AndroidHealthClinic

Waarom zit ik vast op 90 kilo? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wuuuuut

Novice
Lid geworden
2 jun 2014
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
2m03
Kan het zijn dat ik vast zit op 90kg omdat ik te weinig eet op een dag? Of zou ik echt minder calorieën moeten gaan eten?

Ik eet atm 2577 calorieën per dag, 200p 90f en de rest carbs, ben 2m03 90kg. Ikzelf vind mijn calorie inname al best laag maar zou ik deze toch moeten verlagen?
 
Als je niet meer aankomt, moet je meer eten.
Als je niet meer af valt, moet je minder eten.

90 kg @ 2m01 is best weinig volgens mij, misschien kan je beter een tijdje zo blijven eten of iets meer eten zelfs.
 
Je zit vast omdat je niet 1 pak stroopwafels en 2 pak chocolademelk eet/zuipt per dag. Zuip een liter olie op vreet een kilo kaas per dag kijk dan maar eens op de weegschaal.
 
Je zit vast omdat je niet 1 pak stroopwafels en 2 pak chocolademelk eet/zuipt per dag. Zuip een liter olie op vreet een kilo kaas per dag kijk dan maar eens op de weegschaal.

Volgens mij wilt hij juist minder dan 90 kg wegen, gezien dat hij denkt dat hij minder moet eten en het in de vetverlies sectie staat.

Alleen lijkt mij dat niet handig @ 2+ meter.
 
ja je eet weinig en 90 kilo op 2 meter is ook niet heel veel
 
Niet iedereen is op zoek naar een buff fysiek he en als je overtollig vet hebt kan ik me voorstellen dat je dit weg wilt werken. Ik zou inderdaad wel opletten dat je niet gaat overdrijven.

Ben je allang bezig met afvallen en hoe is dit de afgelopen tijd verlopen dan? Hoe ziet je week eruit qua sportactiviteit?
 
Niet iedereen is op zoek naar een buff fysiek he en als je overtollig vet hebt kan ik me voorstellen dat je dit weg wilt werken. Ik zou inderdaad wel opletten dat je niet gaat overdrijven.

Ben je allang bezig met afvallen en hoe is dit de afgelopen tijd verlopen dan? Hoe ziet je week eruit qua sportactiviteit?

Wil mn abs kunnen zien voordat ik ga bulken zodat ik echt gewichttoename kan zien. Ik doe pplpplr op dit moment, coolcicada zijn split

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Ik ben trouwens 18
 
Volgens mij wilt hij juist minder dan 90 kg wegen, gezien dat hij denkt dat hij minder moet eten en het in de vetverlies sectie staat.

Alleen lijkt mij dat niet handig @ 2+ meter.

Oef .... ongezond verhaal
 
Wil mn abs kunnen zien voordat ik ga bulken zodat ik echt gewichttoename kan zien. Ik doe pplpplr op dit moment, coolcicada zijn split

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Ik ben trouwens 18

Ja want dan kan je je magere lichaam showen op t strand?
Want meiden houden toch van magere boys met abs.
Ga gewoon wat meer eten en je lichaam zal veel indrukwekkender worden
Als mager met abs
 
Ja want dan kan je je magere lichaam showen op t strand?
Want meiden houden toch van magere boys met abs.
Ga gewoon wat meer eten en je lichaam zal veel indrukwekkender worden
Als mager met abs

Alsof je altijd traint/bulkt/cut ed voor meiden :roflol:
 
Ja want dan kan je je magere lichaam showen op t strand?
Want meiden houden toch van magere boys met abs.
Ga gewoon wat meer eten en je lichaam zal veel indrukwekkender worden
Als mager met abs

Ja man dat is precies wat ik wil, op het strand mn abs showen. Nee. Ik wil beginnen met bulken vanaf een lager bf%
 
ja hij kan het ook voor andere jongens doen.

Nee ff serieus. Hij zal het niet doen omdat hij teveel vet gepakt heb bij zijn bulk.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Ja man dat is precies wat ik wil, op het strand mn abs showen. Nee. Ik wil beginnen met bulken vanaf een lager bf%

Daar kan ik wel inkomen. Maar dan zijn je abs toch geen graadmeter?
 
ja hij kan het ook voor andere jongens doen.

Nee ff serieus. Hij zal het niet doen omdat hij teveel vet gepakt heb bij zijn bulk.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------



Daar kan ik wel inkomen. Maar dan zijn je abs toch geen graadmeter?
Dan kan ik bulken totdat ze zegmaar een stuk minder zichtbaar zijn en dan weer terug. Heb btw nog nooit echt gebulked waar ik zegmaar calorieën telde
 
Zou eens een nek/taille meting doen en dan bekijken welk ballpark je op dit moment zit qua vp. Het hoef niet supernauwkeurig maar dan heb je iig iets van een indicatie.
 
Mn calorieën naar 2350 verlaagd, kijken wat de weegschaal maandag zegt. Ik ga nu ook ma/di/do/vr 20 min hiit cardio doen.
 
Ik cut op bijna zelfde Kcal als jij, denk dat jij tijdje ondervoed bent geweest :P
 
Ik cut op bijna zelfde Kcal als jij, denk dat jij tijdje ondervoed bent geweest :P

Ik vind het zelf ook echt laag, snap ook serieus niet waarom ik niks verlies haha.
 
Als je lange tijd hier op gezeten hebt, zou maar goeie refeed inlassen.
 
Meer gaan eten. Je metabolisme is naar de klote. Nog lager gaan zal weinig effect hebben. Je gaat juist eerder spieren verliezen ipv vet. Wat is je onderhoud? Ga hier een week boven eten en daarna weer cutten.

Ik ben kleiner, weeg minder en eet ongeveer dezelfde hoeveelheid kcal en ik blijf afvallen (vet verliezen).
 
Back
Naar boven