AndroidHealthClinic

Welke nakuur na 6maanden on?

Bezoekers in dit topic

Hier, jaar ON geweest, niks nakuur gewoon hersteld. Genoeg test weer en zaadjes levend en wild en ballen weer normale size. 4 maanden na laatste inject vriendin zwanger gemaakt.
Dus niet zo mega druk om maken.
 
Hoeze uitgesloten ??? Nolva of clomid neem je toch gewoon mee op vakantie. Naar waar ga je? In sommige landen kan je het ook gewoon kopen.

Uitgesloten omdat ik een afspraak met mezelf gemaakt hebt. Geen drugs en geen AAS in het buiteland, period. Ik heb teveel van die verhalen gezien van mensen die gepakt worden in het buiteland, no way dat dat mij gaat gebeuren. Misschien wordt je voor AAS bezit niet zo hard aangepakt als andere drugs maar je hebt gegarandeerd gezeik ALS ze je pakken met verbode middelen. Daarbij ga ik naar een niet EU land dus dat maakt het ook nog eens lastiger.

Hoelang ga je dan? Je kan gewoon op 20 mg blijven en 3 weken op vakantie gaan. Nolva werkt sws nog 3 weken door.

Ik ga iets meer als 2,5 week. Wist niet dat nolva zolang door werkte, je hebt me nu wel enigzins gerust gesteld:D Thanks!
 
Misschien wordt je voor AAS bezit niet zo hard aangepakt als andere drugs

AAS zijn geen drugs.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Hier, jaar ON geweest, niks nakuur gewoon hersteld. Genoeg test weer en zaadjes levend en wild en ballen weer normale size. 4 maanden na laatste inject vriendin zwanger gemaakt.
Dus niet zo mega druk om maken.

Mooi! :-)

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Hoeze uitgesloten ??? Nolva of clomid neem je toch gewoon mee op vakantie. Naar waar ga je? In sommige landen kan je het ook gewoon kopen.


Idd, doe je Nolva of je Clomid in een leeg Vitamine C-doosje en het is opgelost.
 
Hoelang ga je dan? Je kan gewoon op 20 mg blijven en 3 weken op vakantie gaan. Nolva werkt sws nog 3 weken door.

9weken, ja tuurlijk neem ik nolva mee en miss nog arimidex erbij?
Tging er gewoon om dat ik daar niet meer wil prikken.

Grt
 
Nolva heeft halfwaardetijd van 5-7 dagen dus je hoeft niet bang te zijn voor een rebound.
 
dit is toch erg triest haha zit al een jaar ON en gaat nu vragen wat zal ik eens als nakuur gaan pakken, jij hebt zeker je gehele kuur ook in delen gekocht ? wat een shit ;) hey! maar wel toppie dat mensen je nog steeds advies willen geven toch? :haha::slotje:
 
dit is toch erg triest haha zit al een jaar ON en gaat nu vragen wat zal ik eens als nakuur gaan pakken, jij hebt zeker je gehele kuur ook in delen gekocht ? wat een shit ;) hey! maar wel toppie dat mensen je nog steeds advies willen geven toch? :haha::slotje:

Haha kerel ik zeg toch 6maanden =nog geen jaar he.

Ik heb van men coach een nakuurshema maar wou hier gewoon wat advies
 
dit is toch erg triest haha zit al een jaar ON en gaat nu vragen wat zal ik eens als nakuur gaan pakken, jij hebt zeker je gehele kuur ook in delen gekocht ? wat een shit ;) hey! maar wel toppie dat mensen je nog steeds advies willen geven toch? :haha::slotje:


Ik vind het helemaal niet zo raar. Een kuur hoeft van te voren helemaal niet 100% vast te staan. Aan de hand van hoe de kuur verloopt kun je aanpassingen doen of verlengen, toch gaan bridgen etc. Dan is het dus niet gek dat je je nakuur aanpast aks je uiteindelijk 6 maanden On bent geweest ipv bijv 3 maanden.

Iemand met jouw ervaring (er van uitgaande dat je al die wedstrijden niet natty gedraaid hebt) zou hem beter advies kunnen geven ipv uitlachen, toch? Wat zou jij dan adviseren?
 
Welke nakuur raden jullie mij aan? Zat zelf te denken aan nolva 20 elke dag en 20 aromasin elke dag gedurende 3weken. Greetzz
Terwijl je coach toch al een nakuur had gemaakt voor je? Lijkt me sterk dat hij je een nakuur van 3 weken geeft. Hoe wil je hierop dan advies geven.. Ik raad je hcg aan met 50mg chlomid, omdat ik zelf van mening ben dat nolva voor je gyno gebruikt kan worden maar niet voor het bevorderen van je eigen test aanmaak, chlomid heeft dan wat meer bijwerkingen zoals depressie of wazig zien, maar die zijn naar mijn mening te verwaarlozen. 6 maanden is een lange kuur, in 2010 heb ik rene groenen als coach gehad, de rest heb ik zelf gedaan zonder begeleiding, alleen een groepsapp met wedstrijdatleten onder elkaar, en hieruit is gekomen dat iedereen aan de chlomid zat.
 
