MuscleMeat

HGH voor zeer lange termijn + Synrhol. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TRTtoPOWERPCT

Cool Novice
Lid geworden
4 jan 2015
Berichten
120
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Zoals velen hier weten ga ik hoogstwaarschijnlijk een synthol cycle opvolgen.


Nu ben ik me aan het verdiepen in HGH, en wil dit zeker doen! En eerlijk gezegd toch langer als een jaar, wie weet levenslang maar sowieso langer dan normaal in kan er geen datum op plakken. Nu heb ik eens een paar vragen over HCG en hopelijk kunnen deze beantwoord worden. Ik zal ook een logje houden vanaf ik met synthol begin.

Mijn vragen zijn:

Kan ik HGH gewoon laag doseren en zo erop blijf cruisen? Dus bijvoorbeeld 2iu op rustdagen en 3iu op trainingsdagen?


2: ik heb gehoord dat als je wat massa wint met HGH dat deze blijvend zijn? Dus niet zo verdwijnen als bij AAS


En ook kan HGH wat doen tegen de wel bekende dip in een nakuur?

Greeeeets.
 
Zoals velen hier weten ga ik hoogstwaarschijnlijk een synthol cycle opvolgen.


Nu ben ik me aan het verdiepen in HGH, en wil dit zeker doen! En eerlijk gezegd toch langer als een jaar, wie weet levenslang maar sowieso langer dan normaal in kan er geen datum op plakken. Nu heb ik eens een paar vragen over HCG en hopelijk kunnen deze beantwoord worden. Ik zal ook een logje houden vanaf ik met synthol begin.

Mijn vragen zijn:

Kan ik HGH gewoon laag doseren en zo erop blijf cruisen? Dus bijvoorbeeld 2iu op rustdagen en 3iu op trainingsdagen?


2: ik heb gehoord dat als je wat massa wint met HGH dat deze blijvend zijn? Dus niet zo verdwijnen als bij AAS


En ook kan HGH wat doen tegen de wel bekende dip in een nakuur?

Greeeeets.
Hgh zonder test is niet aan te raddn als je echte hgh hebt is 3-4 iu genoeg zou enkel gebruiken als je pharma grade hebt anders is er een grote kans dat je geld verspilt.

Je kan altijd t3 proberen is goedkoper dus verlies je minder
 
De dip na een kuur komt doordat je test niveau laag is. Hgh is geen test.
 
Hgh zonder test is niet aan te raddn als je echte hgh hebt is 3-4 iu genoeg zou enkel gebruiken als je pharma grade hebt anders is er een grote kans dat je geld verspilt.

Je kan altijd t3 proberen is goedkoper dus verlies je minder

Er worden zeker kuurtjes tussen door gedaan, ik wil het ook meer gebruiken om mogelijke gains mee te nemen gedurende jaar/ jaren, ook omdat men hier meer uit kan halen uit de kuurtjes dan zonder HGH en lees ook dat het je humeur etc... Verbetert vrijwel allemaal mooie dingen :)

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

De dip na een kuur komt doordat je test niveau laag is. Hgh is geen test.

Ja inderdaad, maar veel mensen krijgen ook een dip door die gedachten van oh ik gebruik geen gear meer of van oh ik zie lij krimpen dat gebeurd ook vaak

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ik dacht aangezien ik HGH toch lang zal gebruiken ik hem op rustdagen aan de lage kant zal gebruiken, en op trainingsdagen weer wat hoger. Ook deze methode om op langere termijn wat IU's te sparen.
 
Heb je weer wat gevonden op het net wat je wel wat lijkt ofzo?
Zo kwam t ook over bij die Synthol...
Je weet nie eens hoeveel je moet zetten maar wilt misschien al wel levenslang aan de GH.
 
Hgh eerst elke dag bijv 3 iu.
daarna op alleen trainings dagen 5/10 ligt eraan of je ug of hg hebt.
meningen zijn verdeeld over voor het zetten van de training of erna. Ik wissel af
 
Heb je weer wat gevonden op het net wat je wel wat lijkt ofzo?
Zo kwam t ook over bij die Synthol...
Je weet nie eens hoeveel je moet zetten maar wilt misschien al wel levenslang aan de GH.

Nee zo niet HGH wou ik altijd al doen maar dacht dat neem ik maar ineens mee.


En injecteren? Ik ben diabeet ik spuit al jaren in buikvet.
 
Nee zo niet HGH wou ik altijd al doen maar dacht dat neem ik maar ineens mee.





