MuscleMeat

Synthol. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

So what? Alsof je het niet ziet dat iemand geared als die op +100kg staat met -10% BF
Ten eerste is dat appelen en citroenen vergelijken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het lelijk en nep eruit ziet. Of ga je dat nu ontkennen?

Jij noemt net elke pro een loser ^^
Elke pro ben ik niet van overtuigd, maar goed zij hebben zoveel spiermassa dat een beetje niet altijd opvalt. Als het wel opvalt zijn het idd losers.

Een beetje synthol lopen verdedigen, what's wrong with you people? pfff ga werken voor je massa /out
 
Ten eerste is dat appelen en citroenen vergelijken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het lelijk en nep eruit ziet. Of ga je dat nu ontkennen?


Elke pro ben ik niet van overtuigd, maar goed zij hebben zoveel spiermassa dat een beetje niet altijd opvalt. Als het wel opvalt zijn het idd losers.

Een beetje synthol lopen verdedigen, what's wrong with you people? pfff ga werken voor je massa /out

Sinds wanneer zijn appelen en citroenen niet te vergelijken? Vergelijk ze op smaak, textuur, kleur etc. dan zijn er echt wel degelijk gelijkenissen. Maakt het uit of ik een appel met 300km pu tegen je hoofd gooi of een citroen?
 
Ten eerste is dat appelen en citroenen vergelijken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het lelijk en nep eruit ziet. Of ga je dat nu ontkennen?


Elke pro ben ik niet van overtuigd, maar goed zij hebben zoveel spiermassa dat een beetje niet altijd opvalt. Als het wel opvalt zijn het idd losers.

Een beetje synthol lopen verdedigen, what's wrong with you people? pfff ga werken voor je massa /out

Vind jij :p Sommige vinden een vet% van -10% ook lelijk. En borstimplantaten bij vrouwen ook.

Ik niet. Als ik mooie ronde side delts zou krijgen zou ik er ook over denken. Nu groeien die krengen niet. En zo
lang je er niet over gaat, en het estetisch mooi blijft, waarom niet.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Sinds wanneer zijn appelen en citroenen niet te vergelijken? Vergelijk ze op smaak, textuur, kleur etc. dan zijn er echt wel degelijk gelijkenissen. Maakt het uit of ik een appel met 300km pu tegen je hoofd gooi of een citroen?

:roflol:
 
Ten eerste is dat appelen en citroenen vergelijken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het lelijk en nep eruit ziet. Of ga je dat nu ontkennen?


Elke pro ben ik niet van overtuigd, maar goed zij hebben zoveel spiermassa dat een beetje niet altijd opvalt. Als het wel opvalt zijn het idd losers.

Een beetje synthol lopen verdedigen, what's wrong with you people? pfff ga werken voor je massa /out

inderdaad

stop met kuren jullie luie ongeduldige mensen, HARDER WERKEN

:roflol:
 
Het is gewoon voor losers man, denk maar niet dat een beetje niet zal opvallen,je ziet het altijd. De weggever is dat als je je synthol spier strekt deze een bolle vorm blijft houden.Uiteraard is het tijdelijk, het lichaam voert die troep af dus je blijft spuiten (en wordt verslaafd)

Veruit het belachelijkste aan synthol is dat die arm er kwasi hetzelfde uitziet, gestrekt of niet.
Als je dat wil, waarom geen implanten steken ofzo ?


De natuurlijke contractie van je spier verliezen ? Zou ik zelf niet willen en ik ben absoluut niet bezig met aesthetics
 
Ten eerste is dat appelen en citroenen vergelijken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het lelijk en nep eruit ziet. Of ga je dat nu ontkennen?


Elke pro ben ik niet van overtuigd, maar goed zij hebben zoveel spiermassa dat een beetje niet altijd opvalt. Als het wel opvalt zijn het idd losers.

Een beetje synthol lopen verdedigen, what's wrong with you people? pfff ga werken voor je massa /out

een beetje steroiden lopen verdedigen, what's wrong with you people? pff ga werken voor je massa /out.



@Ts ik ben wel in als je een log bijhoudt. Snap de taboe over synthol trouwens ook echt niet, elke pro gebruikt zowat synthol. Kan me voorstellen als je buff bent en geen kuiten hebt hoe hard je die ook traint dat je je daar aan irriteert.

In iedergeval niets geks aan dat synthol,
 
een beetje steroiden lopen verdedigen, what's wrong with you people? pff ga werken voor je massa /out.



@Ts ik ben wel in als je een log bijhoudt. Snap de taboe over synthol trouwens ook echt niet, elke pro gebruikt zowat synthol. Kan me voorstellen als je buff bent en geen kuiten hebt hoe hard je die ook traint dat je je daar aan irriteert.

In iedergeval niets geks aan dat synthol,

thx makker, ja ik zal het zeker doen vroeg of laat, ik zal dan gewoon alles hier posten.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

ik denk wanneer ik synthol ga halen gewoon een goei 400ml of 500ml dat zou genoeg moeten zijn.
 
Serieus:

Heeft iemand wel eens nagedacht over kuit-implantaten?

Lijkt mij een beter alternatief dan synthol?
 
Serieus:

Heeft iemand wel eens nagedacht over kuit-implantaten?

Lijkt mij een beter alternatief dan synthol?

Ja ik heb nu hele gespierde kuiten.
 
Serieus:

Heeft iemand wel eens nagedacht over kuit-implantaten?

Lijkt mij een beter alternatief dan synthol?
Denk dat het niet echt easy is, kuiten zitten aardig veel zenuwen enzo. Stuk gecompliceerder als bv borstimplantaten.
 
Serieus:

Heeft iemand wel eens nagedacht over kuit-implantaten?

Lijkt mij een beter alternatief dan synthol?

Dan moeten ze het al achter de spier plaatsten anders is je vasculariteit weg

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

En zal wel in de weg zitten als je wandelt
 
Serieus:

Heeft iemand wel eens nagedacht over kuit-implantaten?

Lijkt mij een beter alternatief dan synthol?

Hmm er zullen er wel zijn sowieso, maar volgens mij zal dat niet echt een prettig gevoel geven.
 
Hmm er zullen er wel zijn sowieso, maar volgens mij zal dat niet echt een prettig gevoel geven.


Ik heb er wel eens een reportage over gezien van een gast die een goed fysiek had maar zijn kuiten liepen echt achter. Na de operatie zag het er toch wel goed uit moet ik zeggen. Goede natuurlijke vorm etc. Je zou ook eens kunnen Google op afbeeldingen van voor/na operatie. Uiteraard zullen er ook vast minder geslaagde resultaten zijn net als met elke plastische chirurgie.
 
Ik heb er wel eens een reportage over gezien van een gast die een goed fysiek had maar zijn kuiten liepen echt achter. Na de operatie zag het er toch wel goed uit moet ik zeggen. Goede natuurlijke vorm etc. Je zou ook eens kunnen Google op afbeeldingen van voor/na operatie. Uiteraard zullen er ook vast minder geslaagde resultaten zijn net als met elke plastische chirurgie.

je kuiten zie je niet 24/7 he en enkel in de zomer dus vind het idioot als je lichaam het afstoot zit je ermee
 
Back
Naar boven