AndroidHealthClinic

Fitnessecto's road (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net gelijk na een tentamen (wat minder goed dan verwacht ging) naar de gym gegaan. Koppie was er opnieuw niet helemaal bij, was wat chagrijnig.

Squat (4x4-6x105)
2x5x105
6x105
5x105
Damn, wat was dit zwaar vandaag! Eerste set ging al erg klote. Daarna tijdens elke rep mijn adem ingehouden om extra kracht te zetten. Daarna een kleine rest pauze bovenin. Dit ging iets beter en heb mijn target gelukkig weer dik gehaald. Benen voelden ook wat pijnlijk aan, ik moet weer wat meer gaan rollen.

DB SLDL
2x12x35
8x40

Kuiten in leg press
4 sets

Front squat
6x75
5x80
4x85
2x95 PR
Tweede rep met de 95kg was echt lelijk. Deed iets verkeerd waardoor ik een aardige bolling kreeg (zo voelde het althans). Hij ging desondanks nog vlot omhoog. Volgende week de 100kg pakken.

Leg curl en buik geskipt. Ik wil donderdag bij het deadliften goed hersteld zijn
 
Jammer van je training, maar ook erg herkenbaar! Die tentamens zorgen er helaas voor dat de trainingen niet optimaal verlopen :(.
Oh, succes met de deadlifts donderdag!!
 
Jammer van je training, maar ook erg herkenbaar! Die tentamens zorgen er helaas voor dat de trainingen niet optimaal verlopen :(. Oh, succes met de deadlifts donderdag!!

Thanks! Ik vind de training qua wat ik verplaatst heb nog wel prima, al ging het allemaal niet even makkelijk.
Deadlift moet wel goed komen donderdag, ik moet Arend-Jan even laten zien hoe een echte kerel zijn deadlifts doet.
 
mindere dagen hebben we allemaal maar ondanks dat heb je nog een mooi PR gezet.
 
Thanks! Ik vind de training qua wat ik verplaatst heb nog wel prima, al ging het allemaal niet even makkelijk.
Deadlift moet wel goed komen donderdag, ik moet Arend-Jan even laten zien hoe een echte kerel zijn deadlifts doet.

Ik hoor Bas al denken: "Wat gaat die ecto zeggen over als een kerel Deadliften. Hij kan nog niet eens 40 kg sldl houden qua grip, terwijl ik dat wel gewoon kan. En hij traint al 4 jaar."

Nou Bas ik geef je groot gelijk. Dacht zelf precies hetzelfde :)
 
mindere dagen hebben we allemaal maar ondanks dat heb je nog een mooi PR gezet.

Thanks kerel

Ik hoor Bas al denken: "Wat gaat die ecto zeggen over als een kerel Deadliften. Hij kan nog niet eens 40 kg sldl houden qua grip, terwijl ik dat wel gewoon kan. En hij traint al 4 jaar." Nou Bas ik geef je groot gelijk. Dacht zelf precies hetzelfde :)

Ik denk dat het internet stats bij Bas zijn... Net als dat jij je weegt met kleren aan. :p
 
Thanks kerel



Ik denk dat het internet stats bij Bas zijn... Net als dat jij je weegt met kleren aan. :p

Wat een jaloezie hier hehehe :D

Ja jongen geloof het of niet, maar deze jongen weegt weer netjes sochtends in zijn onderbroek. En dan te bedenken dat ik toch nog 81 kg ben en kneiters droog. Je zou er haast jaloers van worden :D
 
Ik ga stuk :haha:.
 
Vandaag UB getraind omdat ik gister te brak was om te trainen. Maandagavond flink gezopen om te vieren dat mijn tentamens klaar waren. Voel me nu nog steeds wat brak, lager energieniveau, minder kracht. Training ging dus ook wat minder qua gewichten, maar heb nog wel een aardige training gehad.

BP
6x82.5
4x85
7x70 paused
Kracht wat hier wat minder vandaag, normaal druk ik 5x85.

Triangel pulldown
12x65
10x70
10x60 concentrated

Chest press (mijn maatje had geen zin in incline db press, dus die doe ik bij UB 2)
12x65
8x70
10x60 met een close grip, deze voelt wat fijner aan.

DB row
8x40
2x8x35
Zelfs de 35kg was zwaar, kracht was hier ver te zoeken.

Db shoulder press
10x20
8x22.5
6x25
Prima

Db overhead extension
2x8x10
Viel me op dat mijn maatje hem heel anders deed dan ik. Hij liet hem echt naar achteren zakken, terwijl ik meer richting mijn andere schouder ging.

Rope pulldown
12x45
10x40
Op

Ez bar curl (gewicht in schijven)
10x22.5
10x25
Lekker, hier was de kracht wel goed.

