Fitness Seller

T3 in combinatie met turinabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Burgermeister

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2013
Berichten
145
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
115kg
Hallo ,

Kan iemand mij wat info verschaffen over het volgende , ik ben nu 27 kilo afgevallen in 20 weken en zit nu op een punt dat ik het idee heb dat alles stil valt terwijl ik mijn voeding nog steeds hetzelfde heb en intensief bezig ben. ik heb mijn workout omgegooid van 6x p week 8 km lopen en 250 push en 50 pull ups doen tijdens het lopen , 2 avonden krachttrainen , 2 avonden banen zwemmen en 1 avond boxen op de zak , naar 5 dagen kracht training in de sportschool en 2 avonden 5 km wandelen .
Dit om meer kracht training te doen en mij meer op vetverlies op mijn torso te richten .
Mijn doel is om volgend jaar te gaan kuren maar een kennis vertelde mij dat ik evt als opstap nu een kuurtje van turinabol van 8 weken in combi met 6 weken T3 zou kunnen nemen en dat ik daar dan een flinke boost in kan behalen met het vetverlies ( wil nog 15/20 kilo kwijt ) en dat ik met de turinabol een milde kuur zou hebben om ook wat te gaan gainen in droge spiermassa while i'm at it .
Ook is mij verteld dat als ik deze combi over een maand zou gaan starten dat dat verder geen probleem zal geven als ik 4/5 maanden daarna een kuur zou kopen om echt massa te gaan trainen .
Gezien het feit dat ik nog niet veel ervaring heb in deze hoop ik dat jullie mij hier wat over kunnen vertellen ?
En aub geen aanvallen op mij als het bovenstaande niet correct is , ik gaf aan dat een kennis die eveneens kuurt en hier al jaren mee bezig is hiermee kwam en ik nu hopelijk wat bevestiging en/of evt goede adviezen kan inwinnen in deze ! Dus graag informatieve reacties en geen onzin om mij af te branden aub, ik plaats dit juist om mij goed te kunnen oriënteren en niet een grove fout bega straks door onwetendheid.
Ik zal nooit zomaar op basis van het verhaal van 1 persoon met een kuur starten , ik wil er eerst zoveel mogelijk over weten zodat ik weet of ik er goed aan doe en of het mij helpt om te komen waar ik wil zijn straks .
Alvast bedankt .

Mvg

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Inmiddels ben ik flink aan het trainen en zie ik ook langzaam weer merkbare resultaten van gewichtsverlies en gaat het met de spieropbouw ook goed .
Ik merk ook met de workout dat ik meer gewicht/reps aankan en dat het op dat vlak dus ook met stapjes vooruit gaat .
Ik hoop dat er iemand bereid is om een goed gefundeerd oordeel te geven over het bovenstaande en dat ik hiermee wat wijzer kan worden over de combi .
Waar ik voornamelijk meer over wil weten is wat er bekend is over de eventuele schade of bijwerkingen voor de schildklier , en of het ( omdat T3 ook spiermassa gaat verbranden ) niet wijs is om ipv de Tbol voor Test te gaan en welke dosering evt ?
Dit vraag ik omdat ik tot nu toe begreep dat Tbol misschien te zwak zou zijn om tegenover de T3 te combineren .
Ook de duur van de kuur voor beide preparaten en evt een schema voor de weken en doseringen .
Het liefst zou ik de anabole stof injecteren en dat is met Tbol niet mogelijk omdat deze alleen een oral kuur is .
Dan zou mijn voorkeur misschien toch test injectie in combi met oral T3 zijn .
En wat zou bij welke dosering het resultaat in behaalde spiermassa kunnen zijn, en wat zou er mogelijk kunnen zijn kwa vetverlies in 4-6 weken T3 ?

Zoals eerder gezegd , graag inhoudelijk en informatieve reacties en geen BS van " toffe jongens " die ook in de auto op de bumper van een leswagen gaan zitten kleven !
Iedereen moet ergens beginnen , dus ik hoop in ieder geval op een beetje respect dat ik op zoek ben naar goed advies ipv klakkeloos een berg troep te bestellen en maar te zien waar het schip strand .

Alvast bedankt .
 
Laatst bewerkt:
ik zou je voeding gaan aanpassen en nog niet denken aan ondersteunende middelen als AAS en T3.

zet je eetschema even neer dan zal ik je zeggen wat ik zou veranderen in jouw geval.
 
