MuscleMeat

"Natty kan je niks bereiken" topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe oud ben je nu? Je hebt nog een vrij jong gezicht wat ik van de fotos kan zien, vind dat er altijd wel apart uitzien. No homo

20 brah. Haha.. hoor wel vaker dat mn kop niet bij mn lichaam past . Ben begonnen met trainen met begin 15..
 
Ai ok, goed fysiek. Ben ongeveer gelijk, alleen ben ik niet natty meer, wat meteen ook wel opvalt omdat me eerste kuur me delts en traps al dusdanig groeiden dat ik echt een tren bom leek :)
 
Ik heb nog nooit en zal nooit roids gebruiken! Ik hou van m'n haar, ballen, libido en huid zonder puisten :P Je kan echt veel meer natuurlijk bereiken dan je denkt. Ik train nu 5.5 jaar(rechts op de foto) : [Afbeelding niet meer beschikbaar] Vriend van mij traint bijna 5 jaar (links dus). Beide trainen we 3x per week en eten we alleen clean tijdens cutten.. En wij hadden voordat we begonnen de echte ecto look. Dus gewoon consistent trainen en je kan ons sws wel voorbij gaan na 2-3 jaar srs. Helemaal omdat we het niet altijd even serieus nemen

ben ik nu niet meer natty omdat ik acne heb?
goeie fysiek ;)
 
Ai ok, goed fysiek. Ben ongeveer gelijk, alleen ben ik niet natty meer, wat meteen ook wel opvalt omdat me eerste kuur me delts en traps al dusdanig groeiden dat ik echt een tren bom leek :)
Show us! Ben benieuwd man!:D
 
Ai ok, goed fysiek. Ben ongeveer gelijk, alleen ben ik niet natty meer, wat meteen ook wel opvalt omdat me eerste kuur me delts en traps al dusdanig groeiden dat ik echt een tren bom leek :)

Ik gebruik eiwitshakes en zit aan een assault kuur van Muscle Pharm. Dus ik ben voor de 'normale' bevolking ook een gebruiker :p Hmm.. Als ik naar mezelf kijk en me bovenlichaam vergelijk met dat van de fitness modellen (jeff sied etc) dan valt me op dat ze veel grotere schouders en traps hebben! Terwijl armen en borst vaak haast gelijk zijn. Legs hebben ze ook meer, daar niet van :p Maar misschien zorgen sommige aas voor relatief meer groei in de schouders en traps. Maar hoe kan je een tren bom lijken?
Tavi-Castro-trainingsschema.jpg


Bedoel je beetje zo'n look met een dunne huid en aders zoals Tavi?

Heb wel eens wat gelezen over tren. Dat je er van gaat zweten en het zorgt voor nachtmerries enzo

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

ben ik nu niet meer natty omdat ik acne heb?
goeie fysiek ;)

Haha heb ik toen ik 16 was ook gehad .. Toen roaccutane gekregen en toen was het na paar maanden weg.
Was echt een hel. Rug en chest helemaal onder. Dus riskeer het liever niet om iets te gebruiken, helemaal als je leest dat mensen die er gevoelig voor zijn het extra snel krijgen.
 
Nette podium fysiek hoor. Ga je een keer mee doen of al gedaan ?
 
Tavi Castro is natty toch??

:roflol:

Ik denk inderdaad dat die kogelronde schouders en hoge traps bij velen het gevolg zijn van hoog testosteron...waarbij sommige natty geluk hebben daarmee...maar de meeste een extraatje hebben genomen.

De tren-look is meestal gewoon smerig droog met een papierdun huidje..
 
Tavi Castro is natty toch??

:roflol:

Ik denk inderdaad dat die kogelronde schouders en hoge traps bij velen het gevolg zijn van hoog testosteron...waarbij sommige natty geluk hebben daarmee...maar de meeste een extraatje hebben genomen.

De tren-look is meestal gewoon smerig droog met een papierdun huidje..

