AndroidHealthClinic

"Natty kan je niks bereiken" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze zweren erop, en zoals hen zijn er nog talloze voorbeelden.
Waar heel veel mensen tegenop kijken en geloven dat het mogelijk is zonder PEDS.
Misschien wel naïef maargoed :p

Tja, zweren kost niks en kennelijk levert de 'natty' claim ze extra aandacht en centen op. Sneu eigenlijk. Zou het niet gepast zijn als een site als deze nieuwelingen en starters 'schoolt' in een realistisch referentiekader?
 
de hoeveelheid gastjes van 60 kilo die zeggen.

'' they just train hard and have good genetics, why would the take steroids? ''

over die gasten als simeon panda en whatever, gaat nergens meer over.
 
Tja, zweren kost niks en kennelijk levert de 'natty' claim ze extra aandacht en centen op. Sneu eigenlijk. Zou het niet gepast zijn als een site als deze nieuwelingen en starters 'schoolt' in een realistisch referentiekader?

Ja omdat ze claimen natty te zijn hebben veel mensen die niet beter weten respect voor ze.
En ze verdienen uiteraard geld met supplementen ed te verkopen, welke diezelfde mensen denken dat die hen ook zo groot gaan maken. Als ze toegeven aan roids zijn ze hun goede naam kwijt en waarschijnlijk hun sponsors ook. Maarja als ze nooit aan de juice hadden gezeten waren ze waarschijnlijk nooit zo bekend geworden. Het is heel krom imo maar zo werkt het in die industrie denk ik.

Een beetje research op DBB kan je inderdaad wel een realistisch beeld geven, zijn geloof ik redelijk veel topics over.

de hoeveelheid gastjes van 60 kilo die zeggen.

'' they just train hard and have good genetics, why would the take steroids? ''

over die gasten als simeon panda en whatever, gaat nergens meer over.

Haha ja niet normaal he.
Altijd in de Facebook comments. 20 gasten die hem beschermen en zeggen dat hij natty is, en dan comment er 1 verstandige persoon die zegt dat de betreffende aan de roids zit.
Gelijk word hij gebashed door 20 man omdat hij "jaloers"is.

"If he was on steroids he would be way bigger, just work your ass off for 10 years!" :roflol:
 
Het jammere is dat bijna iedereen met degelijke massa en een laag vetperpecentage wordt geassocieerd met gebruik. Zo wordt iedereen over één kam geschoren en dat is zeer kwalijk. Waar trek je de grens van wat naturel haalbaar is terwijl elk lichaam anders genetisch bepaald is.

Ontwetende mensen die iets niet kunnen blazen graag van de toren dat anderen het ook niet kunnen. Vaak komen ze met drogredenen die worden ondersteund door andere ontwetende.
 
Zat laatst naar een video van Bradley Martyn te kijken, daar zitten ook allemaal van die kneuzen die beweren dat hij natty is. "He trains for over 10 years, he just puts in a lot of work, eats right. Maybe train harder before you accuse people of using steroids."

Standaard lachen.
 
Zat laatst naar een video van Bradley Martyn te kijken, daar zitten ook allemaal van die kneuzen die beweren dat hij natty is. "He trains for over 10 years, he just puts in a lot of work, eats right. Maybe train harder before you accuse people of using steroids."

Standaard lachen.

Kun je mij misschien vertellen waarom jij denkt dat hij niet natty kan zijn?
 
Oh, jij bent 1 van die kneuzen :roflol:
 
Kun je mij misschien vertellen waarom jij denkt dat hij niet natty kan zijn?

Not sure if serious :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zat laatst naar een video van Bradley Martyn te kijken, daar zitten ook allemaal van die kneuzen die beweren dat hij natty is. "He trains for over 10 years, he just puts in a lot of work, eats right. Maybe train harder before you accuse people of using steroids."

Standaard lachen.


" maybe train harder"

Kon ik maar harder trainen :(

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Oef ja die heeft wel hele grote armen, dat moeten wel roids zijn.

Zeker weten doen we toch niet, dus denken kan geen kwaad.

Jij snapt het niet zo goed volgensmij.

Denken kan wel kwaad als je het hardop doet, je geeft mensen een verkeerd idee van wat haalbaar is.
 
Oef ja die heeft wel hele grote armen, dat moeten wel roids zijn
Op het moment dat iemand Mr Olympia finalisten van de begin test periode kan dwarven is er inderdaad geen reden voor argwaan :rolleyes:
 
" maybe train harder"

Kon ik maar harder trainen :(

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------



Jij snapt het niet zo goed volgensmij.

Denken kan wel kwaad als je het hardop doet, je geeft mensen een verkeerd idee van wat haalbaar is.

Tuurlijk niet, het is sowieso niet haalbaar wat hij heeft met of zonder gebruik omdat elk individu anders is. En wat is haalbaar, wanneer heb je iets 'behaald'? Dat wil zeggen dat je geen avontuur aangaat omdat je bij voorbaat al weet dat het niet 'haalbaar' is. Dat is dus de gedachtengang van veel mensen die door elkaar wordt ondersteund. Jammerlijk
 
57700432.jpg
 
Tuurlijk niet, het is sowieso niet haalbaar wat hij heeft met of zonder gebruik omdat elk individu anders is. En wat is haalbaar, wanneer heb je iets 'behaald'? Dat wil zeggen dat je geen avontuur aangaat omdat je bij voorbaat al weet dat het niet 'haalbaar' is. Dat is dus de gedachtengang van veel mensen die door elkaar wordt ondersteund. Jammerlijk

:roflol:

b6cc276e13f08ba5b07840d67f1a8ed555e4aa46bbef84ecb56a8000a88855b6.jpg
 
Hahaha, heerlijk dit :roflol:
 
Kun je mij misschien vertellen waarom jij denkt dat hij niet natty kan zijn?
Kun je mij misschien vertellen waarom jij denkt dat hij wel natty is/kan zijn?
En aub niet aankomen met van die argumenten als 'hij traint al x aantal jaar en is super dedicated blabla'

Ben gewoon benieuwd
 
Back
Naar boven