Ochtend : 250ml magere melk met 1 dosering whey shake + 50 gram Brinta ( blended )
Middag. : 250ml magere melk met 1 dosering whey shake + 50 gram Brinta ( blended )
Middag. : tussendoortje 1 rolmops ( zure haring uit pot )
Avond. : 500 gram roerbakgroenten + 400 gram kip/biefstuk/vis gebakken in eetlepel olie
Avond rond 19:00 ( als ik trek krijg ) 500gr magere kwark met citroensap en beetje zoetstof .
Over de gehele dag gezien paar snoeptomaatjes of wat komkommerschijfjes .

Daarbij neem ik in de ochtend 4 stuks amino tabs ( BiotechUSA ) en ik neem 2 capsules crea-tor creatine.
En een glas multi vitamine bruis en vitamine C 1000 bruis ( voor flexibele huid ) .

En dat nu al 20 weken hetzelfde , met de eerste 16 weken zonder 1 cheat day/meal en nu eens in de twee weken als avond eten gewoon wat lekkers in de vorm van een Turkse pizza met kipshoarma of broodje gewone shoarma .

Dit was het wel zo'n beetje en hier vaar ik wel bij in principe , maar ik had omdat ik 16 weken lang 5/6 dagen in de week elke ochtend 8 km wandelde vaak momenten dat ik flauw in mijn hoofd werd bij het opstaan en dat had ik verholpen door een tablet dextro energy te nemen .

Bij dit lopen deed ik elke dag 250 schuine pushups op brugleuningen en parkbankjes , en later voegde ik er ook pullupps aan toe aan treinwagons hier in de haven .
Ik zwom er ook 2 avonden 70 banen in een uur bij en ging 2 avonden in de week naar me maat voor kracht training op zijn toestellen .

Nu ben ik naar de sportschool gegaan omdat ik dacht dat ik " vast " zat en ik mij ook meer op mijn torso wilde gaan richten en daarbij in zijn totaliteit nieuwe impulsen te geven aan mijn lichaam.
Ik heb nu zoals gezegd visueel gezien dat er nu weer afname van vet plaatsvind en dat ik begin te groeien in al mijn spiergroepen .
Misschien is het idd een betere keuze om gewoon door te bijten , mijn doel is nu eigenlijk om nog 15/20 kilo af te vallen en dan pas ergens volgend jaar in febr/maart met een eerste kuur te beginnen .
 
Als je al 20 weken hetzelfde eet zou ik eerst even een beetje creatief worden met voedsel.
Mijn eerste vraag is eigenlijk...ben je uberhaupt wel lid van een gym??

Begrijp me niet verkeerd hoor, 27 kilo kwijtraken is een goeie prestatie, maar ik zou ver uit de buurt blijven van kuren als ik jou was. En ik bedoel HEEL ver.
 
ik ben nu 27 kilo afgevallen in 20 weken en zit nu op een punt dat ik het idee heb dat alles stil valt terwijl ik mijn voeding nog steeds hetzelfde heb en intensief bezig ben hier zit de fout... als je nog zo veel wilt afvallen dan neem ik aan dat je nog aardig hoog in vet zit, dan moet je zeker niet naar T3 oid gaan grijpen.. ---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------
Ochtend : 250ml magere melk met 1 dosering whey shake + 50 gram Brinta ( blended ) Middag. : 250ml magere melk met 1 dosering whey shake + 50 gram Brinta ( blended ) Middag. : tussendoortje 1 rolmops ( zure haring uit pot ) Avond. : 500 gram roerbakgroenten + 400 gram kip/biefstuk/vis gebakken in eetlepel olie Avond rond 19:00 ( als ik trek krijg ) 500gr magere kwark met citroensap en beetje zoetstof . Over de gehele dag gezien paar snoeptomaatjes of wat komkommerschijfjes . Daarbij neem ik in de ochtend 4 stuks amino tabs ( BiotechUSA ) en ik neem 2 capsules crea-tor creatine. En een glas multi vitamine bruis en vitamine C 1000 bruis ( voor flexibele huid ) . En dat nu al 20 weken hetzelfde , met de eerste 16 weken zonder 1 cheat day/meal en nu eens in de twee weken als avond eten gewoon wat lekkers in de vorm van een Turkse pizza met kipshoarma of broodje gewone shoarma . Dit was het wel zo'n beetje en hier vaar ik wel bij in principe , maar ik had omdat ik 16 weken lang 5/6 dagen in de week elke ochtend 8 km wandelde vaak momenten dat ik flauw in mijn hoofd werd bij het opstaan en dat had ik verholpen door een tablet dextro energy te nemen . Bij dit lopen deed ik elke dag 250 schuine pushups op brugleuningen en parkbankjes , en later voegde ik er ook pullupps aan toe aan treinwagons hier in de haven . Ik zwom er ook 2 avonden 70 banen in een uur bij en ging 2 avonden in de week naar me maat voor kracht training op zijn toestellen . Nu ben ik naar de sportschool gegaan omdat ik dacht dat ik " vast " zat en ik mij ook meer op mijn torso wilde gaan richten en daarbij in zijn totaliteit nieuwe impulsen te geven aan mijn lichaam. Ik heb nu zoals gezegd visueel gezien dat er nu weer afname van vet plaatsvind en dat ik begin te groeien in al mijn spiergroepen . Misschien is het idd een betere keuze om gewoon door te bijten , mijn doel is nu eigenlijk om nog 15/20 kilo af te vallen en dan pas ergens volgend jaar in febr/maart met een eerste kuur te beginnen .

