AndroidHealthClinic

malay tiger clenbuterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

b0ykaa

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2013
Berichten
140
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
83kg
Vandaag 1 ste dag 1 tab genomen stuiter en shake ik als een gek .. Hartslag van 120 in rust dus de clen is real..
maar heb somige rare bijwerking..
mijn ogen voelden alsof ik een joint had gerookt ik was enorm moe heb dit nog nooit ervaren van clenbuterol.
iemand die iets meer weet hierover? precies of er nog andere stuff indie tabs zit

1425763664073-85073259.jpg
 
haha, is wel ff een verschil met die GS die ik laatst had zeg, man man!
 
zo sterk die clen van mt ja ?

De spullen van MT zijn allemaal top, maar ik merkte geen verschil met de clen van UP. De tren van MT is wel wen stuk sterker als de tren die ik van andere merken had, maar met de clen merk ik toch echt geen verschil met UP. Clen van GS is inderdaad een stuk minder sterk maar dat ik met meerdere producten van GS tegenwoordig.

Leuke promotie dus maar niet buitengewoon speciaal die clenox
 
De spullen van MT zijn allemaal top, maar ik merkte geen verschil met de clen van UP. De tren van MT is wel wen stuk sterker als de tren die ik van andere merken had, maar met de clen merk ik toch echt geen verschil met UP. Clen van GS is inderdaad een stuk minder sterk maar dat ik met meerdere producten van GS tegenwoordig.

Leuke promotie dus maar niet buitengewoon speciaal die clenox

Ik had vorig jaar tren van MT en beviel idd erg goed!! Dit jaar weer dezelfde,.. en enkel wat sides,..niks van het "trengevoel" dat je bij wijze van de bouten uit de muur trekt, of die harde krachttoename ofwel, wél werkzame stof, maar imo erg underdosed dit keer!!
 
Ik had vorig jaar tren van MT en beviel idd erg goed!! Dit jaar weer dezelfde,.. en enkel wat sides,..niks van het "trengevoel" dat je bij wijze van de bouten uit de muur trekt, of die harde krachttoename ofwel, wél werkzame stof, maar imo erg underdosed dit keer!!

Ik weet het niet Jay, maar ik merm dus dat de tren juist beter werkt als bij alle andere merken
 
De spullen van MT zijn allemaal top, maar ik merkte geen verschil met de clen van UP. De tren van MT is wel wen stuk sterker als de tren die ik van andere merken had, maar met de clen merk ik toch echt geen verschil met UP. Clen van GS is inderdaad een stuk minder sterk maar dat ik met meerdere producten van GS tegenwoordig. Leuke promotie dus maar niet buitengewoon speciaal die clenox

haha oke man, ben benieuwd naar die tren dan ook maar eens een keer gaan probere.. thx :D
 
haha oke man, ben benieuwd naar die tren dan ook maar eens een keer gaan probere.. thx :D

Doe maar niet.. verkoop praatjes hierboven. Heb het geprobeerd op 450mg/week en helemaal niks.. nu ander merk op 350 en merk al meer terwijl dag 6 is
 
hele goede merk Malay Tiger, helaas kan ik het zelf nergens meer vinden.... anders zeker gekuurd op Malay Tiger
 
Is idd echt sterk spul, niet te vergelijken met de nederlandse ug labs clen.
Vooral in het begin is het erg sterk maar na een 1 of 2 weken wen je hier wel aan en kun je makkelijker hoger doseren, tenminste dit was bij mij het geval.
 
zal ook eens clen mt proberen volgende week.
 
vermoed dat er toch een vaag stofje in zit. Merk in mijn omgeving dat vaak een halve al voor veel bijwerkingen zorgt.
 
Hoorde dat er speed in zat laatst.
 
hoor veel verschillende verhalen over MT....

de gene die er aan kunnen verdienen die zeggen top en de genen die er voor moeten betalen die vinden het nooit goed genoeg... LOL... zoals bij ieder merk eigenlijk
 
Prima spul, goed opbouwen inderdaad. Begon met twee maar dat is een zware dag geworden ;-)
 
Doe maar niet.. verkoop praatjes hierboven. Heb het geprobeerd op 450mg/week en helemaal niks.. nu ander merk op 350 en merk al meer terwijl dag 6 is

Sure.. :) Mensen, serieus 50% van de mensen die hier zitten die goed of slecht praten over iets hebben aandelen. Probeer het gewoon, werkt het dan is het top. Duidelijk ga je toch nooit worden.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Hoorde dat er speed in zat laatst.

Ik hoorde dat er een beetje bruin doorzat. :roflol:
 
Normaal gezien bouw je op van 20mcg, paar dagen en dan verhogen met 20mcg tot de gewenste dosis bereikt is. De een is gevoeliger hier aan dan de ander. Sommigen hebben al aan 20-40mcg voldoende en anderen kunnen het beter niet nemen.
 
Normaal gezien bouw je op van 20mcg, paar dagen en dan verhogen met 20mcg tot de gewenste dosis bereikt is. De een is gevoeliger hier aan dan de ander. Sommigen hebben al aan 20-40mcg voldoende en anderen kunnen het beter niet nemen.

Zit nu op 160, laatste 2 dagen.. gaat me prima af. Hiervoor had ik balkan pharma maar dat is niet te vergelijken..Daar ging ik vooral veel van praten ;-)
 
Zit nu op 160, laatste 2 dagen.. gaat me prima af. Hiervoor had ik balkan pharma maar dat is niet te vergelijken..Daar ging ik vooral veel van praten ;-)

Boven 130 mcg is nooit een goed idee. Zal de info nog eens opzoeken welke negatieve effecten dit geeft op het lichaam.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

120 mcg is het maximum als je geen cardiale hypertrofie wilt.
 
Back
Naar boven