MuscleMeat

Megagrow XXL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DeAstronaut

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 feb 2015
Berichten
284
Waardering
7
Beste DBB'ers,

Iedereen heeft destijds lopen zeuren over het feit dat magnificent een suikerbom was/is. Als ik naar megagrow kijk, dan is meer dan 95% van de koolhydraten suiker. Waarom zeurt er daar nu niemand over dan?
 
Omdat XXL er eerlijk over is dat er zoveel suiker inzit (staat netjes op het label), Body en Shit ontkende het altijd.
 
Okee duidelijk. Maar is Megagrow uiteindelijk geen suikerbom dan?
 
Je kunt er een sample van bestellen dan kun je zelf beoordelen of het een suikerbom is of niet. Het gaat om smaak en dat verschilt per persoon zo erg.
 
Waarom om smaak? Een shake neem je om zijn werking toch? En hoe wil je zelf testen of iets een suikerbom is. Het label geeft aan dat vrijwel alle koolhydraten, suikers zijn.
 
Waarom om smaak? Een shake neem je om zijn werking toch? En hoe wil je zelf testen of iets een suikerbom is. Het label geeft aan dat vrijwel alle koolhydraten, suikers zijn.

Daar heb je samples voor toch, om uit te proberen? Megagrow heeft 3 verschillende smaken, dan kun je testen welke je het lekkerst vindt. Als je het proeft weet je snel genoeg of het een suikerbom is of niet, dat had ik i.i.g wel bij Magnificent. Maar in het smaak aroma kan bijvoorbeeld ook een zuurtje zijn toegevoegd wat de suikers minder opvallend maakt.

En nou ophouden met je gemiep over suikers.
 
Laatst bewerkt:
Neem gewoon advanced post workout.
Lekker spul en doet wat het moet doen. Ondersteunen van herstel en groei.
 
Misschien omdat Mega Grow van XXL een post workout shake is en geen whey shake... :bang:

Whey van B&F zou eiwitten moeten bevatten maar er zaten eerder suikers in. De Mega Grow van XXL bevat snelle koolhydraten, dus suikers, om het herstel van de spieren te bevorderen.
 
Is er dan niemand in dit topic die kan lezen?
 
Beste DBB'ers, Iedereen heeft destijds lopen zeuren over het feit dat magnificent een suikerbom was/is. Als ik naar megagrow kijk, dan is meer dan 95% van de koolhydraten suiker. Waarom zeurt er daar nu niemand over dan?
Neem gewoon advanced post workout. Lekker spul en doet wat het moet doen. Ondersteunen van herstel en groei.
Is er dan niemand in dit topic die kan lezen?
lezen is erg moeilijk, zie je in de meeste topics.
giphy.gif
 
Bestel kersensmaak en bedank me later ;)
 
De orange is mierenzoet iig. Zit daar meer in dan de kers dus??

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Neem gewoon advanced post workout.
Lekker spul en doet wat het moet doen. Ondersteunen van herstel en groei.

Zit wel geen creatine in geloof ik, megagrow wel.
 
Bestel kersensmaak en bedank me later ;)
vind de kersensmaak echt niet te zuipen :')
wissel de orange en de apple af :D
Doe er wel iets meer water bij, is een vrij zoete bedoening anders :')
 
De orange is mierenzoet iig. Zit daar meer in dan de kers dus??

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------



Zit wel geen creatine in geloof ik, megagrow wel.

ja klopt, zit geen creatine in, maar dat kan je wel los kopen. Kost weinig.
Maar als postworkout mix vind ik zelf advanced de beste. Zit geen rommel in die je niet nodig hebt.
 
Misschien omdat Mega Grow van XXL een post workout shake is en geen whey shake... :bang:

Whey van B&F zou eiwitten moeten bevatten maar er zaten eerder suikers in. De Mega Grow van XXL bevat snelle koolhydraten, dus suikers, om het herstel van de spieren te bevorderen.

Offtopic:
Toch betwijfel ik of snelle koolhydraten wel doen wat er beloofd wordt. Van een hele makreel eten na het intensief krachtsporten herstel ik veel sneller dan snelle koolhydraten te nemen wat alleen maar een suikerpiek in je lichaam veroorzaakt. Zelfde geld voor de zogenaamde caseïne, de langzame eiwitten. Het meeste hiervan schijt je gewoon uit omdat ze zo langzaam verteren dat het te snel in de dikke darm terecht komt welke alleen nog vocht en zouten kan opnemen. De dunne darm moet het hem juist doen.
 
Offtopic:
Toch betwijfel ik of snelle koolhydraten wel doen wat er beloofd wordt. Van een hele makreel eten na het intensief krachtsporten herstel ik veel sneller dan snelle koolhydraten te nemen wat alleen maar een suikerpiek in je lichaam veroorzaakt. Zelfde geld voor de zogenaamde caseïne, de langzame eiwitten. Het meeste hiervan schijt je gewoon uit omdat ze zo langzaam verteren dat het te snel in de dikke darm terecht komt welke alleen nog vocht en zouten kan opnemen. De dunne darm moet het hem juist doen.

Je herstelt ook niet van snelle suikers maar door eiwitten. Eiwitten zijn je herstel- en bouwstoffen.
Casseïne komt ook vrij snel in je systeem maar doet er alleen langer over voor alles opgenomen wordt. Maar iig geen 8 uur lang oid.
 
Beste DBB'ers,

Iedereen heeft destijds lopen zeuren over het feit dat magnificent een suikerbom was/is. Als ik naar megagrow kijk, dan is meer dan 95% van de koolhydraten suiker. Waarom zeurt er daar nu niemand over dan?

Ik heb het totaal niet over smaak gehad en dat interesseert mij ook niet. Mijn vraag is: als 95% van de koolhydraten suiker is, is het dan wel verstandig om dit na een training te nemen?
 
Ik heb het totaal niet over smaak gehad en dat interesseert mij ook niet. Mijn vraag is: als 95% van de koolhydraten suiker is, is het dan wel verstandig om dit na een training te nemen?

Is geen hapklaar antwoord op. Miljoenen verschillende meningen over 't onderwerp carbs post workout of niet. Neem je bijvoorbeeld intra workout al carbs zul je het niet echt nodig hebben. Daarentegen zijn er ook hele schema's op gebouwd om al je carbs voor je training naar binnen te werken en erna geen carbs meer. Kijk wat voor jou prettig werkt dus :)
 
Back
Naar boven