En wat is dit in kcal, eiwit, vet, carbs? Sowieso zou ik voor een lange refeed gaan van 1/2 weken. Grote kans dat je metabolisme aardig op zn gat ligt.
 
@ biomek , ik train wel degelijk bij F4F en ik wil ook eigenlijk niet gaan kuren nog voor ik die 15/20 kilo kwijt ben , maar de vraag was dus ook omdat een kennis kwam met het T3 verhaal en ik daar een anabool bij zou moeten gebruiken omdat de T3 ook spiermassa zou verbranden kwam het verhaal daar op uit .
Mijn doelstelling is vet kwijtraken , ik heb nu op eigen kracht buiten op straat en in het zwembad 27 kilo vet weg getraind en ben toen tegen een stilstand aangelopen , toen ik dit vertelde aan die kennis zei hij mij dat het bovenstaande een optie zou zijn om in korte tijd met die laatste kilo's af te rekenen en omdat de T3 met die anabool ( Tbol ) moest worden gecombineerd om eerder genoemde reden zou ik daar ook nog wat droge spiermassa winst mee kunnen behalen . Ook zei hij dat de Tbol weinig bijwerkingen kent en minimaal levertoxisch is . Dit is dus de motivatie voor mij om gewoon is wat meer info te gaan vergaren over deze middelen . Ik heb nu nog niet de ambitie om echt te gaan bulken , als ik alleen die 15/20 kilo al kwijt kan zijn voor eind 2015 dan zou ik al zo gelukkig zijn .

@ saik0 , verklaar je aub nader omtrent refeed aub , en ik weet na berekening dat ik met dit voedsel tussen de 1800 en 2000 kcal binnen krijg en dat ik tussen de 25 en 35 gram suikers binnen krijg ( uit de melk ) .
Daar ik met het lopen alleen al 700/750 kcal verbrandde en daarnaast nog 2 avonden ging zwemmen en 2 avonden ging trainen, verbrandde ik dus een behoorlijk deel van die kcal opname en viel ik dus zo goed af .

Ik zou heel blij zijn met wat hulp van iemand die mij de juiste richting op kan sturen in deze .
Zoals gezegd train ik nu 2 dagen en dan 1 dag rust en dan weer 2 dagen en weer 1 dag rust en zo blijf ik dat doen , ik zie nu wel al weer zichtbaar resultaat dat ik aan het afvallen ben maar als iemand een goed advies kwa voeding zou kunnen aandragen zodat ik een impuls kan creëren die mij verder helpt dan graag .
Ik wil persoonlijk eerst afvallen en nog een heel stuk verder zijn met naturel trainen voor ik de stap naar AAS wil gaan zetten .

Alvast bedankt tot nu toe !
 
