MuscleMeat

sport leggings (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sowieso Labella Maffia. Die zitten echt perfect.
Ik heb er twee nu en ik zweer erbij. De andere leggings komen nog amper de kast uit.

Idd Labella is top!
Is wel duur maar ik vindt ze echt lekker zitten.
ehmm bij deze ook geen cameltoe:D whahahaha
 
Het moet weer duur dus:D

Ik heb ook een niet afzakkertje van de c&a maar dat kreng striemt!!

Echt afzakken is t niet, maar het blijft niet mooi op zn plek waardoor ik af en toe ff moet hijsen (heel irritant). Toen ik m net kocht ging t wel.

Ik draag btw altijd een lang shirt boven mn legging , zo voelt een legging wat gemakkelijker:D
 
Misschien een ander model van H&M proberen? Ik heb er 4 waarvan elk een ander model is, zit ook heel anders bij alle 4.
 
Misschien een ander model van H&M proberen? Ik heb er 4 waarvan elk een ander model is, zit ook heel anders bij alle 4.

ja klopt, de yoga legging zit echt te los. Zo'n zwarte met streepjes gaat wel. Had een ander model op t oog, maar die is inmiddels uitverkocht.

Gelukkig schijnen ze niet door :p
 
Ik dacht dus ook dat de mijne niet doorschenen.. (H&M ook)

Komt precies vandaag een vrouw naar me toe: "Uhh mag ik iets zeggen? Je legging schijnt door"
Ja nee mannen zullen dat natuurlijk nooit even fijn vertellen.

Die van LBM zijn idd zo mooi, maar wel beetje boven mijn budget. In Noorwegen/zweden enzo zijn er ook hele mooie merken, maar is zo'n gedoe om dat naar NL te krijgen vaak.
 
Ik dacht dus ook dat de mijne niet doorschenen.. (H&M ook)

Komt precies vandaag een vrouw naar me toe: "Uhh mag ik iets zeggen? Je legging schijnt door"
Ja nee mannen zullen dat natuurlijk nooit even fijn vertellen.

Die van LBM zijn idd zo mooi, maar wel beetje boven mijn budget. In Noorwegen/zweden enzo zijn er ook hele mooie merken, maar is zo'n gedoe om dat naar NL te krijgen vaak.

ik ga toch maar ff dubbel checken dan :p Meestal heb ik 1 met print aan dus ik denk niet dat die door schijnt.

Ik zie enorm veel gave leggings (oa sixdeuce en icaniwill). Die Zweden weten wel wat mooi is:)
 
ik ga toch maar ff dubbel checken dan :p Meestal heb ik 1 met print aan dus ik denk niet dat die door schijnt.

Ik zie enorm veel gave leggings (oa sixdeuce en icaniwill). Die Zweden weten wel wat mooi is:)

H&M is ook Zweeds he :o
 
Ik heb er 1 van de Bershka vorig jaar gekocht echt super fijn. Alleen verkopen ze andere nu. Dus ik weet niet hoe die zitten.
 
Het hangt af van je basic shape, heb je een peervormig, appelvormig of zandlopervormig figuur. Bij de een zal e.e.a. gemakkelijker afzakken dan bij de ander, afhankelijk van hun basic shape.
 
ik ga toch maar ff dubbel checken dan :p Meestal heb ik 1 met print aan dus ik denk niet dat die door schijnt.

Ik zie enorm veel gave leggings (oa sixdeuce en icaniwill). Die Zweden weten wel wat mooi is:)

Ja die twee idd en ook Bia Brazil van Adriana Kuhl heeft hele leuke!
 
Even een bump..... Want wat een waardeloze opgehypte troep zijn die merken! Lbm, heel erg leuk.... Vooral als je smalle pootjes hebt gok ik. Je ziet alles (maar dan ook echt alles!) in die leggings. Zelfs de kant van zo'n standaard Hunkemöller hipster. Waarmee vergelijken jullie de leggings, met de Wibra? Want als ik het vergelijk met mijn simpele adidas en bike leggings dan is het echt rommel. Pasvorm is ook niet echt je-van-het, voelt alsof het ieder moment kan afzakken. Hetzelfde bij better bodies. En oh ja, ook leuk: De better bodies legging valt al uit elkaar na 1x wassen. Nope, nooit weer die overdreven rommel voor mij.
 
Even een bump..... Want wat een waardeloze opgehypte troep zijn die merken! Lbm, heel erg leuk.... Vooral als je smalle pootjes hebt gok ik. Je ziet alles (maar dan ook echt alles!) in die leggings. Zelfs de kant van zo'n standaard Hunkemöller hipster. Waarmee vergelijken jullie de leggings, met de Wibra? Want als ik het vergelijk met mijn simpele adidas en bike leggings dan is het echt rommel. Pasvorm is ook niet echt je-van-het, voelt alsof het ieder moment kan afzakken. Hetzelfde bij better bodies. En oh ja, ook leuk: De better bodies legging valt al uit elkaar na 1x wassen. Nope, nooit weer die overdreven rommel voor mij.

Wat vragen ze een hoop geld voor dan. Ik heb vooral over sixdeuce veel positieve dingen gehoord dus hopelijk is die wel het geld waard (kost Ron de 70-80 euro).
 
Ik draag ook geen leggings omdat ik me er niet fijn in voel. Maar heb een soort capri model net over de knie en die zit net niet strak maar ook niet echt los. Zit perfect om eerlijk te zijn. Gewoon simpel bij Scapino.
Moet zeggen dat ik nu wel een "Work Out" legging heb gekocht... nu nog aan durven doen. :o
 
Ik heb dus heel toevallig een sport legging gekocht bij de wibra hahaha en schijnt niet door en zakt ook niet af... Helaas draag ik m heel vaak maar zijn ze niet meer te koop.

LBM vind ik mooi maar beetje boven m'n budget helaas, dus lees even mee hier voor meer tips.
 
Labella maffia.

Zitten erg lekker.

Wait....what?
vind het bij hun erg jammer dat je niet via ideal kan betalen maar alleen via de credit card enzo...
 
Je kan ze ook gewoon in nl halen
 
ik heb zelf geen ervaring met ze, maar zag een aanbieding via FB voorbij komen van Fabletics. als je, je daar aanmeld, krijg je jouw eerste sportoutfit voor 25 euro incl verzending en gratis retour ( als ik het goed heb gezien). je kan zelf aangeven wat je voorkeur is qua pasvorm, kleuren, bloot of bedekt enz.. en ik vond het er wel goed uitzien in een oogopslag.


nevermind, je moet VIP lid worden waarbij je maandelijks iets toegestuurd krijgt. sorry!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven