Fitness Seller

"Natty kan je niks bereiken" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De praktijken van de supplementenmaffia verander je niet. Dat zit in het systeem.
Waar winst valt te behalen is voorlichting en met name over al dan wel of geen bewezen effecten van supplementen. En mensen moeten zelf leren nadenken en zoveel mogelijk uit voeding willen halen.

Mensen moet zelf leren nadenken. Ben ik het deels mee eens. Er zijn een hoop jonge gozertjes die alles van zo'n persoon aannemen en denken dat zo iemand natuurlijk is. Terwijl ze in het echt gewoon meerdere aas nemen en de supplementen er maar bij nemen. Vind ik nog wel dat je ze er op mag wijzen!
 
eragl5.jpg


44cm koud omtrek door
5.5 jaar natuurlijk trainen.
3-4x per week trainen
Shit diet, alleen als ik cut dan eet ik clean
workout duurt vaak maar 1 uur

Als ik dit natuurlijk kan, kan bijna iedereen het toch?

44 cm op 88 kg? Wat voor supergenen heb jij wel niet? :0
 
44 cm op 88 kg? Wat voor supergenen heb jij wel niet? :0

Hier gaat het naar mijn mening vooral om. Als je geen goede genen hebt, dan kan je serieus met je training bezig zijn en alsnog als eindpunt hebben
of
een droog maar niet massief fysiek
of
een massief maar niet droog fysiek.

Bij Coolbuilder werken zijn genen mee, dat is ongetwijfeld zo als ik kijk naar de vorm van de chest en de separatie. Ik vind het dan niet redelijk om te zeggen dat iedereen dit maar kan halen omdat hij het ook gehaald heeft.
 
Nee als mensen continu posten dat je niks kan bereiken natty niet.. Is niet echt motiverend.

Ik geloof dat je natty bent hoor, daar twijfel ik niet aan. Alleen is je punt nAtuurlijk waardeloos, alsof je waarde moet hechten aan de foto van iemand op een bb forum en zijn bewering.
 
Hier gaat het naar mijn mening vooral om. Als je geen goede genen hebt, dan kan je serieus met je training bezig zijn en alsnog als eindpunt hebben
of
een droog maar niet massief fysiek
of
een massief maar niet droog fysiek.

Bij Coolbuilder werken zijn genen mee, dat is ongetwijfeld zo als ik kijk naar de vorm van de chest en de separatie. Ik vind het dan niet redelijk om te zeggen dat iedereen dit maar kan halen omdat hij het ook gehaald heeft.
+1

Die 44cm ga ik niet halen..of ik moet het a la CT Fletcher gaan doen..

McDonalds...ik kom eraan!


Het valt me zowieso op dat de mensen die hier roepen dat je natty een hoop kunt bereiken of goede genen hebben of zelf al niet meer natty zijn. Daarbij misschien 1 of 2 gasten die een goed fysiek hebben bereikt door goede voeding, goede training en ~15-20jaar training..
 
Goede genen dan.. Goeie delts ook voor een natty.. En wat puffy nipples in je shirt.. Van nature een hoog androgeen en oestrogeen gehalte in je lichaam zeker? :D
 
goede genen dan.. Goeie delts ook voor een natty.. En wat puffy nipples in je shirt.. Van nature een hoog androgeen en oestrogeen gehalte in je lichaam zeker? :d

+1
 
Goede genen dan.. Goeie delts ook voor een natty.. En wat puffy nipples in je shirt.. Van nature een hoog androgeen en oestrogeen gehalte in je lichaam zeker? :D

Haha thanks ik heb shit delts man, lijkt misschien meer op deze foto. Daar buiten zou het wel ontzettend achterlijk zijn om te kuren voor dit fysiek. Ik zag een gast mij na 1 jaar kuren voorbij gaan.(En dan weet ik niet hoeveel die nam en hoor hoelang)

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Hier gaat het naar mijn mening vooral om. Als je geen goede genen hebt, dan kan je serieus met je training bezig zijn en alsnog als eindpunt hebben
of
een droog maar niet massief fysiek
of
een massief maar niet droog fysiek.

Bij Coolbuilder werken zijn genen mee, dat is ongetwijfeld zo als ik kijk naar de vorm van de chest en de separatie. Ik vind het dan niet redelijk om te zeggen dat iedereen dit maar kan halen omdat hij het ook gehaald heeft.