@ biomek , ik train wel degelijk bij F4F en ik wil ook eigenlijk niet gaan kuren nog voor ik die 15/20 kilo kwijt ben , maar de vraag was dus ook omdat een kennis kwam met het T3 verhaal en ik daar een anabool bij zou moeten gebruiken omdat de T3 ook spiermassa zou verbranden kwam het verhaal daar op uit . Mijn doelstelling is vet kwijtraken , ik heb nu op eigen kracht buiten op straat en in het zwembad 27 kilo vet weg getraind en ben toen tegen een stilstand aangelopen , toen ik dit vertelde aan die kennis zei hij mij dat het bovenstaande een optie zou zijn om in korte tijd met die laatste kilo's af te rekenen en omdat de T3 met die anabool ( Tbol ) moest worden gecombineerd om eerder genoemde reden zou ik daar ook nog wat droge spiermassa winst mee kunnen behalen . Ook zei hij dat de Tbol weinig bijwerkingen kent en minimaal levertoxisch is . Dit is dus de motivatie voor mij om gewoon is wat meer info te gaan vergaren over deze middelen . Ik heb nu nog niet de ambitie om echt te gaan bulken , als ik alleen die 15/20 kilo al kwijt kan zijn voor eind 2015 dan zou ik al zo gelukkig zijn . @ saik0 , verklaar je aub nader omtrent refeed aub , en ik weet na berekening dat ik met dit voedsel tussen de 1800 en 2000 kcal binnen krijg en dat ik tussen de 25 en 35 gram suikers binnen krijg ( uit de melk ) . Daar ik met het lopen alleen al 700/750 kcal verbrandde en daarnaast nog 2 avonden ging zwemmen en 2 avonden ging trainen, verbrandde ik dus een behoorlijk deel van die kcal opname en viel ik dus zo goed af . Ik zou heel blij zijn met wat hulp van iemand die mij de juiste richting op kan sturen in deze . Zoals gezegd train ik nu 2 dagen en dan 1 dag rust en dan weer 2 dagen en weer 1 dag rust en zo blijf ik dat doen , ik zie nu wel al weer zichtbaar resultaat dat ik aan het afvallen ben maar als iemand een goed advies kwa voeding zou kunnen aandragen zodat ik een impuls kan creëren die mij verder helpt dan graag . Ik wil persoonlijk eerst afvallen en nog een heel stuk verder zijn met naturel trainen voor ik de stap naar AAS wil gaan zetten . Alvast bedankt tot nu toe !

15/20 kg noem je geen laatste kg's

Check de sticky's mbt refeed..
 
@ biomek , ik train wel degelijk bij F4F en ik wil ook eigenlijk niet gaan kuren nog voor ik die 15/20 kilo kwijt ben , maar de vraag was dus ook omdat een kennis kwam met het T3 verhaal en ik daar een anabool bij zou moeten gebruiken omdat de T3 ook spiermassa zou verbranden kwam het verhaal daar op uit .
Mijn doelstelling is vet kwijtraken , ik heb nu op eigen kracht buiten op straat en in het zwembad 27 kilo vet weg getraind en ben toen tegen een stilstand aangelopen , toen ik dit vertelde aan die kennis zei hij mij dat het bovenstaande een optie zou zijn om in korte tijd met die laatste kilo's af te rekenen en omdat de T3 met die anabool ( Tbol ) moest worden gecombineerd om eerder genoemde reden zou ik daar ook nog wat droge spiermassa winst mee kunnen behalen . Ook zei hij dat de Tbol weinig bijwerkingen kent en minimaal levertoxisch is . Dit is dus de motivatie voor mij om gewoon is wat meer info te gaan vergaren over deze middelen . Ik heb nu nog niet de ambitie om echt te gaan bulken , als ik alleen die 15/20 kilo al kwijt kan zijn voor eind 2015 dan zou ik al zo gelukkig zijn .

Mijn advies is dat je niet naar die kennis luistert. Ik kan me voorstellen dat als jij 20 weken lang hetzelfde eet dat je dan op den duur stil staat. Je zal dan een aanpassing moeten doen in je dieet. Hij raadt je een schildklierhormoon aan terwijl je kennis van de meest voor de hand liggende factoren niet genoeg zijn.

T3 is een middel wat, normaalgesproken in de bodybuildingwereld, gebruikt wordt om de laatste beetjes hardnekkig vet eraf te krijgen. Denk aan 10% naar de 5%. Niet van 20+ naar de 15.
 
Mijn advies is dat je niet naar die kennis luistert. Ik kan me voorstellen dat als jij 20 weken lang hetzelfde eet dat je dan op den duur stil staat. Je zal dan een aanpassing moeten doen in je dieet. Hij raadt je een schildklierhormoon aan terwijl je kennis van de meest voor de hand liggende factoren niet genoeg zijn.

T3 is een middel wat, normaalgesproken in de bodybuildingwereld, gebruikt wordt om de laatste beetjes hardnekkig vet eraf te krijgen. Denk aan 10% naar de 5%. Niet van 20+ naar de 15.

