MuscleMeat

yeremy building for more (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leg ens uit waarom onderzoeken overrated zijn ? Met een goede onderbouwing.

En ja wetenschap is inderdaad dom ja, kijk eens wat de wetenschap ons tot nu toe allemaal heeft gebracht. Zonder onderzoeken zouden we nooit aas hebben kunnen ontwikkeld, denk er maar eens over na.
Ga maar eens voor de lol opzoeken hoe ze aas hebben ontdekt -> onderzoeken zijn inderdaad bullshit jaja. Niet dus, onderzoek heeft on aas gebracht.

Kennis heeft niks met stats te maken maar goed.

Zonder kennis weinig stats, tenzij je een goede begeleider hebt die de kennis voor je heeft.

Veel onderzoeken, de meeste zelfs zijn niet gedaan op bodybuilders. En daarmee vaak overrated. Een bankhanger of een gemiddelde fitnesser of een paar setjes kracht oefening maken een onderzoek niet bb proof.

Maar er zijn ook erg veel onderzoeken underrated naar mijn mening. Lees maar eens wat onderzoeken goed door en reken dan de minieme verschillen eens per jaar ipv enkele minuten, uren of paar dagen.
 
Ah oke midg.

Snelle kh na je training is niet persee nodig maar het is wel verstandig. Dit kan ook al tijdens je training. Het bevordert je herstel en aanvulling.
Je kan niet meer opslaan dan dat je kan supercompensatie voor glycogeen ? Lol. Vol is vol zeggen ze wel eens
Een sporter raakt inderdaad niet helemaal depleted dit klopt maar door rond de 75 gram kh te zitten zal je het meeste aanvullen.
Dit is allemaal onderzocht btw.
In je lever bevind zich ook glycogeen btw.

Snap je het nu?
 
Ah oke, dus zal ik het wel of niet doen?

En wat denk jij van eiwitten voor het slapengaan, zal ik gewoon snelle nemen of langzame, of zelfs van die timed release proteine shake?

Voor het slapen een eiwitblend eventueel met iets extra casseine. Niets er bij nemen verder, alleen eiwitten in water.
 
Zonder kennis weinig stats, tenzij je een goede begeleider hebt die de kennis voor je heeft.

Veel onderzoeken, de meeste zelfs zijn niet gedaan op bodybuilders. En daarmee vaak overrated. Een bankhanger of een gemiddelde fitnesser of een paar setjes kracht oefening maken een onderzoek niet bb proof.

Maar er zijn ook erg veel onderzoeken underrated naar mijn mening. Lees maar eens wat onderzoeken goed door en reken dan de minieme verschillen eens per jaar ipv enkele minuten, uren of paar dagen.

Waarschijnlijk omdat ze geen natty bb'ers kunnen vinden om een betrouwbaar onderzoek bij uit te voeren. AAS verneukt alle variabelen in een onderzoek, ook bij gebruik in het verleden.

Als natty zijnde lees ik dan ook liever onderzoeken die bij de gemiddelde fitnesser zijn uitgevoerd.
 
Ben het hier volledig mee eens.

Maar TS gelooft er niet altijd in denk ik, en hem overtuigen is onbegonnen werk haha :D

Er is onderzocht en aangetoond dat je met een inenting de kans op baarmoederhalskanker kan tegengaan. Is het wat voor je?
Als onderzoeken dan toch heilig zijn en absoluut op iedereen toepasbaar..... natuurlijk geloof ik er niet altijd in.
 
Haha , ja diaephi.

anders zou je ook nog rekening moeten houden met dosissen en met andere middelen zoals hgh, insuline, verschillende pepmiddelen and go on.
Zeer waarschijnlijk onbegonnen werk.
 
Waarschijnlijk omdat ze geen natty bb'ers kunnen vinden om een betrouwbaar onderzoek bij uit te voeren. AAS verneukt alle variabelen in een onderzoek, ook bij gebruik in het verleden.

Als natty zijnde lees ik dan ook liever onderzoeken die bij de gemiddelde fitnesser zijn uitgevoerd.

Het kan dan zijn dat je een hoop mist.
Vind je jezelf een gemiddelde fitnesser?
 
Het kan dan zijn dat je een hoop mist.
Vind je jezelf een gemiddelde fitnesser?

Nee maar ik zie in beginsel een menselijk lichaam als een menselijk lichaam

Ik zie mezelf als middelmatige powerlifter
 
Ik vind het zo vreselijk leuk dat je denkt dat je alles zo goed weet, terwijl hier mensen zitten die daadwerkelijk verstand hebben van zaken en dit ook zelf hebben ondervonden, samen met anderen. Ondertussen zit jij met je broscience vanalles te verkondigen naar beginners, dingen die totaal niet kloppen.
Ik ben erg benieuwd om je voortgang te zien met trainingen :roflol:
 
Er is onderzocht en aangetoond dat je met een inenting de kans op baarmoederhalskanker kan tegengaan. Is het wat voor je? Als onderzoeken dan toch heilig zijn en absoluut op iedereen toepasbaar..... natuurlijk geloof ik er niet altijd in.

Er is onderzocht en aangetoond dat je met een inenting de kans op baarmoederhalskanker kan tegengaan. Is het wat voor je? Nee dit is niets voor mij denk ik. Ik ben namelijk een man en die hebben geen baarmoeder.

Als onderzoeken dan toch heilig zijn en absoluut op iedereen toepasbaar. <--- Dit heb ik niet gezegd.
 
Er is onderzocht en aangetoond dat je met een inenting de kans op baarmoederhalskanker kan tegengaan. Is het wat voor je? Nee dit is niets voor mij denk ik. Ik ben namelijk een man en die hebben geen baarmoeder.

Als onderzoeken dan toch heilig zijn en absoluut op iedereen toepasbaar. <--- Dit heb ik niet gezegd.

Klopt, heb je niet gezegd.
Ik wil er mee aangeven dat niet alle onderzoeken voor iedereen representatief zijn.
Wat ook erg veel gebeurt is dat mensen halve conclusies gebruiken.

Kijk maar eens in topics waar mensen plaatselijk vet willen verbranden..... onderzoek wordt dan standaard genegeerd en minder dan een halve conclusie wordt geroepen...... kan niet, punt.... maar niemand die een onderzoek heeft gelezen of heeft nagedacht.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Nee maar ik zie in beginsel een menselijk lichaam als een menselijk lichaam

Ik zie mezelf als middelmatige powerlifter

Owokee maar je stats geven mij de indruk boven middelmatig en ruim boven de gemiddelde fitnesser.
Jouw lichaam heeft dus ook andere behoeftes dan de gemiddelde fitnesser en zelfs andere behoeftes dan een middelmatig trainende bodybuilder.
 
Owokee maar je stats geven mij de indruk boven middelmatig en ruim boven de gemiddelde fitnesser.
Jouw lichaam heeft dus ook andere behoeftes dan de gemiddelde fitnesser en zelfs andere behoeftes dan een middelmatig trainende bodybuilder.

Ik ben toch echt niet meer dan een middelmatige powerlifter. Mijn krachtstats zijn niet bijzonder indrukwekkend en mijn VVM in relatie tot vet is veel minder dan een gemiddelde bodybuilder denk ik.

Leef de natural leven hè.
 
Ik ben toch echt niet meer dan een middelmatige powerlifter. Mijn krachtstats zijn niet bijzonder indrukwekkend en mijn VVM in relatie tot vet is veel minder dan een gemiddelde bodybuilder denk ik.

Leef de natural leven hè.

Je doet jezelf tekort beste Diaephi,
als je stats kloppen, het aantal sporters dat die gewichten trekt of lift is toch aardig klein hoor.

Als je een hoog bf% hebt ... spiermassa geeft relatief meer kracht dan vet doet he. ;)
 
Je doet jezelf tekort beste Diaephi,
als je stats kloppen, het aantal sporters dat die gewichten trekt of lift is toch aardig klein hoor.

Als je een hoog bf% hebt ... spiermassa geeft relatief meer kracht dan vet doet he. ;)

Dat komt meer doordat 90% als idioten traint, niet doordat ik een talent ben. Ik heb geen slechte genen, maar ben echt niet gifted ofzo.

maar anyways, beetje topic highjack, dit hoort in mijn logjes thuis niet in die van jou
 
Dat komt meer doordat 90% als idioten traint, niet doordat ik een talent ben. Ik heb geen slechte genen, maar ben echt niet gifted ofzo.

maar anyways, beetje topic highjack, dit hoort in mijn logjes thuis niet in die van jou

hahahah, ja jouw stats horen in jouw logje thuis inderdaad.

Maar je ging verder gewoon correct in discussie toch? Geen probleem. Het is en blijft een discussie forum ookal is het mijn logje.
Discussie houdt mensen scherp en zet mensen aan het denken. Nooit klakkeloos aannemen wat mensen roepen en papagaaien. :D
 
pic van 2011 na 1 jaar trainen vanaf ongeveer 35%-40% bf op leeftijd 45

2010 begonnen na 10 jaar niets doen behalve 5 jaar voetballen en zuipen en slecht eten en daarna weer 5 jaar zonder voetballen met zuipen en slecht eten.

536516_327741437281883_2090024843_n.jpg
 
Was in 2012 een stukkie groter maar kon niet droog worden door hartprobleem. Kwam erg slecht op wedstrijden.
Verstopte LAD (kransslagader) dus geen zuurstof, geen voeding en geen herstel meer. Puntje van hart was al aan het afsterven. Wel met hartaanvallen dus.....
Maar wel diehard de wedstrijden doen.
Dus.
 
Was in 2012 een stukkie groter maar kon niet droog worden door hartprobleem. Kwam erg slecht op wedstrijden. Verstopte LAD (kransslagader) dus geen zuurstof, geen voeding en geen herstel meer. Puntje van hart was al aan het afsterven. Wel met hartaanvallen dus..... Maar wel diehard de wedstrijden doen. Dus.

Respect, zijn de risico's nu acceptabel dan ?

Vette foto by the way
 
Respect, zijn de risico's nu acceptabel dan ?

Vette foto by the way

Ach, voor de rest van je leven komt de apotheker medicijnen brengen.... en het is pas vervelend of meer risicovol als ik blijf roken. Bloed stroomt wel weer gewoon door dankzij 2 stents maar door roken blijft het risico op dichtslibben van aderen groot.
Als ik weer ga kuren MOET ik stoppen met roken. :(
 
Back
Naar boven