Ik ondersteun nu 2 mensen met trainen en beide zijn ze me voorbij als je kijkt naar hoe ik was na dezelfde tijd trainen. Mijn broertje en een jongen van de sportschool. Dan moeten ze dus beide goede genetics hebben??
 
@coolbuilder

Heb je een beginfoto van het fysiek waar mee je begin. Zo ja, zou je die kunnen posten. Ik ben daar wel benieuwd naar.
 
+1

Die 44cm ga ik niet halen..of ik moet het a la CT Fletcher gaan doen..

McDonalds...ik kom eraan!


Het valt me zowieso op dat de mensen die hier roepen dat je natty een hoop kunt bereiken of goede genen hebben of zelf al niet meer natty zijn. Daarbij misschien 1 of 2 gasten die een goed fysiek hebben bereikt door goede voeding, goede training en ~15-20jaar training..

Wat mag uw bestelling zijn, een Tasty, Big mac, Quarter Pounder, hamburger of cheeseburger :p Kan het allemaal voor je maken

Doe je al een speciale dag voor armen? Heb nu binnen ongeveer een half jaar tijd mn armen van ongeveer 40 naar 44 weten te brengen. Dit door alleen een armdag toe te voegen.

Daarbij snap ik je punt. Je kan het nooit met zekerheid van iemand zeggen. Zo ook het andere uiterste: Zo had ik ook een jongen in de sportschool die 70kg bij 1.80m was, die al aan z'n 2e kuurtje begon. Kon je het niet aan zien.

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

@coolbuilder

Heb je een beginfoto van het fysiek waar mee je begin. Zo ja, zou je die kunnen posten. Ik ben daar wel benieuwd naar.

2q0rka9.jpg


Uhmm dit is de progressie van mn eerste 3 jaar trainen.. Op het begin pas ik volgens mij 62kg
 
Oke oke. Nette progressie al in die 3 jaar!
 
Niks bereiken? Wat is iets bereiken dan?

Niemand die mijn vraag hier blijkbaar kan beantwoorden?
Wat is iets bereiken? Is dat een bepaalde bb wedstrijd winnen of heeft coolbuilder bijvoorbeeld dan iets bereikt? Ben echt benieuwd vanaf welk moment je iets bereikt zou hebben als natty.
 
Naturel is best wat te bereiken, je moet alleen niet te droog willen staan. Ik heb een aantal krachtdoelen (200sq, 250dead, 160bench, 100press) die ik naturel wil gaan behalen en daarna staan wat mij betreft alle opties open.
 
Ik ondersteun nu 2 mensen met trainen en beide zijn ze me voorbij als je kijkt naar hoe ik was na dezelfde tijd trainen. Mijn broertje en een jongen van de sportschool. Dan moeten ze dus beide goede genetics hebben??
Je broertje...ja (~ zelfde genetics)..die andere jongen, mogelijk..

Als jij niet eens echt op je voeding let dan moet je gewoon goede genen hebben. Denk dat we ons hier op een forum bevinden waar het gros toch wel hard traint namelijk, dus dat zal ook de bepalende factor niet zijn.

Doe je al een speciale dag voor armen? Heb nu binnen ongeveer een half jaar tijd mn armen van ongeveer 40 naar 44 weten te brengen. Dit door alleen een armdag toe te voegen.
Been there..done that, maar had ook geen zin. In de bulk eens de 41cm aangetikt, maar dan cut je weer rustig terug en mag ik blij zijn dat er 36-37cm over blijft..

Beetje lastig oordelen wel aan je begin foto's! Je hebt een zeer goede progressie gemaakt, maar denk dat het geen eerlijk vergelijk is om 16 jaar met 20 jaar te vergelijken. Wel zie je op de 2e foto al dat je armen een soort voor lopen in mijn ogen.. *beetje met een korrel zout nemen*
 
Niemand die mijn vraag hier blijkbaar kan beantwoorden?
Wat is iets bereiken? Is dat een bepaalde bb wedstrijd winnen of heeft coolbuilder bijvoorbeeld dan iets bereikt? Ben echt benieuwd vanaf welk moment je iets bereikt zou hebben als natty.