Kijk hier ben ik blij mee , want nu worden dingen duidelijk ... Thx !
Zoals ik aangaf ben ik niet " op zoek " gegaan naar middelen maar die kennis kwam er mee toen ik vertelde dat ik een beetje vastliep .
Ik heb die 27 kilo er af gekregen door pure wilskracht en het compleet veranderen van eetpatroon .
Uiteraard heb ik de namen T3 en Tbol en ook clen gegoogled en heb zo eens zitten lezen wat het is en wat het zou doen, en eerlijk gezegd zou ik niet met een gerust hart aan de T3 en clen beginnen daar dit geen kinderspel is in mijn optiek .
Maar ik begin wel door te krijgen dat veel." Gebruikers " nogal heel makkelijk praten over het gebruik van al dit soort middelen en dat je je " niet zo'n zorgen moet maken " over de sides en negatieve dingen die geschreven staan .
Kijk ik zou graag door keihard te werken die kilo's eraf willen trainen en dan vervolgens ergens volgend jaar misschien een test only kuurtje te nemen 2,5 maand voor ik op vakantie ga .
Dat zou ik wel overwegen , maar om de kilo's kwijt te raken die ik nog kwijt wil zou ik na wat jij net zelf ook aangeeft niet zulke zware " medicatie " willen gebruiken want ieder mens is anders en er zitten altijd risico's aan .
Ik zou wel overwegen een minder " gevaarlijk " middel te gebruiken om het afvallen te ondersteunen maar weet niet wat daar nog evt in te verkrijgen is .
Ik heb nu een potje van die monster fatburners maar ik krijg niet de indruk dat dat zinvol was .
Die heb ik een paar dagen geslikt en inderdaad mijn honger gevoel was compleet verdwenen ! Maar tot zo'n hoogte dat ik mijn avondeten niet meer weg kreeg en uiteindelijk van ellende nog maar een derde shake nam .
Maar dat ging na 3 dagen fout natuurlijk , zwak , flauw in me hooft enz enz .
Logisch want dan krijg ik 3 x 350 kcal binnen en ik sport er intensief bij dus dat gaat natuurlijk niet goed komen.
Ik ga mij voor nu eerst maar een inlezen en verdiepen in mijn voeding , mijn workouts heb ik al compleet omgegooid dus als ik mijn voeding aanpas kan ik misschien weer de draad op pakken en sneller vet verliezen .

Voor nu bedankt .
 
Ik ga verder niet inhoudelijk in op dit verhaal , mijn mindset is mijn persoonlijke ding en ik ga je niet proberen uit te leggen hoe dat in elkaar steekt .
Het lijkt voor jou misschien of ik ff een kuur wil nemen alleen voor die vakantie maar zo zit het verhaal niet in elkaar namelijk , bodybuilding is vanaf een paar maanden geleden mijn nieuwe lifestyle geworden en zal voortaan de leidende draad zijn in mijn verdere leven .
Dus geen eenmalige patservakantie en daarna weer pizza , shoarma en bier !
Ik wil het genoemde gewicht eerst kwijt en daarna gaan starten met een eerste kuur en dat dat samenvalt met een vakantie is in mijn ogen een leuke bijkomstigheid .
Heb helaas veel ellende meegemaakt in mijn leven en 15 jaar met de ambitie rondgelopen om het bodybuilden weer op te pakken maar dit was in mijn toenmalige relatie/situatie out of the question .
Nu is deze relatie beeindigd en kan ik deze ambitie eindelijk najagen .
Ik dacht toch ook wel even te kunnen zeggen dat ik een prestatie heb neergezet door op eigen kracht 27 kilo af te vallen in 20 weken en dit doe ik niet als het mij alleen te doen was om een " leuke vakantie " .
als ik op raadseltjes of puzzeltjes wil klikken ga ik wel op een puzzelforum rondhangen knul .
 
Met alle respect... je komt net kijken en zit nu al je kuur te plannen... Waarom?? Je hebt je eerste bulk nog niet gehad.. hoe weet je nou waar je op reageert, hoe je moet eten?

Verder mag je natuurlijk trots zijn op je gewichtsverlies, maar aan de andere kant heb je het ook zelf zo ver laten komen...
 
Ga zo door en ga over minimaal een jaar (het liefst langer, maar zal je toch niet doen) beginnen met nadenken over aas.
 
