Fitness Seller

Natural athletes & bodybuilders van alle leeftijden gezocht voor promotie op onze facebookpagina! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

STSN

Novice
Lid geworden
5 jul 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Natural athletes & bodybuilders van alle leeftijden gezocht voor promotie op onze facebookpagina!

STSN (staytruestaynatural) zoekt mensen die hun leven hebben toegewijd aan het bodybuilden.Wij zelf helpen de atleten zelf door hun mooiste pose of filmpje op onze pagina te posten. Onze pagina bereikt weekelijks zo een 3000 mensen. Zo kan de sport gepromoot worden en meschien ook wel rapper groeien door meer mensen te inspireren en te motiveren. Ben jij zelf zo iemand ? dan mag je me zeker contacteren via deze topic of via fb [Link niet meer beschikbaar]
of je kan me altijd mailen naar dit adres : staytruestaynatural@hotmail.com

Alvast bedankt ! :)
 
Inb4 Mister10
 
Inb4 skinnie! De naturel met megabiceps!
 
Als je foto's van mooie mannen wil dan kun je er ook gewoon om vragen he, ouwe smeerpijp.
 
Succes met het vinden van natural wedstrijd atleten.
 
Ik ben een true natural. Kijk mn foto's maar misschien dat het wat is laat maar weten
 
er zijn precies veel haters online ....
...

Beste Oskar,

Een 'bekend' true natural bodybuilder heeft ooit de moeite gedaan om in detail uit te leggen wat het verschil is tussen (chemisch) bodybuilding, natural bodybuilding en true natural bodybuilding.

De detailbeschrijving vind je hier:
Difference between chemical bodybuilding, natural bodybuilding, and true natural bodybuilding
of in het Nederlands hier:
Verschil tussen CBB, NBB en TNBB

Hieruit blijkt dat wanneer je niet-nutrient chemische stoffen (bv. cafeine) gebruikt met de bedoeling je fysiek te verbeteren je zondigt tegen de principes van het TNBB.

Merk echter op dat er geen rechtstreeks verband is tussen de AS 1-2-3 regel en de verschillend tussen CBB, NBB en TNBB zoals je wellicht inziet als je beide eens nauwkeurig leest.
Cafeinegebruik heeft niets met de AS 1-2-3 regel te maken.
 
Oh boy. Dit topic is snel ontspoord.
 
Ik ga alleen op de foto met sigaret in mijn bek en bier in mijn hand :D
 
Wat is precies de definitie van 'natural' in deze vraagstelling?

image.jpg
 
Nee, je hebt alleen niet echt in de gaten hoe je getrolled bent.
ik word getrolled door mensen die blijkbaar niets beter te doen hebben
 
Hoeveel schuift 't gr steen
 
Back
Naar boven