AndroidHealthClinic

tips nodig voor hgh kuur met aas

Bezoekers in dit topic

JLeijnse

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2014
Berichten
56
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Op het moment zit ik in de 3e week van mijn bridge.

voorgaande kuur:
Week 1 t/m 12 test e 500mg p/w
Week 1 t/m 10 tren e 400mg p/w

Bridge:
Test e 250mg voor 6 weken

Toen ik aan tren/test e begon viel ik de eerste twee tot drie weken een paar kg af, dit was wat vocht en wat vet.
Hierdoor ben ik wel erg tevreden met de kuur alleen is het toch wat tegen gevallen, tijdje gedacht dat mijn gear niet goed was. Toch de kuur afgemaakt omdat het toch wel wat deed(defenitie in spieren enzv), voeding & calorieën inname opgeschroeft en verder gegaan.

Nu wil ik een vervolg kuur maar kom er niet uit wat nu verstandig is....
Er zijn twee gedachtens die door me heen gaan.

1:
Ander merk voor test/tren e
week 1 t/m 12 test e 500mg p/w (nog steeds aan het twijfelen om deze ook te verhogen)
week 1 t/m 10 tren e 800mg p/w (graag hoor ik jullie mening)
Week 1 t/m 20 hgh (dosering nog onbekend, ook hier hoor ik jullie graag over)

2:
zeer simpel, switchen van gear.
week 1 t/m 12 1500mg sust e
Week 1 t/m 20 hgh (dosering nog onbekend)

Dit zijn mijn ideeën, dit houd niet in dat dit het plan is waar ik me aan vast zal houden. Daarvoor ben ik hier, om jullie advies te vergaren en zo te zien welk middel voor mij het besten zal blijken.

Doel van kuur:
droog blijven (10% tot 8% blijven) en toch de 90kg gaan aantikken. Het aantikken van de 90 zal zeker wel lukken met sust, maar of ik mijn vetpercentage ook zo kan behouden is maar de vraag.

Hgh voor het herstel vooral bij het lang gebruiken van aas is dit mischien niet onverstandig, toch wil ik graag weten of dit wel nodig is.
 
Verplaatst naar juiste gedeelte van de sectie. Wat bedoel je met hgh voor herstel na lang on? Hgh ala maar niet voor je herstel hoor.
 
Bedankt voor het switchen

Uit het topic: veelgestelde vragen over hgh
"Indirect zorgt HGH dus voor productie van IGF-1 in de lever. IZn lamge stelten 1 zorgt op haar beurt weer voor herstel en versterking van kraakbeencellen die de beengroei stimuleren en de creatie van nieuwe spiercellen. IGF-1 zorgt verder voornamelijk voor eiwitsynthese in de spieren.(herstel)"

Natuurlijk zijn er meer plus punten aan het gebruik van hgh zoals de creatie van nieuwe spiercellen. Dat been groei is minder, heb al Zo een lange stelten :P

Verplaatst naar juiste gedeelte van de sectie. Wat bedoel je met hgh voor herstel na lang on? Hgh ala maar niet voor je herstel hoor.
 
Meer eten.
 
Dankje hier heb ik echt iets aan...

Als die stats van je kloppen zou ik er toch maar eens over nadenken wat ie zegt. En al helemaal gezien wat je qua AAS al naar binnen hebt gewerkt.
 
perfect jongens dank je
 
Als dat je Stats zijn en ik lees het stukje dat je begint te kuren en afvalt. Kan ik wel concluderen dat je te weinig eet, je onderhoud word hoger, je neemt onvoldoende calorieën tot je waardoor je afvalt en dus niks van massa bijkomt.

Dus ja, hier heb je inderdaad wat aan. Jij begint iets te vroeg over HGH makker.
 
Mijn calorieën zijn goed, ook met het onderhoud heb ik rekening gehouden. Stats zijn wat ze zijn, maar mijn vraag gaat niet over voeding. Of moet ik terug komen waneer ik 90+ weeg voor wat fatsoenlijke antwoorden.

En mischien is het idd te vroeg voor hgh makker. Maar als het nu nog niet duidelijk is dat ik een vraag stel met daarmee de intentie om ook werkelijk nuttige informatie te vergaren, dan weet ik het ook niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Waar denk je dat hgh voor is?
Dat als je off bent je eerder herstelt ?
Je nog steeds massa gaat pakken wanneer je off bent?
Of dat je lange benen krijgt?

Als jij btw de eerste weken in je eerste kuur met test en tren afvalt is je voeding dus niet goed.
 
Mijn calorieën zijn goed, ook met het onderhoud heb ik rekening gehouden. Stats zijn wat ze zijn, maar mijn vraag gaat niet over voeding. Of moet ik terug komen waneer ik 90+ weeg voor wat fatsoenlijke antwoorden.

En mischien is het idd te vroeg voor hgh makker. Maar als het nu nog niet duidelijk is dat ik een vraag stel met daarmee de intentie om ook werkelijk nuttige informatie te vergaren, dan weet ik het ook niet meer.

En toch kun je je daarin vergissen. Al die formules die je op internet kan vinden moet je met een grote korrel zout nemen; figuurlijk.

Bijv.:
Maatje van me is 180cm 92kg op 8% bf. Volgens de berekeningen die je kunt maken op internet is zijn BMR ca. 2100kcal en zn TDEE ca. 3200kcal. Echter moet hij in de bulk zeker 6000kcal per dag eten om überhaupt aan te komen en is voor hem 4000kcal per dag al genoeg om pijl snel droog te worden.

Als jou verbranding net zo hoog is als die van hem, dan moet je net als hij ook gewoon meer eten.
 
Back
Naar boven