Terwijl je coach toch al een nakuur had gemaakt voor je? Lijkt me sterk dat hij je een nakuur van 3 weken geeft. Hoe wil je hierop dan advies geven.. Ik raad je hcg aan met 50mg chlomid, omdat ik zelf van mening ben dat nolva voor je gyno gebruikt kan worden maar niet voor het bevorderen van je eigen test aanmaak, chlomid heeft dan wat meer bijwerkingen zoals depressie of wazig zien, maar die zijn naar mijn mening te verwaarlozen. 6 maanden is een lange kuur, in 2010 heb ik rene groenen als coach gehad, de rest heb ik zelf gedaan zonder begeleiding, alleen een groepsapp met wedstrijdatleten onder elkaar, en hieruit is gekomen dat iedereen aan de chlomid zat.


Welke doseringen en hoe lang? Hoevaak hcg en als nakuur of tijdens de kuur?
 
Daar zijn de meningen ook over verdeeld, je kan hcg tijdens je kuur zetten, om je ledwygcellen te stimuleren zodat je sneller herstelt in je nakuur, als je hcg pas gaat zetten in de nakuur zelf, heb je hogere dosissen nodig op frequente dagen om jezelf weer op de poten te brengen.
Als nakuur is nooit aan te raden, want zodra je geen hcg meer krijgt krijg je je dip alsnog, je hypofyse krijgt door de hcg geen prikkel om eigen LH aan te maken


Tijdens kuur vanaf je 4e week 2x 250IU elke week bijvoorbeeld.

Als Nakuur 50gr chlomid elke dag 3 weken na je kuur + 1500UI verdeeld over 3 shots per week.
Sommige zeggen grotere shots in een keer maar naar mijn mening doen die hoeveelheden meer kwaad dan goed.

Alsnog, meningen over hcg gebruiken hoeveel en wanneer zijn flink verdeeld.
 
Als Nakuur 50gr chlomid elke dag 3 weken na je kuur + 1500UI verdeeld over 3 shots per week.

Sommige zeggen grotere shots in een keer maar naar mijn mening doen die hoeveelheden meer kwaad dan goed.



Alsnog, meningen over hcg gebruiken hoeveel en wanneer zijn flink verdeeld.


Ik zet zelf geen hcg nu (On sinds maart) en ga eind augustus Off. Ik twijfel nog of ik hcg voor het einde van de kuur moet invoegen op 2x 500 IU per week tot aan nakuur of zoals jij zegt 1500iu per week (3x500iu) shots in de nakuur.

Stel de laatste optie: hoeveel weken zou je dan de hcg moeten doen?

Mijn nakuur wordt sowieso clomid. Ik denk 4 weken minimaal op 25mg. Maar daarbij dus mogelijk hcg in de nakuur.
 
Als je optie 2 kiest zou ik 5 weken chlomid 50mg en 5 weken 1500ui per week, hcg beginnen 2 weken voor je laatste inject. Meeste amps zijn 5000ui of 2500ui, verdelen in insuline spuitjes met injectiewater en koelleggen, injecteren in je buikvet. Kies je voor intramusc kun je gewone spuit met 0.8mm in glute.
 
Zou arimidex icm clomid mogelijk zijn als nakuur? Dan doel op Vooral op he arimidex gedeelte
 
Zou arimidex icm clomid mogelijk zijn als nakuur? Dan doel op Vooral op he arimidex gedeelte
Met wat voor reden doe je er arimidex bij? Clomid is voldoende om het lichaam te stimuleren voor de aanmaak van testosteron.
 
Met wat voor reden doe je er arimidex bij? Clomid is voldoende om het lichaam te stimuleren voor de aanmaak van testosteron.
Was ook als vraag bedoeld en niet als statement.

Makkelijker zo:

Heeft arimidex enkele toevoeging aan een nakuur, als je lange tijd on bent geweest?

Heeft toch een andere werking als clomid
 
Ik zet zelf geen hcg nu (On sinds maart) en ga eind augustus Off. Ik twijfel nog of ik hcg voor het einde van de kuur moet invoegen op 2x 500 IU per week tot aan nakuur of zoals jij zegt 1500iu per week (3x500iu) shots in de nakuur.

Stel de laatste optie: hoeveel weken zou je dan de hcg moeten doen?

Mijn nakuur wordt sowieso clomid. Ik denk 4 weken minimaal op 25mg. Maar daarbij dus mogelijk hcg in de nakuur.

Als je optie 2 kiest zou ik 5 weken chlomid 50mg en 5 weken 1500ui per week, hcg beginnen 2 weken voor je laatste inject. Meeste amps zijn 5000ui of 2500ui, verdelen in insuline spuitjes met injectiewater en koelleggen, injecteren in je buikvet. Kies je voor intramusc kun je gewone spuit met 0.8mm in glute.


Denk dat dit duidelijk genoeg is:)
 
Back
Naar boven