AndroidHealthClinic

Kuren als je 14 jaar oud bent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BestBreed

Novice
Lid geworden
19 mei 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
85kg
Is er hier iemand die ervaring heeft met een kuur? Vast wel, maar mijn vraag was of er meer bijwerkingen zijn als je op je 14e er mee begint.

Mijn broertje ziet mij steeds groeien en heeft de laatste tijd zoiets van dat wil ik ook wel eens proberen. Hij traint al een jaar en het gaat te langzaam volgens hem, wat ik me natuurlijk goed kan voorstellen. Ik zat te denken aan pillen, omdat mijn geweten het niet aan kan als ik hem een spuit moet geven. Want ik ben namelijk ook de gene die de spullen regelt voor em, dat vind ik al erg genoeg.
 
Ik ben nog niet zo lang actief hier maar dit is toch wel by far de slechtste post ever.
 
Jij bent een mogool alleen als je daar al aan denkt!
 
14 jaar, NEE!! Gewoon NEE!! Blijf alsjeblieft zover mogelijk van AAS weg en ook van drugs in that matter.
 
Is er hier iemand die ervaring heeft met een kuur? Vast wel, maar mijn vraag was of er meer bijwerkingen zijn als je op je 14e er mee begint. Mijn broertje ziet mij steeds groeien en heeft de laatste tijd zoiets van dat wil ik ook wel eens proberen. Hij traint al een jaar en het gaat te langzaam volgens hem, wat ik me natuurlijk goed kan voorstellen. Ik zat te denken aan pillen, omdat mijn geweten het niet aan kan als ik hem een spuit moet geven. Want ik ben namelijk ook de gene die de spullen regelt voor em, dat vind ik al erg genoeg.

Wat ben jij een verwerpelijke broer. Of verwerpelijk stupide.
 
troll 2/10
 
Gewoon doen, flinke doses ook. Wie weet krijgen we wel een goede opvolger van Roelly.
 
Gewoon doen, flinke doses ook. Wie weet krijgen we wel een goede opvolger van Roelly.

Het is dat ik een bovengemiddeld intellectueel brein heb, anders had ik je post letterlijk genomen. Sarcasme kan je niet lezen alleen horen. Graag serieuze reacties
 
Je bent zelf nog een kind.

ik zou methyltren stacken met superdrol. Hou je het lekker oral zonder spuiten.*

*
Doodgaan op eigen risico
 
Serieuze reacties?
Vriend ben je wel goed bij je hoofd.
Wat moet je voor vreselijke imbeciel zijn als je je broertje van 14 AAS wil geven.

En dan de opmerking beter pillen als spuiten.

Ik mag toch hopen dat je grappig wil zijn
 
Het is dat ik een bovengemiddeld intellectueel brein heb, anders had ik je post letterlijk genomen. Sarcasme kan je niet lezen alleen horen. Graag serieuze reacties

En dan dit:

Het is dat ik een bovengemiddeld intellectueel brein heb, anders had ik je post letterlijk genomen. Sarcasme kan je niet lezen alleen horen. Graag serieuze reacties

Wow. Amaze...
 
Het is dat ik een bovengemiddeld intellectueel brein heb, anders had ik je post letterlijk genomen. Sarcasme kan je niet lezen alleen horen. Graag serieuze reacties

Wat verwacht je nou? Dat er een normaal denkend persoon bestaat die je gaat adviseren voor het gebruik van AAS bij een 14 jarige???? Echt he, als je zelf überhaupt al serieus bent zou ik eerst eens overwegen met een psychiater te gaan praten ipv hier dit soort absurde vragen te komen stellen.
 
Wat verwacht je nou? Dat er een normaal denkend persoon bestaat die je gaat adviseren voor het gebruik van AAS bij een 14 jarige???? Echt he, als je zelf überhaupt al serieus bent zou ik eerst eens overwegen met een psychiater te gaan praten ipv hier dit soort absurde vragen te komen stellen.

Kerl, jij weet blijkbaar weinig van AAS af. Zo heel ongezond is het ook weer niet, wou alleen weten of de bijwerkingen erger zijn.
 
Is er hier iemand die ervaring heeft met een kuur? Vast wel, maar mijn vraag was of er meer bijwerkingen zijn als je op je 14e er mee begint.

Mijn broertje ziet mij steeds groeien en heeft de laatste tijd zoiets van dat wil ik ook wel eens proberen. Hij traint al een jaar en het gaat te langzaam volgens hem, wat ik me natuurlijk goed kan voorstellen. Ik zat te denken aan pillen, omdat mijn geweten het niet aan kan als ik hem een spuit moet geven. Want ik ben namelijk ook de gene die de spullen regelt voor em, dat vind ik al erg genoeg.

Anabolica is niet zomaar even een goedje of medicijn wat je erg jong moet gaan misbruiken. Het kan erg grote consequenties hebben later.
Bovendien is je broertje nog lang niet uitgegroeid, nu weet ik ook wel dat dat juist ook ideaal zou zijn, maar geloof me. De groei zal sneller stoppen en ook dat kan flinke consequenties hebben.

Zelfs in Amerika en Rusland wordt het (eigenlijk) niet gedaan zo jong.

Het beste blijft om eerst een goede solide basis te bouwen. Ja hij groeit nog niet zo hard nu, dat klopt. Je broertje zit nog lang niet op z'n top met testosteronaanmaak.

Als hij nu zou gaan gebruiken is de kans bizar groot dat hij daar ook nooit op zal komen.

Hij zou zelfs geheel impotent kunnen gaan worden. Of agressief en dan blijvend agressief. En wat te denken van organen die gaan vergroeien zoals z'n hart..... en nog veel meer problemen.

Ik begrijp dat er een drive is om te groeien, maar ga de komende paar jaar eerst gewoon naturel doortrainen en goed eten. Die groei komt echt wel. En hoe groter/sterker je wordt hoe beter de groei zal zijn.


Dus doe het niet jongen, blijf er zo lang mogelijk vanaf. Je bent nog erg jong en kan naturel echt heel erg ver komen.
 
19 jaar??? nog steeds geen slot erop ????
 
Het is dat ik een bovengemiddeld intellectueel brein heb, anders had ik je post letterlijk genomen. Sarcasme kan je niet lezen alleen horen. Graag serieuze reacties

In mijn ogen ben je eerder een bovengemiddelde retard als je niet zelf kunt opzoeken wat een dosis gear op 14 jarige leeftijd doet. En als je niet kunt bedenken waarom je 14 jarige broertje nog niet flink buff aan het worden is maakt dat je niet veel intelligenter.
 
In mijn ogen ben je eerder een bovengemiddelde retard als je niet zelf kunt opzoeken wat een dosis gear op 14 jarige leeftijd doet. En als je niet kunt bedenken waarom je 14 jarige broertje nog niet flink buff aan het worden is maakt dat je niet veel intelligenter.

Jij kuurt toch ook, wijsneus. Ga niet zeggen dat het niet zo is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven