MuscleMeat

70 dagen TSC challenge mijn succes, jou succes?

Bezoekers in dit topic

johnnyTSC

Novice
Lid geworden
10 jun 2015
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
69kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen,

Ik heb enkele maanden geleden in 70 dagen een ongelofelijke transformatie ondergaan, en het resultaat bereikt waarvan ik alleen maar heb kunnen dromen!
Ik had nog nooit fitness gedaan en had een ongezonde lifestyle.

Dit programma sprak mij met name aan dat het geheel gratis is incl. voedingsprogramma.
Ook dat je van iedere dag een video kan volgen waarin getoond wordt hoe je de oefeningen moet gaan doen, ook wordt er gesproken in iedere video over voeding, recepten en wordt je iedere dag gemotiveerd om aan de volgende training te beginnen.

Het leuke is Dat de trainer (Chris Krueger personal trainer uit Los Angeles) dit programma samen met jou doet vanaf de eerste trainingsdag.
Dus zie je iedere dag een video met zijn ontwikkeling voor 70 dagen met handige tips en weetjes.

Ik wil graag mijn succes delen met jullie en gun iedereen dit zelfde succes.
Ik heb zelf een dagelijkse video gemaakt in het Nederlands die je kunt bekijken zodat jij precies weet wat je moet doen voor de aankomende 70 dagen als je met de challenge begint.

In overleg met Chris heb ik een Nederlands TSC facebook pagina geopend waarin ik dagelijks videos zal posten in het Nederlands met handige informatie en training. Je kan me altijd vragen stellen over het programma, voeding en training. En met andere TSCers in contact komen. Zodat we met elkaar onze ontwikkeling, recepten, vragen kunnen beantwoorden en delen tijdens het programma.

Het programma is geheel gratis! Ben je klaar voor de beste transformatie programma? Klaar voor een nieuwe uitdaging? Stuur me dan een berichtje/mailtje.
"Lets all get Leaner, Fitter, Faster, and stronger so we not only can be our best but also feel our best!"


Wat doe jij de aankomende 70 dagen?

Klik op de link hieronder mijn transformatie video te zien!
http://www.youtube.com/watch?v=K0ljCo4XUyg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Groeten,

JohnnyTSC
Dutchsupport
Email: johnny(laagstreepje)armani@hotmail.com

Like my facebook page zodat we alle TSCers met elkaar in contact kunnen blijven!
http://www.facebook.com/transformationtrue
 
Verkapte kutreclame, ga weg.
 
Ik wou dat ik ook in 70 dagen de contouren van een six-pack en daarbij behorende hautaine gelaatsuitdrukking kon krijgen.
 
Bedankt voor je vriendelijke reactie Flexx123. Maar dit is geen reclame doch geen kut... Aboveandbeyond volgens mij heb jij al een sixpack met 9% vet! :)
 
Als het geen reclame is, waarom zet je er dan een facebook en emailadres bij???
 
Wat is TSC? Een soort Crossfit variant?
 
''day 2'' en je ziet er al uit alsof je al wekenlang bezig bent :roflol:
 
Ik wil anderen helpen dat is het enige!... het gaat niet alleen om er goed uit te zien. Maar om goed in je vel te zitten, fitaal voelen en vol energie door het leven te gaan! Waar door je niet alleen beter functioneert op je werk of binnen je relatie/s, maar ook meer zelfvertrouwen krijgt. Als je je lichaam geeft wat het echt nodig heeft, echt voeding en de juiste training dan zie je hoe simpel het eigenlijk is.
Ik was dik vet en had een slecht zelfbeeld. Ik ben 13cm kwijt geraakt om mijn middel en 8kg in 10 weken.

Gelieve alleen reageren als je dat op een normaal volwassen manier kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Laten we wel wezen, dit riekt naar een advertorial. Als je je progressie in het daarvoor bedoelde subforum had geplaatst was iedereen wel bejubelend. We zijn ook de kwaadsten niet.
 