Rope hammer curl
10x45

Training done. Voor rug 1 oefening minder gedaan (2 ipv 3) omdat ik morgen heavy deads heb. Donderdag avond weer zuipen, vrijdag rust, zaterdag UB en zondag cardio+schouderstabiliteit.
 
Haha zuipen ja ken het. Je hebt er toch de negatieve effecten van, maar voor 1 rep verschil zou ik zeggen toptraining :D
 
Haha zuipen ja ken het. Je hebt er toch de negatieve effecten van, maar voor 1 rep verschil zou ik zeggen toptraining :D

Vanavond weer zuipen :):D


Net met mijn boys Arend-Jan en iemand van bodynet getraind, was lachen! Sets en reps weet ik niet overal precies meer.

Deadlift
2x3x155 PR
Mijn uitvoering bij de deadlift is echt belabberd, ik gooi eerst mijn kont omhoog en daarna pas mijn rug. Ik maak er een halve SLDL van. Voelde niet heel goed aan in mijn rug dus steeds de 4e rep niet gedaan. Volgende week repout met de 160kg, week daarna maxen. Daarna ga ik met lichtere gewichten aan mijn deadlift uitvoering werken.
4x140

Front squat
5x60
4x80
2x90
Fx100
1x100 PR!
Eerste keer faalde hij omdat ik wat afgeleid was. Ik ging mezelf opfokken en daarbij kreeg ik wat speeksel op mijn arm haha, toen was mijn hele focus weg.
Wat is die front squat van AJ ziek zeg, die 110 ging nog erg soepel. Respect kerel!

Leg press
15xmax gewicht
2x12x max gewicht
AJ even laten zien wie de master is op de leg press, helaas ging het Martijn nog wat makkelijker af.

Lying leg curl
12x35
10x40
5x45 Te zwaar

Leg ext
12x30
Dropset, beginnen met 35, niks geteld.

Drie setjes kuiten.


Was een leuke training mannen! Benen van AJ oogden nu ook een stuk groter dan de vorige keer, lekker droog ook.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Hier nog de eerste set 3x155 deadlift. Hier zie je goed dat mijn form niet oke is.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Je staat teveel op je tenen, meer op je hakken leunen.
Bar dichter langs je lichaam, gaat ook makkelijker als je wat meer naar achteren leunt.

Je eindigt bv de derde rep op je tenen, zo haal je alles uit je knieën en niets uit je heupen. Uit je heupen ben je juist nog krachtiger.
Hoofd neutraler houden.
Op zich is je set-up van de eerste rep netjes, je zou je knieën meer naar buiten kunnen drukken.


Ik weet niet hoeveel/hoevaak je je belt gebruikt, maar dat zou ik tot een minimum beperken. Train je je core ook nog goed.

Verder wel netjes dat je gewoon 3x155 trekt, en hard.
 
Je staat teveel op je tenen, meer op je hakken leunen. Bar dichter langs je lichaam, gaat ook makkelijker als je wat meer naar achteren leunt. Je eindigt bv de derde rep op je tenen, zo haal je alles uit je knieën en niets uit je heupen. Uit je heupen ben je juist nog krachtiger. Hoofd neutraler houden. Op zich is je set-up van de eerste rep netjes, je zou je knieën meer naar buiten kunnen drukken. Ik weet niet hoeveel/hoevaak je je belt gebruikt, maar dat zou ik tot een minimum beperken. Train je je core ook nog goed. Verder wel netjes dat je gewoon 3x155 trekt, en hard.

Bedankt voor je reactie kerel! Hier heb ik wat aan. Dat ik heel erg op de tenen sta zie ik nu ook inderdaad, ik moet het zwaartepunt zien te verplaatsen naar mijn hakken. Volgende keer proberen meer te gaan zitten. Ook valt me op dat ik elke x op mijn tenen ga staan als ik boven ben. Hier moet ik ook mee kappen.

Ik heb tevens het idee dat ik met belt om mijn core ook nog erg goed aanspreek. Heb nu wel wat spierpijn in mijn abs van de deadlift + front squat van gister. Ik doe werksets deadlift, squat en front squat vanaf 80kg eigenlijk altijd met belt. Daarnaast doe ik hem ook af en toe om met SLDL vanaf 120 kilo, dit omdat ik mijn hamstrings daarmee wil aanspreken en niet mijn onderrug. Maar zou inderdaad eens kunnen proberen wat lichtere setjes beltless te doen. Heb mijn belt nog niet heel lang, een maand of 2-3 denk ik. Hiervoor deed ik eigenlijk ook alles beltless.
 
Let op dat je er dan geen squat van maakt haha, maar gewoon iets meer naar achteren leunen met dezelfde setup die je bij je eerste rep had ;)

Kijk eens hoe beltless zware sets voelen ;), dan gewoon zelf conclusie trekken!
 