Marvin ga aub juicen, zo gefrustreerd zijn als jij is echt niet goed voor je hart.:headbang:
 
Tavi Castro is natty toch??

:roflol:

Ik denk inderdaad dat die kogelronde schouders en hoge traps bij velen het gevolg zijn van hoog testosteron...waarbij sommige natty geluk hebben daarmee...maar de meeste een extraatje hebben genomen.

De tren-look is meestal gewoon smerig droog met een papierdun huidje..

de vraag is

zijn die kanonnen van zijn vriendin sandra prikker natty
 
Ik gebruik eiwitshakes en zit aan een assault kuur van Muscle Pharm. Dus ik ben voor de 'normale' bevolking ook een gebruiker :p Hmm.. Als ik naar mezelf kijk en me bovenlichaam vergelijk met dat van de fitness modellen (jeff sied etc) dan valt me op dat ze veel grotere schouders en traps hebben! Terwijl armen en borst vaak haast gelijk zijn. Legs hebben ze ook meer, daar niet van :p Maar misschien zorgen sommige aas voor relatief meer groei in de schouders en traps. Maar hoe kan je een tren bom lijken?

Jeff Seid en de bekende modellen zijn geen natty, dus ik zou mezelf compleet niet vergelijken met hen. Niks te nadele van hun prestaties, maar ik vind het appels en peren.
 
Schouders en traps bezitten verhoudingsgewijs veel androgene receptoren. Dit maakt ze kort gezegd gevoeliger voor hulpmiddelen. Daarom zijn deze vaak ook markers voor AAS gebruik.
 
Schouders en traps bezitten verhoudingsgewijs veel androgene receptoren. Dit maakt ze kort gezegd gevoeliger voor hulpmiddelen. Daarom zijn deze vaak ook markers voor AAS gebruik.

Krijg je die volle, balvormige schouderspieren vooral van tren, of bij vrijwel elke vorm van AAS?
 
Schouders en traps bezitten verhoudingsgewijs veel androgene receptoren. Dit maakt ze kort gezegd gevoeliger voor hulpmiddelen. Daarom zijn deze vaak ook markers voor AAS gebruik.

Wow inderdaad, veel gasten gesproken die er heel goed bij staan en zeggen nooit iets gepakt te hebben.
Wat mij altijd opviel waren volle ronde schouders als kanonskogels en vaak ook hele flinke traps.
 
Krijg je die volle, balvormige schouderspieren vooral van tren, of bij vrijwel elke vorm van AAS?
Niet alleen tren, maar wel bij uitstek. Het bindt zich enkele malen zo snel als bijvoorbeeld testosteron aan deze receptoren.

Wow inderdaad, veel gasten gesproken die er heel goed bij staan en zeggen nooit iets gepakt te hebben.
Wat mij altijd opviel waren volle ronde schouders als kanonskogels en vaak ook hele flinke traps.
Blijft bij veel mensen moeilijk te zeggen. Vind het persoonlijk nooit zo'n interessant vraagstuk.

----------

Ff for the record ik ben by no means een echte kenner op het gebied van AAS maar ken wat basiszaken ondertussen.
 
Niet alleen tren, maar wel bij uitstek. Het bindt zich enkele malen zo snel als bijvoorbeeld testosteron aan deze receptoren.


Blijft bij veel mensen moeilijk te zeggen. Vind het persoonlijk nooit zo'n interessant vraagstuk.

----------

Ff for the record ik ben by no means een echte kenner op het gebied van AAS maar ken wat basiszaken ondertussen.

Maar wanneer je dit een tijd gebruikt (stel: enkele kuurtjes), verdwijnen die ronde schouders dan volledig wanneer je off gaat? Of behoud je een deel ervan gewoon als je stopt?
 
Marvin ga aub juicen, zo gefrustreerd zijn als jij is echt niet goed voor je hart.:headbang:
last van roid-rage kerel...

ook niet goed voor je hart..
 
Back
Naar boven