Wat is TSC? Een soort Crossfit variant?
TSC staat voor "Transformation Super Challenge" bestaande uit fitness en cardio.. de meeste beelden in de video van mij zijn thuis gefilmd en zijn bonus trainingen die ik smorgens deed. Ik had niemand om mij te filmen in de sportschool en schaamde me daar wat voor. Nu wil ik het programma opnieuw gaan doen met wel een dagelijks filmpje vanaf dag 1. Zodat we met zn alle ons succes kunnen delen.

Het leuke is dat je iedere zaterdag de week afsluit met een training waarbij je punten haald en echt je fitness progressie kan pijlen. En het is motiverend om te zien dat je iedere week progressie boekt.
 
met een normaal schema kun je deze resultaten waarschijnlijk ook wel behalen
succes met verder trainen
 
kan TCS mij helpen sterker te worden en een sixpack te krijgen?
 
69 KG op 15% en jij wil mensen helpen? Ik denk dat je toch eerst eens meer zal moeten leren en zal moeten transformeren willen mensen je advies gaan opvolgen. No offense...
 
Of een cursus Nederlands van 70 dagen.
Wel een knap resultaat overigens, nu vooral doorgaan.
 
Laatst bewerkt:
kan TCS mij helpen sterker te worden en een sixpack te krijgen?

Jazeker! Je geeft je lichaam 70 dagen schone voeding en de juiste training waardoor je snel vet kwijt raakt.
Na deze 70 dagen is er een vervolg programma "the next step" waar bij je op een andere manier gaat trainen (zwaarder met reps van 5) waarbij je na 70 dagen meer kracht krijgt. Ik zit zelf nu in week 3 van de nextstep

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

69 KG op 15% en jij wil mensen helpen? Ik denk dat je toch eerst eens meer zal moeten leren en zal moeten transformeren willen mensen je advies gaan opvolgen. No offense...

Dit programma werkt voor iedereen van beginner tot gevorderden. Die op een gezonde manier willen afvallen en spieren willen bouwen. Het programma beschikt over een volledig trainingsschema en voedingsplan. Door gebruik van eerlijke voeding... puur natuur laag in koolhydraten hoog in vet en eiwitten en met de juiste training. Zonder het gebruik van supplementen waaronder "Ripped" fatburner supplementen waarin jij geinteresseerd bent... ook no offens. Ik heb op een natuurlijke manier vet verbrand zonder mijn lichaam op te jagen met fatburnig supplementen.

Ik ben geen fitness goeroe maar heb wel een doel bereikt met dit programma! En ben zeer te vreden met het resultaat ik zie mijn buikspieren weer sinds 15 jaar!
 
Laatst bewerkt:
Jazeker! Je geeft je lichaam 70 dagen schone voeding en de juiste training waardoor je snel vet kwijt raakt.
Na deze 70 dagen is er een vervolg programma "the next step" waar bij je op een andere manier gaat trainen (waarder minder reps) waarbij je na 70 dagen meer kracht krijgt.

hoeveel kilo gainz kan ik verwachten op deadlift en bench?
 
Jazeker! Je geeft je lichaam 70 dagen schone voeding en de juiste training waardoor je snel vet kwijt raakt.
Na deze 70 dagen is er een vervolg programma "the next step" waar bij je op een andere manier gaat trainen (waarder minder reps) waarbij je na 70 dagen meer kracht krijgt.

Je sarcasm meter werkt niet helemaal. :p

Verder wel een aardig resultaat, hoor. Mooie basis om echt te gaan bouwen. En tja: het is jouw succes, niet jou succes. Bezittelijk voornaamwoord etc. :cool:
 
Je sarcasm meter werkt niet helemaal. :p

Verder wel een aardig resultaat, hoor. Mooie basis om echt te gaan bouwen. En tja: het is jouw succes, niet jou succes. Bezittelijk voornaamwoord etc. :cool:

Dankje ;).. het gaat allemaal om gelukkig zijn en lekker in je vel zitten en doelen stellen en behalen. En dat gun ik anderen ook die moeite hebben met beginnen met fitness.
 
Je bent wat vet kwijt, meer niet. Je brengt het alsof je iets wonderbaarlijks hebt bereikt.
De gemiddelde dbber die 70 dagen cut staat er beter bij.
Misschien moet je dit posten op Facebook of viva
 
Back
Naar boven