Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • die tweede ook :roflol: ontstaat mega fittie op 0:58, 1 gast rent erin en rent meteen weer weg a fuck dit durf ik eigenlijk niet

    altijd weer leuk om te zien hoe grof motorisch lui vechten die nooit iets van vechtsport gedaan hebben
     
    die tweede ook :roflol: ontstaat mega fittie op 0:58, 1 gast rent erin en rent meteen weer weg a fuck dit durf ik eigenlijk niet

    altijd weer leuk om te zien hoe grof motorisch lui vechten die nooit iets van vechtsport gedaan hebben

    :roflol: idd
    Ook niets dekking en in 1 lijn achteruit lopen
     
    die kids tegenwoordig kijken echt teveel pokemon
     
    damn ik was al bang dat je 1 van mijn box vids ging linken met een trollface

    huh?

    edit: nvm snap em, maar nee zo ben ik niet ;)
    Al heb je nog wel wat werk aan je traptechniek, mijn bomma met een valse heup kan er meer kracht achter zetten
     
    Tazzz... Waz dezuh fittie a brada

    Die 2e dan... zeggen ze dat wij turken altijd met 10 man op 1 gaan
    Nou... ik zie daar geen 1 turk bij staan hoor :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=u5oRrmoTQRU

    Wejooo psycho chick, en die leraar dan... :roflol:

    ram explosief die chick
     
    vakantie

    hoop ik
     
    vakantie

    hoop ik

    ja dat ben ik ook aan het hopen

    als ik her tentamen heb is vanavond om 18:00 inzage, maar punten zijn nog niet bekend

    net alweer boos aan de telefoon gehangen met school, word tijd om weer wat docenten aan het huilen te maken
     

    52f97c67c60959ca5fbfbbda26471e55.gif
     
    wie maakt er een falcon punch van



    giphy.gif


    die gast wint wel uiteindelijk
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Wanne stelletje zwakzinnigen.
     
    Zag vandaag een gemiddelde vent met syntholarmen, heel vreemd om te zien, maar nadat ik goed keek schoot ik toch in de lach.
     
    Back
    Naar boven