XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heerlijke vent
     
    inb4 Leroy aan de Salmonella.

    Bovendien nog stom ook. Onderzoek heeft uitgewezen dat iets van 80% van alle eiwitten in een rauw ei niet eens opgenomen worden als je het ei niet bakt of kookt. Kortom, risico op een serieus irritante ziekte en geen gainz.

    Way to go Leroy.
     
    5x5x92,5 bp in de cut. Niet slecht:)
     
    haha lekker die gif :roflol:
     
    Wanneer wordt ie nou super saiyan met dat kapsel?
     
    Zou mister10 ook meedoen aan die treu natty contest?
     
    impulsief besloten dat rock en ik morgen twee nachten gaan kamperen op een jongerencamping

    Wie in is voor woensdag/donderdag/vrijdag stuur asap pm en ga op avontuur met stenen

    ---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

    impulsief besloten dat rock en ik morgen twee nachten gaan kamperen op een jongerencamping

    Wie in is voor woensdag/donderdag/vrijdag stuur asap pm en ga op avontuur met stenen
     
    impulsief besloten dat rock en ik morgen twee nachten gaan kamperen op een jongerencamping

    Wie in is voor woensdag/donderdag/vrijdag stuur asap pm en ga op avontuur met stenen

    ---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

    impulsief besloten dat rock en ik morgen twee nachten gaan kamperen op een jongerencamping

    Wie in is voor woensdag/donderdag/vrijdag stuur asap pm en ga op avontuur met stenen

    appelhof terschelling ?
     
    Ik pas niet in een tentje. ben ramgroot joh.
     
    ik ga alleen mee als leroy en mr10 meegaan
     
    Back
    Naar boven