Kijk hier ben ik blij mee , want nu worden dingen duidelijk ... Thx !
Zoals ik aangaf ben ik niet " op zoek " gegaan naar middelen maar die kennis kwam er mee toen ik vertelde dat ik een beetje vastliep .
Ik heb die 27 kilo er af gekregen door pure wilskracht en het compleet veranderen van eetpatroon .
Uiteraard heb ik de namen T3 en Tbol en ook clen gegoogled en heb zo eens zitten lezen wat het is en wat het zou doen, en eerlijk gezegd zou ik niet met een gerust hart aan de T3 en clen beginnen daar dit geen kinderspel is in mijn optiek .
Maar ik begin wel door te krijgen dat veel." Gebruikers " nogal heel makkelijk praten over het gebruik van al dit soort middelen en dat je je " niet zo'n zorgen moet maken " over de sides en negatieve dingen die geschreven staan .
Kijk ik zou graag door keihard te werken die kilo's eraf willen trainen en dan vervolgens ergens volgend jaar misschien een test only kuurtje te nemen 2,5 maand voor ik op vakantie ga .
Dat zou ik wel overwegen , maar om de kilo's kwijt te raken die ik nog kwijt wil zou ik na wat jij net zelf ook aangeeft niet zulke zware " medicatie " willen gebruiken want ieder mens is anders en er zitten altijd risico's aan .
Ik zou wel overwegen een minder " gevaarlijk " middel te gebruiken om het afvallen te ondersteunen maar weet niet wat daar nog evt in te verkrijgen is .
Ik heb nu een potje van die monster fatburners maar ik krijg niet de indruk dat dat zinvol was .
Die heb ik een paar dagen geslikt en inderdaad mijn honger gevoel was compleet verdwenen ! Maar tot zo'n hoogte dat ik mijn avondeten niet meer weg kreeg en uiteindelijk van ellende nog maar een derde shake nam .
Maar dat ging na 3 dagen fout natuurlijk , zwak , flauw in me hooft enz enz .
Logisch want dan krijg ik 3 x 350 kcal binnen en ik sport er intensief bij dus dat gaat natuurlijk niet goed komen.
Ik ga mij voor nu eerst maar een inlezen en verdiepen in mijn voeding , mijn workouts heb ik al compleet omgegooid dus als ik mijn voeding aanpas kan ik misschien weer de draad op pakken en sneller vet verliezen .

Voor nu bedankt .

Ik denk dat je kennis er inderdaad iets te makkelijk over denkt.

Reken gewoon uit wat je lichaam verbruikt. Reken zowel je onderhoud uit, en je BMR. Tussen je onderhoud en je BMR heb je speling om elke zoveel tijd wat lager in kcals te gaan. Maar ga niet lager dan je BMR

Je kan makkelijk nèt wat onder je onderhoud gaan eten, en zodra je weer wat stil komt te staan verlagen met 200 kcal ofzo (wat zal het zijn, elke 5/6 weken verlagen?). Nogmaals, ga niet lager dan je BMR.
 
Met alle respect... je komt net kijken en zit nu al je kuur te plannen... Waarom?? Je hebt je eerste bulk nog niet gehad.. hoe weet je nou waar je op reageert, hoe je moet eten?

Verder mag je natuurlijk trots zijn op je gewichtsverlies, maar aan de andere kant heb je het ook zelf zo ver laten komen...

Zoals gezegd ga ik niet verder in op mijn prive leven en wat er voor heeft gezorgd dat het zo ver is gekomen.
Ik gun het jou in ieder geval niet wat ik de laatste 10 jaar heb doorstaan , maar ik weet wel dat als je hetzelfde overkomt als wat mij is overkomen dan heb je dingen niet altijd zelf meer in de hand .
ik kan je ook niet uitleggen hoe het voelt als je vroeger altijd getraind hebt en je komt in een situatie dat je jezelf ziet afglijden en er geen kut aan kan doen op dat moment omdat je mentaal zo stuk zit dat het gewoon niet gaat ! Dan het hele aspect dat je jarenlang veroordeeld ben door alles en iedereen omdat je er als een varken uit ziet nog buiten schot gelaten .
Ik wil nu gewoon keihard werken om kwa uiterlijk te worden wie ik al zolang wil zijn en als AAS mij daarbij kunnen gaan helpen t.z.t dan interesseert het mij geen kut wat iedereen daar van denkt .
Ik laat het hierbij , en ik neem wat je zegt wel in mij op .
De bedoeling is ook dat ik mij verder wil gaan oriënteren in wat ik wil en ik wil mijzelf ook gaan onderwijzen door veel te gaan lezen over voeding , AAS en de werking van deze middelen om zo niet ongeslagen ten ijs te komen als ik zover ben dat ik er mee wil starten .
Ondanks dat ik zo graag wil snap ik echt wel dat ik hier niet over kinderspel praat en dat er wel even meer bij komt kijken dan simpelweg de naald zetten .
Allereerst ging mijn vraag hier over het " voorstel " wat die kennis mij deed en ik ben nu al zover dat dat dus niet gaat gebeuren en ik eerst nu naar het voedingsaspect ga kijken en gewoon keihard door blijf trainen om de kilo's kwijt te raken die ik kwijt wil .
In de tussentijd zal ik mij verder gaan inlezen om te kijken of ik wel of niet met een kuur wil starten en wanneer en vooral welke middelen ik dan zou prefereren .
Kijk dat het misschien niet de keuze is die jij of een ander zou maken dat is een hele andere discussie , ik zou het wel op prijs stellen als ik gewoon goede inhoudelijke info kan krijgen van mensen die hier ervaring mee hebben .

