XXL Nutrition

Pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je op kracht blijft hangen moet je eerst eens naar je schema gaan kijken. Een pre workout gaat je echt niet ineens enorme krachtgains opleveren, als het überhaupt al iets voor je doet.
 
ga anders eerst na elke workout whey en creatine nemen gedurende 3 maanden dan zal je kracht waarschijnlijk verrassend veel toenemen
 
koop wel kwaliteit spul dan van XXL ipv body&shit.
 
ga anders eerst na elke workout whey en creatine nemen gedurende 3 maanden dan zal je kracht waarschijnlijk verrassend veel toenemen

Wat???

Je hebt niet meteen eiwitten nodig hoor na elke workout. Eerder carbs en dan pas met creatine!!
 
Wat???

Je hebt niet meteen eiwitten nodig hoor na elke workout. Eerder carbs en dan pas met creatine!!

als je maximaal spieropbouw wilt is het verstandig na elke workout eiwitten binnen te krijgen voor snel herstel ga geen onderzoeken opnoemen hier maar zijn er weet ik niet hoeveel die dit hebben bevestigt,
daarnaast zorgt creatine voor meer kracht en beter spierherstel en is het beste moment om dit in te nemen na je training wederom uit verschillende onderzoeken is dat bevestigt carbs zijn natuurlijk ook belangrijk van herstel maar met carbs kan je geen spieren bouwen
 
als je maximaal spieropbouw wilt is het verstandig na elke workout eiwitten binnen te krijgen voor snel herstel ga geen onderzoeken opnoemen hier maar zijn er weet ik niet hoeveel die dit hebben bevestigt,
daarnaast zorgt creatine voor meer kracht en beter spierherstel en is het beste moment om dit in te nemen na je training wederom uit verschillende onderzoeken is dat bevestigt carbs zijn natuurlijk ook belangrijk van herstel maar met carbs kan je geen spieren bouwen

Je hebt beide nodig post workout zijn carbs belangrijker doe zelf 50gr waxy maize 50 gram isolaat en 5 gram creatine post workout
 
Je hebt beide nodig post workout zijn carbs belangrijker doe zelf 50gr waxy maize 50 gram isolaat en 5 gram creatine post workout

het belang van carbs is er overrated hoor. Ze zijn nuttig voor energie en spiervolume maar verder doen ze voor herstel weinig.

Jij krijgt met de maize ook geen snelle en hoge bloedsuikerpiek en geen insuline piek maar je groeit goed en wordt sterker. Je krijgt je pieken al met de isolaat en daarna vult je glycogeen aan met de later komende maize.

Maar wel heel erg lekker maize of vitargo post workout. Lekker volblazen die spieren.
 
Vocht vasthouden is erg persoonlijk, ik heb er zelf bv geen last van. Verder zou ik gewoon creatine monohydraad kopen. Al die fancy troep is nergens voor nodig. Ik zou het bij bulkpowders of sportpoeders.nl halen (veel en retecheap). Hoewel XXL, bodylab en b&f qua prijs weinig zullen schelen.

Maar ik vraag mij af waarom je zo nodig van b&f wilt? Creatine is zo goedkoop dat de prijs weinig zal schelen en b&f zou ik zelf het geld niet gunnen met al die fratsen van ze.
 
Alle klachten die ik ken van niet werkende creatine gaan over die van B&F.

Gewoon monohydraat kopen bij XXL.
 
monohydraat kopen waar je het koopt boeid niet
 
Waarom moet alles zonodig bij die vieze oplichtersbende bodyenfuckdeklantshop vandaan komen? Betaal gewoon 3 euro meer voor kwaliteit i.p.v. de troep die ze daar verkopen.
 
Back
Naar boven