AndroidHealthClinic

Monster Mass (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan heb je in een bloedvat of een ader gespoten vandaar dat je dan begint te hoesten. Heb je ook alcohol geproefd? :p
 
Dan heb je in een bloedvat of een ader gespoten vandaar dat je dan begint te hoesten. Heb je ook alcohol geproefd? :p

Zou kunnen, maar volgens mij niet in een bloedvat of ader, want heb geaspireerd voordat ik de injectie zette.
 
Laatst bewerkt:

Kuur gaat goed, weinig tot geen sides. Al wat kracht gewonnen.

Had voor 6 weken besteld bij mijn "leverancier", heb deze week de volgende 6 weken al afgehaald, en ook wat vitamine B12 bij gekregen.

Laatste 6 weken wordt wel anders. De Bold gaat eruit, en daar komt Nandrolone voor in de plaats.
 
Kuur gaat goed, weinig tot geen sides. Al wat kracht gewonnen.

Had voor 6 weken besteld bij mijn "leverancier", heb deze week de volgende 6 weken al afgehaald, en ook wat vitamine B12 bij gekregen.

Laatste 6 weken wordt wel anders. De Bold gaat eruit, en daar komt Nandrolone voor in de plaats.

Waarom heb je gekozen om de bold weg te laten?
 
Waarom heb je gekozen om de bold weg te laten?

Mijn leverancier en ik hebben een aparte manier van werken, hij maakt gewoon een kuur voor mij voor het tweede gedeelte. Dus heb eigenlijk geen idee waarom de Bold eruit gaat. Vertrouw hem daar wel in, hij kuurt zelf ook al 30 jaar. Zal het nog is vragen als ik hem spreek.

Maar merk weinig van Bold, dus ben wel blij dat het eruit gaat (geen extra hongergevoel ofzo).
 
Bold moet je toch wel langer dan 6 weken laten meelopen om de effecten ervan te zien en al wat laag in vp staan
 
Vorige week was mijn libido echt best hoog, deze week is het enorm in elkaar gezakt een stuk minder. Hoe kan dat?
 
Waarschijnlijk heeft dat met je estro te maken.. bloedprikken kan dit alleen met zekerheid zeggen.
 
Waarschijnlijk heeft dat met je estro te maken.. bloedprikken kan dit alleen met zekerheid zeggen.

Ik heb even rondgekeken op het forum, en is dat dan voldoende om te laten testen in een bloedtest,of er is nog meer nodig?



Bloedtest.png
 
oestradiol ga je ook nodig hebben
 
Update: Ben nu precies 6 weken bezig met kuren, gaat goed, al wat kracht gewonnen en vier kilo aangekomen. Wat ik wel merk is dat als ik een injectie zet, die nacht slaap ik echt voor geen meter en ik lig ik heel de nacht bijna wakker. De eerste twee/drie weken had ik een ee hoog libido, dat is nu normaal geworden. Heb wel veel meer concentratie en focus bij het trainen en iets meer agressie, gelukkig alleen bij het trainen.

Via mijn huisarts geprobeerd een bloedtest te regelen, maar die wou me iets te precies weten waarom ik die bloedtest wou doen. Ben nu aan het kijken naar bloedwaardentest.nl, maar die is wel prijzig.
 
Ga echt keihard in kracht omhoog, vandaag 4*100 gebrankt, dat is me nog nooit eerder gelukt en daarna nog een keertje 1*110.
 
En massa? 4 kilo na 6 weken is niet spectaculair toch, gezien de dosis AAS? Hopelijk is je massa al een stuk meer nu?
 
Ga echt keihard in kracht omhoog, vandaag 4*100 gebrankt, dat is me nog nooit eerder gelukt en daarna nog een keertje 1*110.

4x100kg bankdruk? Of lees ik het verkeerd!? ???
Jij weegt bijna 100kg, hoge doses AAS en 4x100 noem je keihard in kracht omhoog?
 
4x100kg bankdruk? Of lees ik het verkeerd!? ???
Jij weegt bijna 100kg, hoge doses AAS en 4x100 noem je keihard in kracht omhoog?

Ja vorige week nog maximaal 80. Mijn bench press is heel zwak.

En massa? 4 kilo na 6 weken is niet spectaculair toch, gezien de dosis AAS? Hopelijk is je massa al een stuk meer nu?

Laatste weging was 7 kilo erbij.
 
Mag ik vragen waarom jij dan begint met kuren met zulke stats?
No offence, gewoon benieuwd.
 
Mag ik vragen waarom jij dan begint met kuren met zulke stats?
No offence, gewoon benieuwd.

Train al best wel lang en kwam maar niet vooruit, nu wel.
 
Mag even even een paar weken mijn schouder niet belasten. Dus geen borst, schouders trainen. Baal ik wel van nu ik nog aan het kuren ben.
 
Update:
Laatste injectie gezet. Nu 4 weken niks. Heb Decapeptyl gekregen als nakuur maar twijfel of ik dat ga gebruiken na advies van Cools.
 
Back
Naar boven