En injecteren? Ik ben diabeet ik spuit al jaren in buikvet.


Ik heb t over hoeveel HGH slimmerik.. [emoji23]

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Je komt gewoon heel erg inpulsief over.
Net zoals je aas gebruik, eerst ga je gelijk jaren on en wil je op trt.
Dan stop je abrupt met bb en je trt en alles.
Dan nu wil je hgh proberen en denk je alweer al gelijk aan levenslang...
En dan die Synthol....
 
Ik heb t over hoeveel HGH slimmerik.. [emoji23]

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Je komt gewoon heel erg inpulsief over.
Net zoals je aas gebruik, eerst ga je gelijk jaren on en wil je op trt.
Dan stop je abrupt met bb en je trt en alles.
Dan nu wil je hgh proberen en denk je alweer al gelijk aan levenslang...
En dan die Synthol....

Inderdaad. Het komt niet echt verstandig over op deze manier.

Ik zou ook geen hgh gaan doen als je verder geen aas gaat gebruiken.
 
beter humeur? was hele dag kapot en moe dus snel geïrriteerd uiteindelijk wen je er wel aan maar als je te moe bent om te trainen heeft t ook niet veel nut en als je toch hgh gebruikt zou ik blasten en cruisen

als je dit doet zul je al wat meer massa houden en achteraf kun je hgh erbij zetten
 
Hgh eerst elke dag bijv 3 iu.
daarna op alleen trainings dagen 5/10 ligt eraan of je ug of hg hebt.
meningen zijn verdeeld over voor het zetten van de training of erna. Ik wissel af


Enkel op trainingsdagen zetten dan? 5 tot 10 iu dan of lees ik verkeerd?

Ik zou zowiezo voor de training zetten maaik train dan ook rond 20u.
 
Enkel op trainingsdagen zetten dan? 5 tot 10 iu dan of lees ik verkeerd?

Ik zou zowiezo voor de training zetten maaik train dan ook rond 20u.

zolang je maar de hgh binnen krijgt per dag maakt het niet veel uit wanneer het gezet word ^^
 
Ik heb op Hyge/Canada's diverse momenten geprobeerd (voor trainen, na trainen, voor slapen, bij opstaan, 2 x per dag) eerlijk gezegd merkte ik geen verschil.
 
Ik heb op Hyge/Canada's diverse momenten geprobeerd (voor trainen, na trainen, voor slapen, bij opstaan, 2 x per dag) eerlijk gezegd merkte ik geen verschil.

Dan kan je hgh beter savonds zetten, dan slaap je beter denk ik dan.
 
Klopt en dan hopen dat je lichaam nog wat aanmaakt na het trainen, gratis HGH :D
 
Jep. Velen worden moe van hgh en ik ben altijd al moe tijdens een blast met enkel AS.... Dus als ik smorgens hgh zou zetten dan val ik al staand in slaap:eek:
 
Jep. Velen worden moe van hgh en ik ben altijd al moe tijdens een blast met enkel AS.... Dus als ik smorgens hgh zou zetten dan val ik al staand in slaap:eek:

orals zijn een killer bij mij ben dan 24/7 kapot ook zelfde met hgh 0 motivatie om te trainen dan ook

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Ik heb op Hyge/Canada's diverse momenten geprobeerd (voor trainen, na trainen, voor slapen, bij opstaan, 2 x per dag) eerlijk gezegd merkte ik geen verschil.

heb zelf 3x per dag geprobeerd ochtend,na trainen,en voor slapen geen verschil idd
 
T3 erbij en niks aan de hand
 
Ik heb t over hoeveel HGH slimmerik.. [emoji23] ---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ---------- Je komt gewoon heel erg inpulsief over. Net zoals je aas gebruik, eerst ga je gelijk jaren on en wil je op trt. Dan stop je abrupt met bb en je trt en alles. Dan nu wil je hgh proberen en denk je alweer al gelijk aan levenslang... En dan die Synthol....

Hoewel ik best benieuwd ben naar het gebruik bij iemand (anders dan mijzelf) van dergelijke spulletjes, moet ik wel zeggen dat Mentos het redelijk goed samenvat. Dit is natuurlijk niet vervelend bedoeld, maar het is wel belangrijk denk ik even kritisch te blijven naar/over jezelf over op welke manier je van alles en nog wat gebruikt en redelijk abrupt gelijk ballsdeep erin gaat.
 
Back
Naar boven