Bedoelen ze waarschijnlijk een fysiek waar licht over getwijfeld word door sommigen of het naturel is.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Oke oke. Nette progressie al in die 3 jaar!

dankje

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Je broertje...ja (~ zelfde genetics)..die andere jongen, mogelijk..

Als jij niet eens echt op je voeding let dan moet je gewoon goede genen hebben. Denk dat we ons hier op een forum bevinden waar het gros toch wel hard traint namelijk, dus dat zal ook de bepalende factor niet zijn.

Been there..done that, maar had ook geen zin. In de bulk eens de 41cm aangetikt, maar dan cut je weer rustig terug en mag ik blij zijn dat er 36-37cm over blijft..

Beetje lastig oordelen wel aan je begin foto's! Je hebt een zeer goede progressie gemaakt, maar denk dat het geen eerlijk vergelijk is om 16 jaar met 20 jaar te vergelijken. Wel zie je op de 2e foto al dat je armen een soort voor lopen in mijn ogen.. *beetje met een korrel zout nemen*

Ik train wel hard hoor, de tijd dat ik in de sportschool ben train ik me de tering.
Ik ben alleen van mening dat het eten van clean bijna alleen belangrijk is voor het verliezen van vet.
Zelf snap ik niet hoe je 4-5cm arm omtrek kan verliezen, of je moet heel diep cutten.
Eigenlijk is armomtrek niet echt een goede maatstaaf. Bij iemand van 1.80m is 40 misschien moeilijker te bereiken dan 45 bij 1.90m
Armen liepen de eerste 3 jaar achter. Heb gewoon goed gebruikt gemaakt van de camera angles..

m26iw.jpg


Dit was na iets langer dan 2 jaar
 
Laatst bewerkt:
Je broertje...ja (~ zelfde genetics)..die andere jongen, mogelijk..

Als jij niet eens echt op je voeding let dan moet je gewoon goede genen hebben. Denk dat we ons hier op een forum bevinden waar het gros toch wel hard traint namelijk, dus dat zal ook de bepalende factor niet zijn.

Been there..done that, maar had ook geen zin. In de bulk eens de 41cm aangetikt, maar dan cut je weer rustig terug en mag ik blij zijn dat er 36-37cm over blijft..

Beetje lastig oordelen wel aan je begin foto's! Je hebt een zeer goede progressie gemaakt, maar denk dat het geen eerlijk vergelijk is om 16 jaar met 20 jaar te vergelijken. Wel zie je op de 2e foto al dat je armen een soort voor lopen in mijn ogen.. *beetje met een korrel zout nemen*

Wees blij met die 41 cm in bulk. Ik haal 36-37 cm in bulk :'(
Mee eens dat zijn armen gigantisch vooruit lopen, 44 cm is bijna Jeff Seid's omtrek.
 
Wees blij met die 41 cm in bulk. Ik haal 36-37 cm in bulk :'(
Mee eens dat zijn armen gigantisch vooruit lopen, 44 cm is bijna Jeff Seid's omtrek.
Om even olie op het vuur te gooien...

Jeff Seid is natty toch..


:roflol:
 
Om even olie op het vuur te gooien...

Jeff Seid is natty toch..


:roflol:

Ja man hij is zeker wel natty.
Dat kun je toch duidelijk zien, als hij anabolen gebruikte zou hij veel breder zijn.
Gewoon een goed dieet en hard trainen en de juiste supplementen gebruiken.

:roflol:
 
Al die mensen die zeggen dat pro bb'ers allemaal aan de anabolen zitten..
Ik word er zo moe van, die gasten trainen allemaal al vanaf hun 14e ofzo. Dan kun je zo'n fysiek echt wel bereiken hoor.
Werk zelf eens wat harder, jullie hebben gewoon niet dezelfde drive om alles ervoor te geven. Stelletje haters.

srs.
nee, toch niet :roflol:
 
Al die mensen die zeggen dat pro bb'ers allemaal aan de anabolen zitten..
Ik word er zo moe van, die gasten trainen allemaal al vanaf hun 14e ofzo. Dan kun je zo'n fysiek echt wel bereiken hoor.
Werk zelf eens wat harder, jullie hebben gewoon niet dezelfde drive om alles ervoor te geven. Stelletje haters.

srs.
nee, toch niet :roflol:
Goddamit! Werd bijna boos *nohate*
 
Back
Naar boven