Fitness Seller

Mega Grow - XXL Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader


[IMGREV]
MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D
 
1> ik zou maximaal 2 potten achter elkaar nemen en dan een pauze nemen van circa 3 weken. Daarna werkt het ook weer beter (merk je meer).
2> Creatine wil je niet te lang gemengd laten met water omdat het zich dan omzet in creatinine wat een afvalstof is. Ik begrijp dat het lekker drinkt tijdens de training maar ik zou het toch na de training mengen en direct opdrinken. Tijdens de training is essential amino stack mogelijk een goede optie.
Ik maak mijn megagrow shake thuis al en deze zit dus al bijna 2u gemengd met water in mijn sportzak vooraleer ik ervan begin te drinken. In prinicipe heb ik hier dan dus minder aan aangezien de creatine wordt omgezet? maakt het veel verschil of kan ik echt beter wat extra water meenemen en na de training mega grow mixen en drinken?
Persoonlijk begin ik mega grow te drinken als ik nog 1 of 2 oefeningen moet doen
 
Ik maak mijn megagrow shake thuis al en deze zit dus al bijna 2u gemengd met water in mijn sportzak vooraleer ik ervan begin te drinken. In prinicipe heb ik hier dan dus minder aan aangezien de creatine wordt omgezet? maakt het veel verschil of kan ik echt beter wat extra water meenemen en na de training mega grow mixen en drinken?
Persoonlijk begin ik mega grow te drinken als ik nog 1 of 2 oefeningen moet doen

Ik durf dat niet precies te zeggen maar ik zou het pas maken als je het gaat drinken. Dat kan makkelijk met een smartshaker.
 
Ik durf dat niet precies te zeggen maar ik zou het pas maken als je het gaat drinken. Dat kan makkelijk met een smartshaker.
Ok, is maar een kleine moeite natuurlijk maar het is een gewoonte. Ook omdat meestal mijn water op is tegen het einde van mijn training en ik er dan pas aan denk dat ik nog water nodig heb voor mega grow. en er is hier geen gratis water :(
 
Is green appel een beetje lekker?
 
Is green appel een beetje lekker?
vind ik persoonlijk zeer lekker, zoet maar ook een beetje zuur. Net als een groene appel :D
doet een beetje denken aan van die snoepjes, groene zure matten maar dan niet zo extreem zoet en zuur :p
 
Deze blijft gewoon top! Vandaag weer begonnen met een nieuwe pot!
 
Zal zeker ook binnenkort pot bestellen.

Eerst nog wat verder cutten dat ik met een schone lei kan beginnen.

Klein vraag i.v.m. de opname periode.
Zou dit aan te raden zijn om 's ochtends na opstaan meteen MG te nemen en halfuurtje later ontbijt? Of zou je hier een whey ook ergens insteken?

Voor, tijdens en na training de XXL stack gebruiken? Of zijn er betere oplossingen ? Na workout zeker MG en halfuurtje later whey? En hoeveel periode daar best tussen laten voor avondmaal?
 
Laatst bewerkt:
Zal zeker ook binnenkort pot bestellen.

Eerst nog wat verder cutten dat ik met een schone lei kan beginnen.

Klein vraag i.v.m. de opname periode.
Zou dit aan te raden zijn om 's ochtends na opstaan meteen MG te nemen en halfuurtje later ontbijt? Of zou je hier een whey ook ergens insteken?

Voor, tijdens en na training de XXL stack gebruiken? Of zijn er betere oplossingen ? Na workout zeker MG en halfuurtje later whey? En hoeveel periode daar best tussen laten voor avondmaal?
Zorg gewoon dat je over de hele dag genoeg eiwitten binnen hebt. Mega grow enkel op trainingsdagen na de training, evt op rustdagen gewone crea mono nemen. Zo doe ik het :)
 
Zorg gewoon dat je over de hele dag genoeg eiwitten binnen hebt. Mega grow enkel op trainingsdagen na de training, evt op rustdagen gewone crea mono nemen. Zo doe ik het :)

Dus is dat dan niet erg dat je op je "rust"dagen een andere soort creatine inneemt dan die in Mega grow zit? Ik gebruik namelijk nog de creatine van Universal ook
 
Dus is dat dan niet erg dat je op je "rust"dagen een andere soort creatine inneemt dan die in Mega grow zit? Ik gebruik namelijk nog de creatine van Universal ook
creatine=creatine
 
Ik neem mega grow altijd meteen na het wakker worden op rustdagen. kwartier later mijn ontbijt met brinta en whey delicious.
 
Klein vraagje i.v.m. Mega grow
Op trainingsdagen: bij opstaan Mega Grow ,na training Advanced post workout + creatine nemen
Niet-trainingsdagen: bij opstaan Mega Grow

Goede combinatie of raad men toch om op trainingsdagen zowel bij opstaan als na training mega grow te gebruiken?
 
Is dat niet wat te veel van het goede? Zoveel heb je echt niet nodig hoor ;-)
 
Klein vraagje i.v.m. Mega grow
Op trainingsdagen: bij opstaan Mega Grow ,na training Advanced post workout + creatine nemen
Niet-trainingsdagen: bij opstaan Mega Grow

Goede combinatie of raad men toch om op trainingsdagen zowel bij opstaan als na training mega grow te gebruiken?
Ik zou enkel na de training mega grow OF Advanced post workout nemen. En op rustdagen enkel creatine. Anders vind ik het nogal overkill en zonde van je geld :')
 
Back
Naar boven