MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je night rod heb je wel snel verkocht zeg! Het is werkelijk waar wel een schitterende bike, helaas is zoiets (at the moment) ver boven budget! :o
     
    Vandaag voor het eerst een naked gereden. Ging wel lekker maar wat is die wind vervelend vanaf de 120/130 kmh; zeker bij de 180 is het vasthouden voor het leven. Ik ben zelf aan het rondkijken voor een Kawasaki Z750 maar twijfel dus nog wel tussen naked of supersport; een Suzuki GSX-R spreek me ook wel aan :).

    Vandaag gereden op:

    in5o44.jpg


    15buq8.jpg


    51oxg4.jpg


    Morgen maar eens kijken hoe dit rijd;

    25in04m.jpg
     
    Vandaag voor het eerst een naked gereden. Ging wel lekker maar wat is die wind vervelend vanaf de 120/130 kmh; zeker bij de 180 is het vasthouden voor het leven.

    Niet zo mieten YOGI, afgelopen weekend toen ik terug naar huis ging vanuit Duitsland, constant stukken 180+ gereden met pieken rond de 200, met nog minder kuip.
    Super comfortabel is het natuurlijk niet, maar het is ook gewenning.
     
    Niet zo mieten YOGI, afgelopen weekend toen ik terug naar huis ging vanuit Duitsland, constant stukken 180+ gereden met pieken rond de 200, met nog minder kuip.
    Super comfortabel is het natuurlijk niet, maar het is ook gewenning.

    :roflol:

    Je doet nu een jokje toch ?
    ik heb het 1x geprobeerd(was een groot deel van me kuip eraf) op me GSXR1100, ik had na 2 minuten geen nek meer over :o:o
     
    Geen joke, maar ik zei al, echt comfortabel is het niet. :p

    I Am
    Sohardcore.jpg
     
    Niet zo mieten YOGI, afgelopen weekend toen ik terug naar huis ging vanuit Duitsland, constant stukken 180+ gereden met pieken rond de 200, met nog minder kuip.
    Super comfortabel is het natuurlijk niet, maar het is ook gewenning.

    Ik baalde al toen ik tijdens een rit van een uur tegenwind had @130:o

    Maar als ik naar Yogi's keuze kijk is het weer niet zo moeilijk..
     
    K vind een naked toch wel mooier, maar die wind zou me ook gaan tegenstaan. De laatste pic van InsideOut ziet er ook echt goed uit. Maar om dat nou te gaan rijden op je 23e ..., misschien wat vroeg :p.
     
    Wat raden jullie aan als beginners motor?
     
    Wat raden jullie aan als beginners motor?

    Hayabusa

    Nee srs, wat vind je zelf tof?
    Chopper, super sport, toer, naked?
    En je budget? beetje richtlijnen geven, anders is het lastig advies geven. :p
     
    ik zit nog steeds te twijfelen tussen een yamaha r6 of een kawasaki z800 :( ben zelf wel meer van de hoge snelheden dus neig toch erg veel naar ene yamaha r6
     
    ik zit nog steeds te twijfelen tussen een yamaha r6 of een kawasaki z800 :( ben zelf wel meer van de hoge snelheden dus neig toch erg veel naar ene yamaha r6

    Heb je al proef gezeten? R6 is wel erg krapjes met 1.90 denk ik, kan je beter voor een R1 gaan.
     
    Heb je al proef gezeten? R6 is wel erg krapjes met 1.90 denk ik, kan je beter voor een R1 gaan.

    Ik heb een R6 nog niet proefgereden, wel een kawasaki z750 en die reed toch ook wel heel comfortabel tot 120km/h... hoger niet...
     
    Hayabusa

    Nee srs, wat vind je zelf tof?
    Chopper, super sport, toer, naked?
    En je budget? beetje richtlijnen geven, anders is het lastig advies geven. :p

    :P

    Idd wel een beetje een kansloze vraag zonder info ;)
    Voorkeur gaat uit naar sport. Voornamelijk gebruik voor woon-werk (80 km heen en terug) en hobby natuurlijk.
    Budget rond 5000 euro.
    Verder een beginner met motoren, al wel 6 jaar een rijbewijs.
     
    Zat keuze rond de 5k.
    Ik noem maar wat;
    Honda VFR 800, Yamaha Fazer(FZ6), Triumph Daytona 675, Triumph Street Triple, Yamaha XJ6, Honda CBR 600F
     
    wat zijn vooral de risico's met geïmporteerde motors? Had iets gehoord over dat ik geïmporteerde motors uit duitsland moest verwijderen ivm kwaliteit
     
    Iemand bekend met Gerrit van Ikwilrijles.nu?
     
    Back
    Naar boven