:
4 x 5 x
 
Maandag:

Deadlift: 2 x 2 x 227.5, 3 x 1 x 245
Bench Press: 4 x 2 x 132.5
Flyes: 4 x 6 x
Abs: 3 x 8 x

Deload.

Net, testdag squat en bench:

Squat:
1 x 280
1 x 292.5
1 x 300

Fuck yeah.

Bench Press:
1 x 167.5
1 x 175
1 x 180

Nice, maar de pauze was minimaal.

Front Raise 4 x 6 x en hypers 3 x 6 x

Filmpjes volgen uiteraard.
 
300 squat, monster........

congrats man
 
Sexy baardmans...waar blijft het filmpje? Ik wil fappen op de 300sq
 
Zieke squat
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven