Fitness Seller

Het verhaal van haaii (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

IV behandeling (plus mijn eigen domme zelf) heeft me helemaal genekt. Ben min of meer bedlegerig. de eigenlijke toedracht is dat men beter wordt na de behandeling en niet tijdens. Helaas heb ik er geen goed oog in. Mijn kracht begon toe te nemen in het begin van de infusen reeks. Maar door te veel inspanning heb ik mezelf de das om gedaan. Ook kan een enkele nachtrust dagen gedisciplineerde rust (want ja, dat is erg lastig jezelf noodgedwongen een hele dag vervelen) teniet doen wanneer ik een keertje slecht heb geslapen. Dat zal er niet op beteren nu de vakantie om is. oren doen pijn van al die oordopjes maar ergens anders gaan slapen is geen langetermijnoplossing. Slaappillen, anderzijds, vertrouw ik ook niet helemaal. Tot zover mijn ongevraagde update. Ben geoon hardop aan het denken. doe dit immers voor mezelf, niemand die staat te popelen om mijn progressie te vernemen.:D Enige wat mij helpt is ontzettend veel rusten. Helaas kan ik dat niet altijd waarmaken. Verveel me te pletter. En als ik dan eindelijk een beetje energie heb, verspil i kdie in koken. Of in jankbuien omdat ik slecht geslapen heb en anderen daarvoor de schuld geef. lijkt wel alsof alles wat ik goed doe zoals ab kuur voldoende rusten (wat ik aanvankelik niet zo goed deed)net iets te laat mee ben begonnen of heb ingezien. Danben ik geneigd te zeggen volgende keer beter. wellicht klopt dat niet geheel. n volgende kans zal ik niet meer krijgen daarom dat het eens dringend mag beginnen te beteren.
 
Ik zelf heb nu toxoplasmose. Een aantal symptomen komen wel overeen.
 
damnn kerel. vervelend!

Ik loop zelf nu ook al een tijdje met extreme vermoeidheid rond (bijna een jaar nu) en allerlei klachten erbij. ik probeer om de zoveel tijd weer eens te gaan trainen maar mn armen voelen letterlijk aan als vaatdoekjes. ik heb de gehele dag brainfog. ik kan gewoon niet meer helder nadenken. en als ik sochtends wakker word voel ik letterlijk mn hoofd van binnen ´verzuren´ of hoe ik dat ook moet omschrijven. Ik zit op mijn werk de hele dag te gapen en krijg niks gedaan. ik stel alles maar uit, en als ik iets begin dan maak ik er een rotzooi van. Ik ben ook vaak misselijk. en ik vergeet echt letterlijk ALLES.

Ik vraag mij af. heb jij nou ook dat zodra je probeert te ´sporten´ datje klachten dan veel erger worden?

Ik ging gister met veel pijn en moeite weer eens naar de gym (voor het eerst in 2 maanden weer). en toen ik begon met gewichten te drukken kon ik nog geen eens een setje afmaken, en ik begon als een malloot te gapen en te gapen en te gapen.... mensen spraken mij er zelfs op aan dat ik beter naar bed kon gaan als ik zo moe was...?

Volgens een hoop mensen zie ik ook de gehele dag ´wit´ in mijn gezicht.

Ik heb nog veel meer symptomen maar dit zijn er een paar. ik zal je topic nog eens goed doorlezen maar ik ben echt heel benieuwd hoe en wat je allemaal hebt gedaan om hiertegen te vechten.

Wat ik wel bij mijzelf merk, en misschien herken je dit wel of niet? is dat het vaak later in de avond zo rond een uur of 8 in eens stukken beter lijkt te gaan. meer energie betere concentratie etc... vaag..?
 
Ik zelf heb nu toxoplasmose. Een aantal symptomen komen wel overeen.

toxoplasmose is vaak een opportunistische infectie die standhoudt wanneer er sprake is van een immunodeficientie. gevolg van iets dat jouw immuunsysteem comprimeert.

Heb gisteren ontdekt dat er schimmels zijn in mijn kamer onder hetbehang papier. Is het voldoende om de oppervlakkige schimmels te verwijderen? of kan het zijn dat er in de muur schimmels zijn die hardnekkige blijven floreren ondanks een behandeling met javel? geen zin om nog langer van die lucht in te ademen.
 
Wat een depressief bestaan zeg, is er nou als je het vergelijkt met het begin al enige vorm van progressie of is het min of meer stabiel? Ik krijg de indruk dat het niet slechter of beter wordt.
 
Wat een depressief bestaan zeg, is er nou als je het vergelijkt met het begin al enige vorm van progressie of is het min of meer stabiel? Ik krijg de indruk dat het niet slechter of beter wordt.

lig continu in mijn bed. kan geen uur lang in een stuk door naar tv kijken. rechtzitten gaat max 15 min. ben redelijk achteruit gegaan m.a.w. toen ik dit topic schreef kon ik nog 2 u fietsen zonder ziek te worden. of meer moe dan anders de dag daarop. vandaag een iets beter dagje, omdat ik in tegenstelling tot afgelopen twee nachten niet ben wakker gemaakt door mijn broer. maar beter houdt dan in dat ik me gewoon iets minder moe voel terwijl ik op men buik plat lig.
 
toxoplasmose is vaak een opportunistische infectie die standhoudt wanneer er sprake is van een immunodeficientie. gevolg van iets dat jouw immuunsysteem comprimeert. Heb gisteren ontdekt dat er schimmels zijn in mijn kamer onder hetbehang papier. Is het voldoende om de oppervlakkige schimmels te verwijderen? of kan het zijn dat er in de muur schimmels zijn die hardnekkige blijven floreren ondanks een behandeling met javel? geen zin om nog langer van die lucht in te ademen.

Van schimmels kun je ziek worden maar zo heftig als bij jou toch niet.
 
maar het zal ook niet helpen in mijn situatie.

MOET je wel bedanken voor je geruststellend antwoord. op dit moment neemt paranoia al gauw de bovenhand en is rustig bijven niet altijd even makkelijk.

nog iemand die iets weet te melden over die schimmels tips en info zijn nog altijd welkom.
 
Blijkt dat ik overgevoelig ben aan schimmels dus moet verhuizen maar moeder wilt niet mee werken.
weet dat het een veeleisende vraag is en tevergeefse moeite maar ga het er toch op wagen. is er iemand die mij kan helpen te verhiuzen ben wel bedlegerig. maar vertrouw mijn labiel moedertje niet meer en op het jac kan ik ook niet terecht. word iedere dag zieker en de kans op een normale toekomstdaalt zienderogen. hoopt dat je anders, als je deze log überhaupt nog leest, op zijn minst tips kan geven om hier weg te geraken. had al gedacht aan opname in gekkenhius maar ben bang van verplichte medicatie. btw krijg volgende maand invaliditeitsuitkering en dan heb ik ook recht op zon maatschappelijke werkster dus tis niet dat je voor mij zou moeten koken. naar wc gaan kan ik nog zelf. enkel wanneer ik iets bij da apotheek nodig heb zou ik hulp moeten krijgen. spreekt voor zich dat ik niet kan meehelpen in het reilen en zijlen van het hiushouden. Maar ben wel bereid al mijn financiele middelen in te zetten voor een degelijke opvang plaats. ps tmoet natuurlijk wel een scchimmelvrije ruimte zijn waar ik kan liggen. doei
 
Hoe ben je ertoe gekomen dat je overgevoelig blijkt voor schimmels? En is er geen manier om je huidige woning enigszins schimmelvrij te krijgen?
 
Hoe ben je ertoe gekomen dat je overgevoelig blijkt voor schimmels? En is er geen manier om je huidige woning enigszins schimmelvrij te krijgen?

Die mycotoxines worden opgenomen via de neus. zeer kleine moleculen ook. bloedtest toonde aan dat ik (mijn immuunsysteem liever) daar op reageer met antistoffen.wat bij gezonde mensen geen bijkomende ontstekingsreacties uitgelokt. dit bovenop mijn toestand zet me in een situatie waar ik niet aan kan ontsnappen.

zou kunnen dat het alleen op mijn kamer was, maar wil niet zolang wachten. en als het overal in het huis is weet ik niet of mijn moeder wel bereid is om mee te denken aan een andere locatie om te verblijven.
 
Kut om te lezen man...nu als deze vaststelling gemaakt is neem ik aan dat de dokter advies heeft gegeven ivm de woning etc? Waarom twijfelt je moeder hierover?
 
Kut om te lezen man...nu als deze vaststelling gemaakt is neem ik aan dat de dokter advies heeft gegeven ivm de woning etc? Waarom twijfelt je moeder hierover?
consultaties zijn altijd lang afwachten. heb het maand geleden vernomen. over twintig dagen pas naar arts. op de brief stond dat er dan pas besproken zal worden wat er moet gebeuren. wwaarom datniet evenwel in die brief gezet is is mij een raadsel. consult levert hem natuurlijk weer mooi zestig euro op. tis te hopen dat het enkel boven op mijn kamer was en dat mycotoxines gewoon lang in je sinusholte blijven.
 
Kan je je bed voorlopig niet even op een andere kamer plaatsen? Misschien helpt dat al.

Houding van je ma vind ik wel wat vreemd. Zal ondertussen ook op haar beginnen wegen wsl?
 
Heb iemand nodig op tegen te kunnen praten. Na een jaar platliggend doorgebracht te hebben zijn der niet veel mensen meer over die nog naar me omkijken.

Ook zou iemand anders mij kunnen helpen aan wie ik bepaalde info kan toevertrouwen inzake accounts en prive berichten. Heb een hoop vragen die ik op fora wil stellen. Maar daar komt veel typen bij kijken. Niet gigantisch veel werk maar voor mij is dat al gauw iets teveel van 't goede. Dit bericht typen is haast topsport voo mij. Een niet alledaags verzoek maar kan t eens proberen he. Thx voor het. Lezen
 
Heb iemand nodig op tegen te kunnen praten. Na een jaar platliggend doorgebracht te hebben zijn der niet veel mensen meer over die nog naar me omkijken.

Ook zou iemand anders mij kunnen helpen aan wie ik bepaalde info kan toevertrouwen inzake accounts en prive berichten. Heb een hoop vragen die ik op fora wil stellen. Maar daar komt veel typen bij kijken. Niet gigantisch veel werk maar voor mij is dat al gauw iets teveel van 't goede. Dit bericht typen is haast topsport voo mij. Een niet alledaags verzoek maar kan t eens proberen he. Thx voor het. Lezen
Rot om te lezen man, gaat het wat met je?
 
Wel. Wat ik probeer is mezelf voorhouden dat het helemaal goed komt. En dat kan ook echt anders zou ik het niet aan mezelff kunnen vertellen. Maar bij momenten is dit moeilijk te geloven.
 
Ik wachr overigens vijf maand op een spray met amfotericine in tegen mijn schimmelblootstelling. Men arts had di vorig keer nog niet. Hij moet et zonodig uit america halen. Volgende consultatie is over drie maand. Misschien dat hij het dan heeft, misschien. Mag ik hiervoor eenapart topic aanmaken? Kan me voorstellen dat medicijnen op vvoorschrift onder verbode handel vallen. Dus ik vraa het veiligheidshalve maar eens.
 
Ik wachr overigens vijf maand op een spray met amfotericine in tegen mijn schimmelblootstelling. Men arts had di vorig keer nog niet. Hij moet et zonodig uit america halen. Volgende consultatie is over drie maand. Misschien dat hij het dan heeft, misschien. Mag ik hiervoor eenapart topic aanmaken? Kan me voorstellen dat medicijnen op vvoorschrift onder verbode handel vallen. Dus ik vraa het veiligheidshalve maar eens.
Ik denk op zich dat dit geen kwaad kan, zou je willen zien of je dit medicijn op een andere manier sneller kan verkrijgen?

Wel raar dat dit allemaal...zo aansleept? Je hebt er duidelijk last van en bent momenteel amper in staat om iets te doen, maar dan moet je wel 5 maand gaan wachten op een spray
 
Back
Naar boven