Net terug van een avondje 100% nuchter stappen, het was echt leuk! Ik zit er aan te denken om wat vaker nuchter te gaan stappen en wat minder vaak te zuipen, hopen dat het me goed blijft bevallen. Vanmiddag een awesome UB training gehad, beste in tijden. Alleen de CGBP zat niet lekker, maar de rest maakte dat dubbel en dwars goed!

Paused BP
5x3x80 Ging easy
3x85 PR! Afgelopen week faalde ik nog op de 5e rep 77,5. Gaat goed vooruit!

T-bar row
12x50
10x55
8x60 Heavy
8x50

Incline DB press
2x8x32.5
6x32.5 Al vermoeid van de vorige sets + BP. Prima.

Lat pulldown
10x60
8x65 PR?
6x70 PR?
Kan me niet herinneren dat ik ooit zwaarder ben gegaan dan 60kg, waar ik nog veel momentum gebruikte ook. Ging erg goed met de hogere gewichten, redelijk nette reps.

DB shoulder press
10x22.5 PR?
8x25 PR
4x27.5 PR
Laatste sets voelde niet heel lekker aan, was eigenlijk te zwaar. Wel leuk en goed om eens gedaan te hebben.

Cable twist row
12x30
8x35
Lekkere oefening, had hem al lang niet gedaan. Moet hem weer vaker doen, deze voel ik ook goed onderin mijn lats.

Reverse DB fly
10x7
10x8
10x7
Voelde lekker.

CGBP
5x70
5x72.5 Voelde niet goed aan, drukte verkeerd oid.
5x70 Voelde al iets beter
9x60 Wat lager in gewicht, voelde hem alsnog niet heel lekker maar wel wat triceps pomp. Dus zal wel wat gedaan hebben. Hopen dat het volgende keer weer wat beter gaat.


Ez curl gewicht in schijven
8x25
6x27.5
4x30
6x20 Na korte pauze
Allemaal nette reps, vandaag geen cheatreps. Voelde wel goed aan.

Nu lekker slapen, morgen voor de verandering na een dag stappen eens niet brak. Morgen weer cardio+schouderstabiliteit.
 
Vandaag 30 minuten cardio + schouderstabiliteitsoefeningen gedaan. Voelde goed! Net ook even een pic geschoten. Achterkant begint al goed op te drogen. Voorkant blijft helaas redelijk vet, maar wordt ook langzaam aan beter. Zal me morgen weer even wegen+meten.

2z8rxhw.jpg
 
Net LB gaan trainen, het was tering heet in de sportschool. Desondanks een lekkere training gehad.

Heavy squat 4x2-4x110
3-4-4-3
Eerste set ging klote, mijn eten kwam omhoog haha. Tweede en derde set gingen heel easy, had meer reps gekund. Vierde set ging daarentegen weer heel klote, voelde zwaar aan, heel apart. 4x110 is wel een PR, zeer tevreden mee. Volgende week max effort met 117,5kg.

SLDL
8x100
6x120
5x130
Zonder belt geprobeerd, maar al snel lekker mijn belt om gedaan. Core wordt wel genoeg belast deze training, en ik doe deze oefening voor mijn hamstrings, niet voor mijn core.

Standing leg curl
10x40
10x35

Kuiten in leg press
4 sets, 10-15 reps

Front squat
6x80
3x85 --> Ging extreem slecht, weet niet wat er mis ging
7x80
5x85 --> Ging weer wat beter, lekker ATG.

Ab rollout 30 reps bw. Ging easy, kreeg wel wat chest pump laatste reps dus maar gestopt.
Plank 60 sec met 20kg plate --> Voelde goed, weer wat vaker doen.



Gewicht vanochtend was 77,5kg, taille 76cm. Vandaag een refeed dag met de volgende ekv verhoudingen: 3834 227 614 51


Voeding gaat vanaf morgen met 30 gram rijst per dag omlaag.
 
Daar gaat Jochem's Ab Rollout record :)
 
he shit man :roflol: maarrrr, mijn 50rep all-time record staat nog:D Wel dikke rug maat!

50 reps? Einde cut, als ik nog wat lichter weeg ga ik proberen dat te verbreken! :D

Thanks kerel, romboids liepen altijd achter, maar de laatste tijd heb ik na elke LB training pijn aan mijn romboids van de deadlifts. Dag daarna nog gewoon back trainen, en sindsdien groeien ze. Dat mijn VP wat lager is nu speelt natuurlijk ook mee.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Of is dat niet de romboid in het midden maar nog een deel van mijn trapezius? Ik moet nog eens goed met de anatomie bezig...
 
Back
Naar boven