AndroidHealthClinic

yeremy building for more

Bezoekers in dit topic

yeremy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 jan 2015
Berichten
368
Waardering
13
Lengte
1m88
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
Ik ga een logje bijhouden - voor mezelf - en misschien kan het anderen wat ideetjes geven.
Trainingen zijn niet standaard en dus ook geen vast schema. Alles op gevoel en naar doel van de dag of doel van de week/periode.

Alles is gericht op veel massa aanzetten en veel vet verbranden. Ik heb geen behoefte aan gewauwel en geneuzel over of het wel of niet kan, ik doe wat ik doe en het werkt.
Meeste trainingen zijn hoog volume en hoge intensiteit met redelijke gewichten.

Hoog volume met pipo gewichtjes werken voor mij niet en laag volume met zo hoog mogelijke gewichten alleen maar wat verplaatsen ook niet.

Trainingstijl is een mix tussen de stijlen/methodes van Lee Labrada, BenPakulski en der Arnold.

Belangrijkste voeding zijn eiwitten en vetten. Carbs just for reloading and volume.
 
In.

Hoeveel kcal zit je op dan?
 
In.

Hoeveel kcal zit je op dan?

Weet niet, zal eens een beetje uitrekenen. Voeding gaat ook op gevoel en aan de hand van de vorderingen.
Sowieso hoog eiwitten en vetten. Carbs zijn niet zo belangrijk voor mij.j
 
goeie stats, streef voor mij, hoelang train je al?
 
Trainen als een pro is best debiel
 
Laatst bewerkt:
want? De methodes die ze aangeven werkt niet ofzo?
Welk systeem moet je dan wel aanhouden? Dat van een schraal ventje?

Pro's zijn talentjes die genetisch het neusje van de zalm zijn en de meest complexe AAS gebruiken. Waarom zou je daar trainingsmethodes van afkijken?

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Owh ja idd omdat ik die rep failde in mijn squat rack zijn al mijn argumenten zinloos

Kusje
 
Pro's zijn talentjes die genetisch het neusje van de zalm zijn en de meest complexe AAS gebruiken. Waarom zou je daar trainingsmethodes van afkijken?

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Owh ja idd omdat ik die rep failde in mijn squat rack zijn al mijn argumenten zinloos

Kusje

okee vertel.
Waar komt jouw systeem vandaan? En wat maakt jouw systeem/visie op bodybuilding beter dan het mijne?
 
Nee sorry ik failde een rep ik heb geen recht van spreken meer mss kan iemand anders beter antwoord geven die de 11e rep wel haalt
 
Als je niets nuttigs te melden hebt ga dan ergens anders trollen.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Zo, klaar met gewauwel en geneuzel over wat een ander wel of niet leuk vindt, we gaan verder met mijn logje.

De stijl die ik vanaf begin af aan hanteerde is medium volume met zo goog mogelijke gewichten en in een lineaire pyramide stijl. En altijd met progressief laden.
Ik train nog steeds grotendeels op die manier. Zo zwaar mogelijk binnen de reprange waarin ik werk en per set verhogen naar maximaal gewicht.
Voor mij is tempo ook van groot belang. Ik moet veel kracht en energie gebruiken in een training. Of het nu krachttraining is of voetbal, ik ga altijd vol gas voor de volle 100% en poog daar overheen te gaan.

Op dit moment is het volume per set/oefening hoger dan medium en het tempo ligt lekker hoog.
Rust tussen sets is de tijd dat m'n trainingsmaat nodig heeft om zijn set te maken en de tijd dat het duurt om gewicht te wijzigen. Soms kan het wel voor komen dat er wat meer rust nodig is. Je raakt namelijk echt leeg op die manier van trainen. Toch zal de rust in basis nooit langer worden. Mijn mening is dat lang rusten alleen is om het je makkelijker te maken en daar heb ik nog nooit aan gedaan. Ga ik niet aan beginnen ook.

In dit filmpje legt Lee Labrada uit over het hoe en wat. Ik zeg dan wel dat ik zijn stijl gebruik, maar ik gebruikte die stijl dus al 3 decennia geleden.



http://www.youtube.com/watch?v=cPqKjFEOKMY
 
In.............. kan me voorstellen dat dit een interessante log gaat worden.

Ik ben nog niet zo heel lang onderweg (als ik mijn onderstel vanaf het begin mee had getraind zouden mijn stats weliswaar hoger zijn), maar hoop in elk geval van je te leren. Kwa leeftijd liggen we niet zo heel ver uit elkaar.

"ik ga altijd vol gas voor de volle 100% en poog daar overheen te gaan".
Ik neem aan dat je dan altijd elke set tot faillure traint, dit doe ik namelijk 9 van de 10x wel.
Ik lees regelmatig dat dit niet de snelste weg naar Rome is, hoe kijk jij hier naar ?

Hopelijk vind je het niet vervelend als ik zo nu en dan een vraag stel (anders zeg je het maar).
Reacties van andere forumleden ga ik verder ook niet op in, het is jou topic natuurlijk.

Succes in elk geval !
 
Marr,

Zo vaak mogelijk tot faillure gaan is niet zo slim verschillende onderzoeken naar gedaan. Meeste trainers en coaches zijn hier ook geen voorstander van. Minderheid vinden het wel goed.
Je laatste set tot failure gaan is verstandiger.
Nogmaals meningen zijn verdeeld maar meeste zijn geen voorstander.
 
Als je niets nuttigs te melden hebt ga dan ergens anders trollen.v=cPqKjFEOKMY[/URL]

hoe oud ben je nu eigenlijk ? Je hebt de hele tijd 18 jaar gehad staan.

Ik reageerde op een 18 jarige die net komt kijken en roept ik train als een pro. Als je al wat langer traint en wat zaken ondervonden hebt verandert dat mijn reactie.
 
Haha hij is 49
 
Marr,

Zo vaak mogelijk tot faillure gaan is niet zo slim verschillende onderzoeken naar gedaan. Meeste trainers en coaches zijn hier ook geen voorstander van. Minderheid vinden het wel goed.
Je laatste set tot failure gaan is verstandiger.
Nogmaals meningen zijn verdeeld maar meeste zijn geen voorstander.

Onderzoeken zijn overrated man, it is all about experience.
 
Back
Naar boven