AndroidHealthClinic

Whey perfection: de smaken proef (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pump beast

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2012
Berichten
1.819
Waardering
135
waarom, maar dan ook WAAR OM moet body en fitshop er zóveel suiker in stoppen?


ze vonden het blijkbaar nog niet zoet genoeg en hebben zelfs zoetstoffen erBIJ gedaan....


smaak is lekker (cookies en cream), maar gewoon veels te zoet (na 1 min. nog steeds die smaak in mijn mond)

klacht: nog een hele pot die leeg moet....
 
De smaak cookies en cream kon ik echt niet meer uitstaan qua smaak en geur toen de pot halfvol was..
 
Gooi die pot gewoon weg man

heb er geld voor betaald.

dit is een waarschuwing voor iedereen koop GEEN whey perfection als je het eenmaal kookt (met brinta) dan komen er allemaal klontjes...

ga voor kwaliteit, niet voor goedkoop = duurkoop
 
Moet je ook niet bestellen bij body & zoetshop
 
Nieuw product van B&F: proteine-suiker!
Lekker voor in de koffie, thee, gebak, pannenkoeken .... zoals gewone suiker, maar ons suiker bevat nog eens paar gram eiwitten. Dat is toch sensationeel!!
Koop ons proteine-suiker! (a.k.a. omgelabelde whey perfection)
 
maak er wat moois van

gr,

ralf
 
Hoe zou het eigenlijk met Ralf zijn, hier ben ik oprecht benieuwd naar.
 
heb er geld voor betaald.

dit is een waarschuwing voor iedereen koop GEEN whey perfection als je het eenmaal kookt (met brinta) dan komen er allemaal klontjes...

ga voor kwaliteit, niet voor goedkoop = duurkoop

Ah oke, thanks! Je moet trouwens ook niet onder een trein gaan liggen. Dat u het maar effe weet he;)
 
waarom, maar dan ook WAAR OM moet body en fitshop er zóveel suiker in stoppen?


ze vonden het blijkbaar nog niet zoet genoeg en hebben zelfs zoetstoffen erBIJ gedaan....


smaak is lekker (cookies en cream), maar gewoon veels te zoet (na 1 min. nog steeds die smaak in mijn mond)

klacht: nog een hele pot die leeg moet....

WAAROM kopen mensen die troep nog en openen ze vervolgens een topic om te melden dat het is wat we al jaren weten.....
 
waarom, maar dan ook WAAR OM moet body en fitshop er zóveel suiker in stoppen? ze vonden het blijkbaar nog niet zoet genoeg en hebben zelfs zoetstoffen erBIJ gedaan.... smaak is lekker (cookies en cream), maar gewoon veels te zoet (na 1 min. nog steeds die smaak in mijn mond) klacht: nog een hele pot die leeg moet....

Je zet jezelf wel een beetje voor aap met zo'n topic. Dat er idd nog mensen bij B&F kopen, lachwekkend :D
 
Gooi die spullen van body en shit shop maar lekker weg. Oplichters!
 
Ralf maakte er altijd wat moois van ... Waar is de tijd :rolleyes:
 
WAAROM kopen mensen die troep nog en openen ze vervolgens een topic om te melden dat het is wat we al jaren weten.....

Dat is best wel een goede vraag :)
ik ben benieuwd OP: care to elaborate ?
 
Heb nog twee potten Perfect Protein van B&F staan. Had ze al meer dan een jaar staan. Wil er niet aan beginnen maar weggooien doe ik ook niet. Dan maar telkens dubbele dosis. Sneller op en waarschijnlijk dan wel 20 gram eiwit bij dubbele dosis.
 
Heb nog twee potten Perfect Protein van B&F staan. Had ze al meer dan een jaar staan. Wil er niet aan beginnen maar weggooien doe ik ook niet. Dan maar telkens dubbele dosis. Sneller op en waarschijnlijk dan wel 20 gram eiwit bij dubbele dosis.

En 20 gram snelle suikers, ideaal post workout :roflol:
 
Back
Naar boven