Ps als je bij mijn berichten kijk zal je zien dat ik een aantal jaar terug een maagverkleining heb overwogen en ik was zelfs zo ver dat ik een afspraak mocht plannen voor de ingreep .
Door hier op het forum met mensen te praten heb ik dit toen niet doorgezet .
Dus het is helemaal nog niet gezegd dat ik en wanneer ik dit zou doen , ik vind dus ook dat een openbaar forum er juist voor dient om in gesprek te raken met mensen die weten waar ze het over hebben .
Dus even alle vooroordelen aan de kant graag , er zit namelijk vaak nog een andere kant aan een verhaal ipv de meest voor de hand liggende .

@ biomek : bedankt voor je reactie met deze informatie kan ik aan de slag om te zorgen dat ik verder kan .
Ik heb het even genoteerd en kan nu een verslag gaan maken voor mezelf om zo meer kijk op de zaken te krijgen.
Ik had wel via myfitnesspall al berekend wat de kcal waren die ik al die tijd tot mij nam en ik heb door middel van een stappenteller app berekend hoeveel kcal ik per dag verbruikte tijdens mijn 8 km wandelingen maar ik vond het lastig te bepalen wat ik nu verbruikte als ik tijdens het wandelen die 250 pushups en 50 pullupps deed en met het trainen bij mijn maat en zwemmen verbruik ik natuurlijk ook kcal maar het berekenen ervan is lastig .
Omdat ik nu dus nog maar twee dagen 5 km loop en 5 dagen in de week naar de sportschool ga waar ik dus krachttraining doe en voor, na en tussen die trainingen doe ik cardio in de vorm van 20 min fietsen , crosstrainen of op de roeibank .
Ik moet nu dus eigenlijk een compleet nieuw plan op gaan stellen kwa training , voeding en natuurlijk rust .
Ik hoop ook door de komende dagen veel te gaan lezen over de dingen die ik hier hoor dat ik straks gewoon een goed draaiboek kan gaan samenstellen om zo zonder andere middelen mijn doel van het vet verlies te gaan halen .
Kijk vaak als je als newbee aankomt dan wordt heel scherp opgelet wat je typt en dan duiken er vaak mensen bovenop die je dan even laten " voelen " dat je eigenlijk nog maar een sulletje bent , ik vind dat vaak erg jammer en hoop dat ik gewoon tussen dat soort dingen door mensen zoals jij tref die mij gewoon de tools aanreiken waar ik op een constructieve manier mee verder kan .

Nogmaals dank daarvoor ����

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Kijk als ik nou het volgende zeg !

Ik wil voor het eind van dit jaar gaan zorgen dat ik 10/15 kilo kwijt raak ,en als ik dan in maart volgend jaar een kuur zou starten ( lees ALS ,!! ) .
Dan zal het gross van iedereen zeggen blijf eerst nog een jaar doortrainen en ga dan pas kijken hoe of wat !
Dat dit ook de verstandigste keuze is dat begrijp ik zelf ook , maar als ik na dat gezegd te hebben zelf de keuze zou maken om dit dus niet te doen en wel eerder te willen starten, is het dan gewoon niet fair als ik gewoon goede informatie kan krijgen via een forum als dit om toch het beste van die situatie te kunnen maken die ik op dat moment verkies ?
Bij deze voor de mensen dan die mij " voelen " alvast mijn dank dat jullie informatie willen verschaffen in deze om mij zo te helpen en/of behoedden voor verkeerde zaken die voorkomen kunnen worden door jullie ervaring op dit gebied .
En laat ik afsluiten met het volgende " ik heb nu geen kuur geplant voor maart !!! "

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je al gelezen over een eerste kuur?

Ik heb nog niets specifiek gelezen over een eerste kuur , ik heb alleen eens doorgelezen welke soorten er worden aangeboden , waar deze in de regel voor dienen , en wat er voor evt bijwerkingen kunnen optreden .
Tijdens dit lezen heb ik alle termen genoteerd en ben nu stap voor stap in de avonden dingen aan het lezen er over om ook de achtergrond ervan te begrijpen en om te leren hoe de stoffen werken in het lichaam .
Dit soort dingen lees ik nu met regelmaat om te leren hoe het werkt en wat het doet .
Ik ben onder geen beding nu dingen aan het samenstellen of al aan het kijken wat ik eens ga bestellen of zo .
Mijn doel nu is vet verliezen en leren waar mijn grenzen liggen in de gym .
Zo hoop ik straks verder op de rit een beter beeld te hebben van mijzelf en de evt middelen die ik zou kunnen gebruiken in de toekomst .
Ik hoop ook gewoon hier dmv de ervaring van velen dingen op te steken waar ik wat aan heb .
Alleen zo kan ik straks niet alleen een kuur kopen , maar weet ik hoe hij werkt , wat ik er van kan verwachten , welke nazorg ik nodig heb , en weten of ik het juiste AAS aan het gebruiken ben en in combinatie met de juiste voeding en trainings schema's .
 
Maar dat zou ik niet nemen met zo'n hoog vp.
Sws moet ts nog flink ver weg blijven van de aas.
 
@wovano

Bedankt ik ga er zeker even naar kijken , kan er op zijn minst wat van opsteken.

@ ment0s

Dat is voorlopig ook niet aan de orde , ik focus mij eerst op mijn vp en als dat straks op orde is ga ik eens kijken waar ik dan sta en zal moeten uitwijzen wat dan de beste manier van aanpak zal zijn .
De T3 en Tbol zijn in ieder geval out of the question dat is duidelijk .
Dus voorlopig intensief blijven trainen en ik ga mij nu eerst inlezen over het gehele voedingsaspect en daar ga ik mijn eerste winst mee proberen te behalen.

Iig Thanx voor de input
 
Mooi, ga je inlezen en kom in maart nogmaals terug dan.
 
Wil eerst even melden dat ik het een top prestatie vind dat je 27 kilo bent afgevallen. Over T3 icm met tbol kan ik weinig zeggen. Wat ik wel kan zeggen(uit eigen ervaring) dat T3 je zeker kan helpen met afvallen MITS je het juiste voedingsschema gebruikt.

Ik heb ook een kuur T3 only gepakt en daarbij heb ik in mijn dieet hoog met me eiwit gezeten. Ik stond op een vp% 27/29 %. Ik woog 106 kilo en met veel cardio, goed eten en i.c.m. T3 ben ik in 6/7 weken tijd terug gegaan naar 92 kilo. Daarna heb ik om het rebound effect op te vangen nog 2 maanden 500 kcal onder me onderhoud gegeten met rustige cardio daarbij.

Je moet het inderdaad zelf weten wat je ermee doet. Maar wil je wel als advies meegeven dat je voeding echt goed moet zijn anders gaat T3 niet veel doen. Ook is een hoop cardio nodig.

Veel succes met afvallen iniedergeval!
 
Wil eerst even melden dat ik het een top prestatie vind dat je 27 kilo bent afgevallen. Over T3 icm met tbol kan ik weinig zeggen. Wat ik wel kan zeggen(uit eigen ervaring) dat T3 je zeker kan helpen met afvallen MITS je het juiste voedingsschema gebruikt.

Ik heb ook een kuur T3 only gepakt en daarbij heb ik in mijn dieet hoog met me eiwit gezeten. Ik stond op een vp% 27/29 %. Ik woog 106 kilo en met veel cardio, goed eten en i.c.m. T3 ben ik in 6/7 weken tijd terug gegaan naar 92 kilo. Daarna heb ik om het rebound effect op te vangen nog 2 maanden 500 kcal onder me onderhoud gegeten met rustige cardio daarbij.

Je moet het inderdaad zelf weten wat je ermee doet. Maar wil je wel als advies meegeven dat je voeding echt goed moet zijn anders gaat T3 niet veel doen. Ook is een hoop cardio nodig.

Veel succes met afvallen iniedergeval!

Vergeet ook niet dat je van T3 ook erg honger kan krijgen, dat maakt het volgen van een strikt dieet niet makkelijker!

@TS
Ten eerste; bravo voor je lifestyle switch en zeer goed resultaat!!

Ik wil je wel het volgende advies meegeven:
1) Pas je doelstelling aan als het gaat om een eerste kuur. Je roept steeds "..nog 15/20kg afvallen en dan eens een kuur beginnen..", terwijl je beter kan zeggen "..ik ga door met afvallen tot ik op een vetpercentage van 15% zit..".
2) Wanneer je die 15% (of minder) hebt bereikt is je volgende uitdaging om dat vast te kunnen houden.
3) Zodra je je gewicht en vet% stabiel kan houden voor langere periode, kun je eerst kijken of je op eigen kracht kan aankomen in spiermassa zonder dat je daarbij je vet% laat stijgen.
4) Heb je dat voor elkaar, dan weet je inmiddels namelijk ook hoe je met voeding en training tot een goed resultaat kan komen.
5) Ga je daarna pas afvragen of je meer wilt dmv AAS en dergelijke

..dus voorlopig hoef je nog niet bezig te zijn met AAS. Eerst je voeding en training door en door begrijpen.

Succes!!:thumb:
 
Back
Naar boven