AndroidHealthClinic

Year round tren

Bezoekers in dit topic

RawStyle

Cool Novice
Lid geworden
5 jan 2015
Berichten
82
Waardering
5
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Los van de vraag wat het beste voor de gezondheid zou zijn zit ik met iets waar ik zelf niet helemaal uitkom.
Wat zou het beste zijn qua gains:

Year round 250mg test e en 400 mg tren e
Of
Enkele tren kuurtjes een jaar lang ( blast/cruise) (250 mg test e - 600/800 tren e

Ervan uit gaande dat de voeding in orde is natuurlijk.
Ik twijfel hierover omdat ik vaak lees dat je na een bridge weer harder gaat dan net voor de cruise.

Groeten
 
Ik denk dat je het meeste pakt als je gewoon blijft blasten. Verder is het wel wat vaag beschreven, hoe zien die enkele tren kuurtjes eruit kwa periodes en hoelang is die bridge? Wat is je kuurverleden? Word wel verdomd vervelend om een jaar op 'tren metabolisme' te leven..
 
Waarom zou je tren een jaar lang willen gebruiken? Beide opties zijn bizar, test je bloed zou ik zeggen
 
Waarom zou je tren een jaar lang willen gebruiken? Beide opties zijn bizar, test je bloed zou ik zeggen

Zelf ook helemaal weg van tren, ik ga er heel goed op. Dus ik kan het wel ergens plaatsen.
 
ik begrijp wel waarom hij year round tren wil, ik ben er ook mega goed op gegaan en ben met pijn in mijn hart off gegaan (verplichte off ivm vakantie).

OT:
Denk dat je het meeste uit verschillende tren kuurtjes haalt ten opzichte van het hele jaar dezelfde dosering. Als je lang op een dosering zit moet je eigenlijk telkens na een bepaalde periode verhogen om nog te gainen.
 
goh, het is de sterkste AAS die er is, zou wel raar zijn om er niet hard op te gaan
 
Lijkt me zonde geld/moeite. Blast gewoon 2-3x per jaar goed en kijk hoe je hersteld. Zal wellicht ook nog eens meer opleveren qua gains die je ervan overhoudt dan dat je na een jaar volledig on aan de gear off komt en dan maar moet afwachten hoe je herstel verloopt; als je pech hebt wordt dat heel taai.
 
goh, het is de sterkste AAS die er is, zou wel raar zijn om er niet hard op te gaan

Er zijn er zat die er zware sides op hebben en niet opgewassen zijn om hierop te bulken (veel vreten).

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

ik begrijp wel waarom hij year round tren wil, ik ben er ook mega goed op gegaan en ben met pijn in mijn hart off gegaan (verplichte off ivm vakantie). OT: Denk dat je het meeste uit verschillende tren kuurtjes haalt ten opzichte van het hele jaar dezelfde dosering. Als je lang op een dosering zit moet je eigenlijk telkens na een bepaalde periode verhogen om nog te gainen.

Wat mag ik mij voorstellen bij een bepaalde periode.
 
Er zijn er zat die er zware sides op hebben en niet opgewassen zijn om hierop te bulken (veel vreten). ---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ---------- Wat mag ik mij voorstellen bij een bepaalde periode.

Ik heb geen exacte cijfers, maar denk na een week of 10 misschien 12 dat de rek er aardig uit is.
 
Wat mag ik mij voorstellen bij een bepaalde periode.

Als je lang op een dosering zit moet je eigenlijk telkens na een bepaalde periode verhogen om nog te gainen.

Dat lijkt me toch grotendeels inherent te zijn aan de gemaakte gains en je voeding. Volgens mij is het een misvatting dat je na een bepaalde tijd (zeg bijv vanaf 8-10weken op een bepaalde dosering) per se de dosering zou moeten verhogen om nog te gainen; om te blijven gainen moet je volgens mij gewoon fundamenteel je voeding (blijven) aanpassen op je lichaam en de gains die je hebt gemaakt. Pak je bijv de eerste 8-10 weken op een kuur/blast 5kg VVM, dan komt je onderhoud gewoon iets hoger te liggen en heb je gewoon hogere macro's nodig om te blijven groeien. Als je dan gewoon je voeding opschroeft kan je nog prima op dezelfde dosering blijven gainen, alhoewel natuurlijk de eerste 5 kilo's altijd het hardst zullen gaan. De rek gaat er sneller uit zodra je niet goed je voeding aanpast op je nieuwe behoefte; wil je bulken met +500kcal boven je onderhoud, dan begin je bijv op dag 1 van je kuur nog op 3500kcal/dag terwijl je na 10wk misschien wel op 4000kcal zou moeten zitten dan om nog +500kcal boven je onderhoud te eten (met je 5kg gegainde VVM, alles als voorbeeld). Als je alleen gedurende je hele kuur dus maar op die 3500kcal blijft zitten met je voeding, dan ga je dus eigenlijk van een bulk-voedingsschema naar een onderhouds-voedingsschema. Als je voeding gelijk blijft maar je doseringen omhoog schroeft ga je volgens mij minder kwaliteits kilo's nog pakken die je makkelijk kan overhouden, dan dat je gewoon meer gaat eten op dezelfde dosering.

Of zeg ik nu iets wat nergens op slaat...
 
