AndroidHealthClinic

ECA met dmaa

Bezoekers in dit topic

Luukiejj

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2013
Berichten
789
Waardering
61
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik krijg morgen een ECA stack met dmaa.
Dosering zou 30mg efedrine, 200mg caffeine, 90mg aspirine en 30mg dmaa.

Wou even weten of iemand dit ooit heeft gehad? Zal ik dit overleven?
 
Een halfje ook RIP?
 
Nergens voor nodig om er ook nog dmaa bij te voegen.
Of Efedrine of dmaa maar allebei ??
 
Ik krijg het vanmiddag pas binnen, dus ik leef nog :D

Het probleem is dat het geen losse ingredienten zijn, maar allemaal in 1 capsule. Ik zal om te beginnen maar een halve pakken op een volle maag, zo snel zal je toch niet doodgaan?
 
Nee natuurlijk niet. Kan prima een capsule nemen. Waar haal je die ECA vandaan? is t real of gewoon wat nagemaakte ondergedoseerde rommel ?
 
Nee natuurlijk niet. Kan prima een capsule nemen. Waar haal je die ECA vandaan? is t real of gewoon wat nagemaakte ondergedoseerde rommel ?

Ik was op zoek naar T5 en iemand had nog te koop. Nadat ik het geld over had gemaakt zei die dat de T5 niet meer werd ingekocht door zijn supplier, maar deze stack dus. Ik kon kiezen tussen geld terug of dit. Ik koos dit en ik werd gister een beetje bang omdat het toch wel 2 verboden stimulansen in 1 capsule zijn. Ik lees op internationale fora verschillende verhalen, sommige reageren net als jullie met RIP, anderen claimen dat ze het ooit gebruikt hebben en zeggen dat ze er wel goed op gaan.

Btw: ik weet niet of ik de naam van de verkoper mag noemen, hij zal dit vast wel lezen en reageren als hij dat wil. Ik krijg het spul vandaag binnen en dan laat ik wel weten hoe de dosering is.
 
Ben niet zo gek van dingen die in Moldavië gebrouwen worden.
Wss in de een of andere zijn
vieze badkuip :roflol:
 
Ben niet zo gek van dingen die in Moldavië gebrouwen worden.
Wss in de een of andere zijn
vieze badkuip :roflol:

Net als 9 van de 10 andere soorten drugs dus.
 
callofdutyadvancedwarfare.jpg


---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:20 ----------

F
 
Iedereen hier trollt een beetje, zoals altijd. Vroeger iedereen toch ook al die pre-workouts met 1,3 met triple doseringen gedronken. Het is uiteindelijk verboden omdat mogolen gingen bijna 1g 1,3 DMAA per keer nuttigen.
Ik ga er zelf goed op....mood, boost, energie, focus.
En geloof mij maar, T5 komt ook niet uit Cyprus, wat wel op label vermeld wordt.
Ik weet waarom er Moldova op staat, of Cyprus, of soms iets anders.
 
Iedereen hier trollt een beetje, zoals altijd. Vroeger iedereen toch ook al die pre-workouts met 1,3 met triple doseringen gedronken. Het is uiteindelijk verboden omdat mogolen gingen bijna 1g 1,3 DMAA per keer nuttigen.
Ik ga er zelf goed op....mood, boost, energie, focus.
En geloof mij maar, T5 komt ook niet uit Cyprus, wat wel op label vermeld wordt.
Ik weet waarom er Moldova op staat, of Cyprus, of soms iets anders.

Dat getroll heeft me wel wat schrik ingejaagd, vandaar ongeveer een kwart of een derde uit de capsule gehaald om even te kijken. Als ze 1 tot 2 capsules aanraden als dosering zal 3/4 capsule me zeker niet vermoorden :D

Hoop ik
 
1,3 dmaa werkt hartstikke goed

daarom is het nu verboden :roflol:
 
zal het gewoon bij t5 houden als je bij zulke doseringen nog dmaa stop is de kans op crashen alleen maar groter.
 
zal het gewoon bij t5 houden als je bij zulke doseringen nog dmaa stop is de kans op crashen alleen maar groter.

De crash maakt ne niet zoveel uit. Maak me drukker over eventuele hartstilstand. MaarJa, waarschijnlijk ben ik dan dood en heb ik er geen last meer van.
 
Back
Naar boven