Fitness Seller

Hoe nemen jullie je eten mee? (naar school, werk, onderweg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pump beast

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2012
Berichten
1.819
Waardering
135
Ben aant kijken voor een aparte tas om mijn eten in mee te nemen
Hij moet niet te groot zijn, maar zeker ook niet te klein.

Dit is wat ik dan mee zou nemen voor 1 hele dag:
1 broodtrommel voor 5 sneetjes
1 thermo bakje voor kipfilet en rijst
1 of 2 shake bekers
banaan en misschien een ontbijtkoekje (maar dit kan ook ''los'' mee)

Ik ben nu aan het kijken voor de perfecte tas, maar.... zal ik voor kwaliteit gaan of voor goedkoop?

Optie 1:
http://nl.aliexpress.com/item/Porta...-For-Food-Warmer-Camping-Kit/32272628598.html

Optie 2 (de blauwe):
http://www.koelbox-expert.nl/coleman-cans-soft-cooler-koeltas/115689
 
Hoe ik het doe, 1 grote bak met rijst, vlees en groente en klaar. Die stop ik in m'n tas.
Zit genoeg in voor de hele dag.
 
Ik heb gewoon 2 ruime sport tassen, 1 voor mijn sport spullen de andere voor mijn voeding.
 
Een koeltas zou ook een optie zijn. ..
 
Ik gebruik de koeltas van XXL Nutrition, de grote uitvoering, perfecte maat en ook toen het pas 30+ graden was bleef die de hele dag koud.
 
Heb een boodschappenkrat met een koeltas op maat erin.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stop het in zo'n tas. Een koeltas kan indd handig zijn met de zomer.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stop het in zo'n tas. Een koeltas kan indd handig zijn met de zomer.
voor de zomer ja, met koud eten.
en voor de winter? dan neem ik graag warme gerechten mee. of kun je alleen maar eten mee koel houden

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Hoe ik het doe, 1 grote bak met rijst, vlees en groente en klaar. Die stop ik in m'n tas.
Zit genoeg in voor de hele dag.

dus jij eet dan de hele dag rijst?
 
dus jij eet dan de hele dag rijst?

ja als dat op het schema staat ja de hele dag rijst. Is vrij normaal hoor.

Maar dat is alleen op het werk 3 of 4 maaltijden.
Ontbijt is anders en eventueel in de avond nog andere voeding, maar ook lang niet altijd iets anders.
 
je hebt echt geen koeltas nodig eten blijft echt wel een dag goed ookal is het 30+ graden.
 
Ik heb een klein koeltasje waar precies 1 bakje kip/rijst met twee koelelementen in past. Blijft de hele dag koud. Je hebt geen speciale (grote) koeltas nodig als dat bakje het enige is dat koud moet blijven.
 
Gewoon m'n sporttas met een dicht bakje kipfilet, en een los pak wraps en 2 sausjes :P
 
Gewoon een manbag.. Alles past erin en ziet er niet zo raar uit in het straatbeeld.
 
Ik eet alles van te voren op hoef ik niks mee te nemen :D.

Gewoon in zo' n touwtjestas doen plaatje hierboven ergens. Zoveel neem je nu ook weer niet mee.
 
gewoon in van die lock n lock bakjes, die in een plastic zak steken en dan in de laptoptas
 
Ik eet alles van te voren op hoef ik niks mee te nemen :D.

Gewoon in zo' n touwtjestas doen plaatje hierboven ergens. Zoveel neem je nu ook weer niet mee.

idd, ik pas wanneer ik een dagje wat leuks ga doen of weg ben gewoon de eetmomenten aan. brood en dat soort dingen kan je sowieso wel meenemen snap het probleem niet zo.
 
idd, ik pas wanneer ik een dagje wat leuks ga doen of weg ben gewoon de eetmomenten aan. brood en dat soort dingen kan je sowieso wel meenemen snap het probleem niet zo.

Bang dat ze gains mislopen als ze hun bakje kip met rijst niet mee hebben, welke perfect wordt bewaard op de juiste temperatuur :x
 
Ik heb gewoon zo'n isolatie rugzakje. Past alles in. En blijft lang genoeg fris
 
Tegenwoordig neem ik wraps mee met daarin gebakken kipfilet in stukje gesneden, beetje magere smeerkaas aan de binnenkant van de wraps daarin de kip. goed opvouwen allu folie erom en je hebt een super makkelijke maaltijd.
Ik heb zelf namelijk een hekel aan rijst en kip mee naar school te nemen omdat onze kantine altijd idioot vol is dus je hebt dagen dat je geen plek hebt om te zitten. Toen ik de wrap ontdekte maakte dit het allemaal stukken makkelijker. Je kunt er natuurlijk in stoppen wat je wilt, ei of tonijn werkt ook erg goed
 
Back
Naar boven