MuscleMeat

Overhemden

Bezoekers in dit topic

Flippie22

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 apr 2013
Berichten
3.301
Waardering
352
Lengte
1m90
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Voor de mannen die overhemden dragen:

Bij het kopen van overhemden laat ik de overhemden altijd innemen bij de buik ivm te veel stof.
Doen jullie dit ook of hebben jullie bepaalde merken waarbij dit niet benodigd is?
 
tommy Hilfiger slim-fit overhemden al geprobeerd?
 
Nee nog niet. Koop nu meestal hemden van Cavallaro of profuomo en laat ze dan innemen, maar is steeds zo'n gedoe en kost me klauwen met geld...
Zal ze eens gaan bekijken, thnx!
 
Mijn armen zijn te biggie voor overhemden:(
 
Mijn armen zijn te biggie voor overhemden:(


Grotere armen dan Jay? ;)

t5GkNyE.jpg

Of dan Ronnie?

:roflol:
Hohkkvx.png
 
Die jas van Ronnie. :roflol:
 
Bewijs maar eens dat er nog mouwen op die overhemden zitten ;)
 
2vjo3kw.jpg


Even random snel van internet af.
Verder als je een pak laat aanmeten is een shirt aanmeten ook geen probleem ;)

Maar idd met gewone standaard maten ga je die problemen krijgen...
 
Hax.

Neem aan dat niemand in zo'n vuilniszak wilt lopen? Mijn armen zijn te biggie voor overhemden, niet voor tafellakens.
 
Hax.

Neem aan dat niemand in zo'n vuilniszak wilt lopen? Mijn armen zijn te biggie voor overhemden, niet voor tafellakens.

:p

Ziet er idd niet uit.

Ik ben nog niet gezegend met zulke armen, dus kan nog eventjes vooruit.
 
tommy Hilfiger slim-fit overhemden al geprobeerd?
+1.

Eventueel een maat groter proberen als je slim-fit te strak vindt zitten. Kans bestaat dat ze dan om je middel nog steeds beter vallen dan regular fit overhemden in de juiste maat.
 
Jas? Das gewoon een gordijn man :roflol:

Hij zal wel gevallen zijn toen hij de douche uit wilde stappen, en niet de flexibiliteit hebben gehad om dat gordijn van zijn torso te halen :roflol:
 
Niet dat ik zo breed ben maar ik doe het ook. Kost me 5 euro extra per overhemd, vind dat geen probleem.
 
Niet dat ik zo breed ben maar ik doe het ook. Kost me 5 euro extra per overhemd, vind dat geen probleem.

Waar doe je dit? Als ik het in de winkel laat doen ben je al snel 15-20 euro kwijt... En bij de Turk op de hoek heb je geen garantie als die het verneukt...
 
Heb er laatst eentje besteld bij the tailor shop op aanraden van een vriend van me. Alles opgemeten taille schouders, middel heupen rug etc..

Nu nog hopen dat het goed zit. Werd er ook gek van heb nu vrij brede schouders statts zijn verouderd. 1.83, 84kg 10 procent. en heb een vrij slank middel. voorheen droeg ik vaak M wat mooi zat op mn borst rug en middel. Nu krijg ik die knopen bij mn borst niet eens meer dicht. En een L zit al vrij strak op borst en rug en onwijs wijdt rond de middel wat dus niet mooi is.
 
Waar doe je dit? Als ik het in de winkel laat doen ben je al snel 15-20 euro kwijt... En bij de Turk op de hoek heb je geen garantie als die het verneukt...
Ja toch wel bij de "Turk op de hoek" (is in mijn geval wel een Nederlander) heb het eerst een keer met een oud overhemd gedaan om te kijken hoe het werd. Was allemaal prima en nu al vaak gedaan, nooit problemen gehad.

Snap wel dat het voor je gevoel kut is zonder garantie maar aan de andere kant kan die turk op de hoek het net zo goed als de kleermaker in de winkel.
 
Ja toch wel bij de "Turk op de hoek" (is in mijn geval wel een Nederlander) heb het eerst een keer met een oud overhemd gedaan om te kijken hoe het werd. Was allemaal prima en nu al vaak gedaan, nooit problemen gehad.

Snap wel dat het voor je gevoel kut is zonder garantie maar aan de andere kant kan die turk op de hoek het net zo goed als de kleermaker in de winkel.

Die turkse kleermakers leveren vaak prima werk af.
 
Back
Naar boven