MuscleMeat

Pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rick16v

Cool Novice
Lid geworden
3 jan 2015
Berichten
44
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
83kg
Wat is tot nu toe een hele goede pre workout?
 
arginine en creatine en motivatie.
 
arginine en creatine en motivatie.

dit ,gebruik zelf max 1x per maand een pwo en voelt altijd alsof ik een hartaanval ga krijgen gezond is het niet imo en ik gebruik dan nog lager gedoseerde pwo's
 
dit ,gebruik zelf max 1x per maand een pwo en voelt altijd alsof ik een hartaanval ga krijgen gezond is het niet imo en ik gebruik dan nog lager gedoseerde pwo's

het heeft ook totaal geen nut bij de meesten.
Ze weten niet wat er in zit en waar het toe dient en kunnen niet zonder....

Als je maar die kick voelt in je hoofd ......
 
het heeft ook totaal geen nut bij de meesten.
Ze weten niet wat er in zit en waar het toe dient en kunnen niet zonder....

Als je maar die kick voelt in je hoofd ......

kan me er niet mee concentreren niks voor mij word er meer opgefokt van dan aas van aas merk ik niets hahaha
 
ik wordt helemaal para van prefab pwo's dus beter neem je gewoon een bakje koffie van tevoren
 
het heeft ook totaal geen nut bij de meesten.
Ze weten niet wat er in zit en waar het toe dient en kunnen niet zonder....

Als je maar die kick voelt in je hoofd ......

Je voorneemt het echt wel als je een goede pwo neemt. Ik voelde met die dmaa pres gewoon echt gigantisch veel adrenaline tijdens het trainen. Die pwo's van tegenwoordig zijn daar niet mee te vergelijken.
 
kan me er niet mee concentreren niks voor mij word er meer opgefokt van dan aas van aas merk ik niets hahaha

ja logisch he ..... je doet het ook niet goed maatje.

Je moet echt IIFYM doen en IF ..... 2 pakken gevulde koeken voor de training en 5 pakken na de training, als je maar aan je macro's komt. En de training moet 12 kleine setjes zijn en 3 uur duren.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Je voorneemt het echt wel als je een goede pwo neemt. Ik voelde met die dmaa pres gewoon echt gigantisch veel adrenaline tijdens het trainen. Die pwo's van tegenwoordig zijn daar niet mee te vergelijken.

Goedzo, adrenaline boost en ws ook cortisol boost. En wat geeft dat extra voor herstel en groei?
 
Zou me eerst verdiepen in de zoekfunctie ipv een 101029382929e topic over preworkouts
 
Je voorneemt het echt wel als je een goede pwo neemt. Ik voelde met die dmaa pres gewoon echt gigantisch veel adrenaline tijdens het trainen. Die pwo's van tegenwoordig zijn daar niet mee te vergelijken.

+1
maar daar zit altijd wel een verboden stofje in :p
 
al die haat op preworkout.

als je het zonder net zo goed doet, leuk, dan hoef je het niet te gebruiken, maar zeg niet dat het allemaal bullshit is want dat is het niet en dat weet iedereen.



als je zelf een preworkout zoekt moet je kijken naar wat je er van wil, en ideaal hem zelf samenstellen.
 
ja logisch he ..... je doet het ook niet goed maatje.

Je moet echt IIFYM doen en IF ..... 2 pakken gevulde koeken voor de training en 5 pakken na de training, als je maar aan je macro's komt. En de training moet 12 kleine setjes zijn en 3 uur duren.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------



Goedzo, adrenaline boost en ws ook cortisol boost. En wat geeft dat extra voor herstel en groei?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/werking-1-3-dimethylamylamine-op-hypofyse-376900/
 
al die haat op preworkout.

als je het zonder net zo goed doet, leuk, dan hoef je het niet te gebruiken, maar zeg niet dat het allemaal bullshit is want dat is het niet en dat weet iedereen.



als je zelf een preworkout zoekt moet je kijken naar wat je er van wil, en ideaal hem zelf samenstellen.

Dat dus!

Weten waar je het voor gebruikt en wat het doet en ideaal is zelf samenstellen.
 
Als student ben ik maar voor een goedkopere optie gegaan: cafeïne pillen van de drogisterij. Goedkoop en werkt prima voor mij.
 
Had een staaltje shatter sx-7, werkte als enige echt heel goed.
Heb nu zo een pot gekocht en voel er niks van, na 4 schepjes heb ik pas een beetje effect.

Heb echt nog geen pwo gevonden die me echt helpt, nu ik drink per dag ook makkelijk 12 grote tassen koffie dus kan daar mee te maken hebben.
 
Als student ben ik maar voor een goedkopere optie gegaan: cafeïne pillen van de drogisterij. Goedkoop en werkt prima voor mij.

Bij Kruidvat eigen merk "super energie booster".
Weet niet of ze die nog hebben, maar prima spul.

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Had een staaltje shatter sx-7, werkte als enige echt heel goed.
Heb nu zo een pot gekocht en voel er niks van, na 4 schepjes heb ik pas een beetje effect.

Heb echt nog geen pwo gevonden die me echt helpt, nu ik drink per dag ook makkelijk 12 grote tassen koffie dus kan daar mee te maken hebben.

12 tassen koffie staat je herstel en groei volgens mij niet in de weg.
Van 1 staaltje weet je nooit of het werkt. Of je iets voelt of niet voelt zegt weinig tot niets over de werking en effectiviteit van een pwo.
 
Had een staaltje shatter sx-7, werkte als enige echt heel goed. Heb nu zo een pot gekocht en voel er niks van, na 4 schepjes heb ik pas een beetje effect. Heb echt nog geen pwo gevonden die me echt helpt, nu ik drink per dag ook makkelijk 12 grote tassen koffie dus kan daar mee te maken hebben.
WTF is tas koffie?
Drink je echt zoiets weg??
il_340x270.432440087_3cc8.jpg
 
Wat is tot nu toe een hele goede pre workout?

Verschilt per persoon wat je goed op gaat, maar voor mij geldt:
Gameday of Red line White Heat

Of wat Tren en Test in je reet spuiten :)
 
Back
Naar boven