Dat lijkt me toch grotendeels inherent te zijn aan de gemaakte gains en je voeding. Volgens mij is het een misvatting dat je na een bepaalde tijd (zeg bijv vanaf 8-10weken op een bepaalde dosering) per se de dosering zou moeten verhogen om nog te gainen; om te blijven gainen moet je volgens mij gewoon fundamenteel je voeding (blijven) aanpassen op je lichaam en de gains die je hebt gemaakt. Pak je bijv de eerste 8-10 weken op een kuur/blast 5kg VVM, dan komt je onderhoud gewoon iets hoger te liggen en heb je gewoon hogere macro's nodig om te blijven groeien. Als je dan gewoon je voeding opschroeft kan je nog prima op dezelfde dosering blijven gainen, alhoewel natuurlijk de eerste 5 kilo's altijd het hardst zullen gaan. De rek gaat er sneller uit zodra je niet goed je voeding aanpast op je nieuwe behoefte; wil je bulken met +500kcal boven je onderhoud, dan begin je bijv op dag 1 van je kuur nog op 3500kcal/dag terwijl je na 10wk misschien wel op 4000kcal zou moeten zitten dan om nog +500kcal boven je onderhoud te eten (met je 5kg gegainde VVM, alles als voorbeeld). Als je alleen gedurende je hele kuur dus maar op die 3500kcal blijft zitten met je voeding, dan ga je dus eigenlijk van een bulk-voedingsschema naar een onderhouds-voedingsschema. Als je voeding gelijk blijft maar je doseringen omhoog schroeft ga je volgens mij minder kwaliteits kilo's nog pakken die je makkelijk kan overhouden, dan dat je gewoon meer gaat eten op dezelfde dosering.

Of zeg ik nu iets wat nergens op slaat...

Je hebt gelijk, tegenwoordig zit men die niet eens 90 kg zijn met een low bf op een gram tren ace
 
Ik heb geen exacte cijfers, maar denk na een week of 10 misschien 12 dat de rek er aardig uit is.

Ik betwijfel het. Ik denk dat het op zo'n periode gewoon een kwestie is van voeding verhogen.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Je hebt gelijk, tegenwoordig zit men die niet eens 90 kg zijn met een low bf op een gram tren ace

Tja als je 1.60 bent is dat niet verkeerd toch :)
 
Ik betwijfel het. Ik denk dat het op zo'n periode gewoon een kwestie is van voeding verhogen.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------



Tja als je 1.60 bent is dat niet verkeerd toch :)

Wie is 1.60 :roflol:
 
Goh, ik ervaar zelf toch ook weinig van die zogenaamde 8 tot 10 weken en de rek is er uit.
Ook mijn broer kuurtjes soms 16 weken op zelfde dosis en blijft toch die hele periode
progressie boeken.
Hangt veel van voldoende voedsel af.
Al zijn r bij ons in de gym ook veel die zweren bij het om de 6 weken wisselen van
compound en die groeien ook aardig.

Denk dat he stilvallen na bv 10 weken meer te wijten valt aan het niet voldoende
aanpassen van de voedingsinname tov de kcal behoefte dan wat anders.
 
Tja als je 1.60 bent is dat niet verkeerd toch :)


muscle.jpg

Jawel.
 

Je vind 90 kg op 1.60 slecht? Ik vind dat een goede prestatie. Volgens mij loopt er hier op t forum ook een kerel rond van 1.60 of 1.65 ofzo. Peanuthead kan dat? Ziet er buff uit als je het mij vraagt.
 
Dat lijkt me toch grotendeels inherent te zijn aan de gemaakte gains en je voeding. Volgens mij is het een misvatting dat je na een bepaalde tijd (zeg bijv vanaf 8-10weken op een bepaalde dosering) per se de dosering zou moeten verhogen om nog te gainen; om te blijven gainen moet je volgens mij gewoon fundamenteel je voeding (blijven) aanpassen op je lichaam en de gains die je hebt gemaakt. Pak je bijv de eerste 8-10 weken op een kuur/blast 5kg VVM, dan komt je onderhoud gewoon iets hoger te liggen en heb je gewoon hogere macro's nodig om te blijven groeien. Als je dan gewoon je voeding opschroeft kan je nog prima op dezelfde dosering blijven gainen, alhoewel natuurlijk de eerste 5 kilo's altijd het hardst zullen gaan. De rek gaat er sneller uit zodra je niet goed je voeding aanpast op je nieuwe behoefte; wil je bulken met +500kcal boven je onderhoud, dan begin je bijv op dag 1 van je kuur nog op 3500kcal/dag terwijl je na 10wk misschien wel op 4000kcal zou moeten zitten dan om nog +500kcal boven je onderhoud te eten (met je 5kg gegainde VVM, alles als voorbeeld). Als je alleen gedurende je hele kuur dus maar op die 3500kcal blijft zitten met je voeding, dan ga je dus eigenlijk van een bulk-voedingsschema naar een onderhouds-voedingsschema. Als je voeding gelijk blijft maar je doseringen omhoog schroeft ga je volgens mij minder kwaliteits kilo's nog pakken die je makkelijk kan overhouden, dan dat je gewoon meer gaat eten op dezelfde dosering.

Of zeg ik nu iets wat nergens op slaat...

Thanks voor je input, zo denk ik er ook over.
Maar omdat je ook vaak het andere hoort twijfelde ik hier wel over.
Ben benieuwd naar nog meer meningen/visies hierop.
 
rofl mensen die denken dat lean 90kg op 1m60 niet buf is
 
Wie the fuck is 1.60 ? Echt een random comment overigens een gemiddelde nederlander is toch wel 1.80 ongeveer vandaar dat ik zei 90 kg.

1.60 is gwn een midget lengte
 
Back
Naar boven