Fitness Seller

B&F? Goedkope goede whey etc.?

Bezoekers in dit topic

Inza

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2013
Berichten
97
Waardering
3
Hoe zit het tegenwoordig met B&F supplementen?
Ik weet dat er een tijd terug zo'n grote chaos om was, omdat de eiwitten veel lager zaten en de suikers veel hoger enz... Maar is dit reeds opgelost? Of is het nog steeds rommel?
Ben namelijk opzoek naar wat goedkopere goede whey en weightgainer, waar ik veel van kan inkopen...
Iemand?
 
Ze claimen alles in orde te hebben, maar wat whey etc. betreft zou ik gaan voor XXL of Bulkpowders. Met name bij de laatste hebben ze soms leuke acties waar je 5kg whey koopt voor +/- 60 euro :)
 
Je weet niet of b&f nu in orde is. Ik zou er niet meer kopen. Xxl is meerdere malen getest en is goed. Prijs valt ook mee.
 
Gewoon wegblijven bij b en f, wat een oplichters.
 
Hoe zit het tegenwoordig met B&F supplementen?
Ik weet dat er een tijd terug zo'n grote chaos om was, omdat de eiwitten veel lager zaten en de suikers veel hoger enz... Maar is dit reeds opgelost? Of is het nog steeds rommel?
Ben namelijk opzoek naar wat goedkopere goede whey en weightgainer, waar ik veel van kan inkopen...
Iemand?

Soms heb je met goedkoop minder dan wanneer je iets meer betaalt.

Bij bijvoorbeeld XXL krijg je ook vaak kortingen als je meer dan 1 verpakking koopt. Maar de spullen zijn gewoon goed.
 
Hoe zit het tegenwoordig met B&F supplementen?
Ik weet dat er een tijd terug zo'n grote chaos om was, omdat de eiwitten veel lager zaten en de suikers veel hoger enz... Maar is dit reeds opgelost? Of is het nog steeds rommel?
Ben namelijk opzoek naar wat goedkopere goede whey en weightgainer, waar ik veel van kan inkopen...
Iemand?

B&F links laten liggen. Wie daar nog zn whey bestelt is gek :o

Vind zelf Myproteine het beste qua prijs (kwaliteit/smaak is naar mijn ervaring goed, eiwit/aminozuurgehalte wordt binnenkort getest door supplementlabtest.com als er voldoende donaties zijn). In de aanbieding weleens 5kg whey voor 45 euro gehaald. Weet niet of je beetje thuis bent in de prijzen van whey maar goedkoper dan dat krijg je het niet.

Wil je op safe spelen dan zou ik voor XXL perfect whey gaan of Bulkpowders. Met die laatste heb ik zeer goede ervaringen en is bovendien getest door supplementlabtest.com (perfect whey is overigens ook getest en goed bevonden, maar qua smaak kan ik je daar niks over zeggen)
 
B&F links laten liggen. Wie daar nog zn whey bestelt is gek :o

Vind zelf Myproteine het beste qua prijs (kwaliteit/smaak is naar mijn ervaring goed, eiwit/aminozuurgehalte wordt binnenkort getest door supplementlabtest.com als er voldoende donaties zijn). In de aanbieding weleens 5kg whey voor 45 euro gehaald. Weet niet of je beetje thuis bent in de prijzen van whey maar goedkoper dan dat krijg je het niet.

Wil je op safe spelen dan zou ik voor XXL perfect whey gaan of Bulkpowders. Met die laatste heb ik zeer goede ervaringen en is bovendien getest door supplementlabtest.com (perfect whey is overigens ook getest en goed bevonden, maar qua smaak kan ik je daar niks over zeggen)

je wauwelt.
 
Overal behalve bij B&F
 
Overal behalve bij B&F

Ja en niet Iron Mass van de Arnold series, die heeft/had uit onderzoek 50% minder eiwit dan op het label stond.
 
Soms heb je met goedkoop minder dan wanneer je iets meer betaalt.

Bij bijvoorbeeld XXL krijg je ook vaak kortingen als je meer dan 1 verpakking koopt. Maar de spullen zijn gewoon goed.

Bij B&F werd je gewoon keihard in je poepgat genomen :rolleyes:
goedkoop betekend niet dat je minder in een pot moet doen dan belooft..


je wauwelt
 
Bij B&F werd je gewoon keihard in je poepgat genomen :rolleyes:
goedkoop betekend niet dat je minder in een pot moet doen dan belooft..


je wauwelt

hou je nog steeds een beetje van me Ray :p

Niet over poepgaatjes gaan wauwelen he.

Maar ot, ze doen er niet minder in hoor .... ze doen er meer in van ander spul bovenop minder dan 80%wpc spul. :D
 
hou je nog steeds een beetje van me Ray :p

Niet over poepgaatjes gaan wauwelen he.

Maar ot, ze doen er niet minder in hoor .... ze doen er meer in van ander spul bovenop minder dan 80%wpc spul. :D

Nou ja goed ,je werd in ieder geval in je kodakflitser genomen :D
en een klein beetje dan..;)
 
Zou gewoon voor XXL gaan, daar word je tenminste niet beflikkerd. Goede kwaliteit en service, en nette prijzen.

Als je voor de whey delicious van hun gaat, raad ik je peach mango aan :D
 
Maar als je nu andere merken koopt bij B&F? De prijzen bij hun zijn altijd net iets lager, of halen ze hier ook vanalles mee uit?
 
Back
Naar boven