MuscleMeat

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de uitleg Big Cat..

En nu hopen dat niet iedereen nu gaat posten met vragen, anders heb je een drukke avond!!

Ik werk weliswaar meeste weekends door dezer dagen, maar garandeer niet dat ik de ganse tijd beschikbaar ben hoor :p

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Haha, toch nog een vraag voor Big Cat: Komt er een fatburner in het assortiment, ben erg te spreken over Fat Attack van XXL en als ik het goed begrijp heb jij deze helpen ontwikkelen?

Ik heb die ontwikkeld en blijft momenteel de beste keuze voor een beta-adrenergische type fatburner. Er komt absoluut een fatburner in het gamma van musculi, maar de wetgeving is hier een stuk strenger dan in Nederland waardoor we het concept over een andere boeg zullen moeten gooien om het ook iets te maken dat effectief werkt, en niet gewoon een slap afkooksel van de concurrentie. Zo is norcoclaurine niet toegestaan hier en mogen voedingswaren, waaronder supps vallen, maar 80mg per portie caffeine bevatten.
 
Laat ik het wat overzichtelijker uitleggen, want uit je reactie kan ik afleiden dat je of niet goed hebt gelezen wat ik allemaal zeg, of het niet begrijpt.

De situatie die ik uitleg in eerste instantie is als volgt:
1. De BCAA 2.1.1 is het eerste BCAA product op de Musculi site, en mag toch worden gezien als het mainstream BCAA product (verhouding) daar dit overal op de markt eigenlijk zo is (als het om verschillende verhoudingen gaat bijv.) en o.a. de BCAA 4.1.1 volgt daaronder.
2. De BCAA 2.1.1 heeft tot op heden geen label op de productpagina staan m.b.t. voedingswaarden en wat erin zit.
3. Ik geef duidelijk aan in mijn eerste post hierover, dat ik de BCAA producten heb bekeken door te beginnen bij het 2.1.1 product (wat verder ook heel logisch is, de site is niet alleen zo ingedeeld, maar het is toch doorgaans de primaire/mainstream BCAA verhouding als product tov andere producten), hier geen label bij zag, en erken dat ik inderdaad niet meer heb gekeken naar of er dan wel bij de BCAA 4.1.1 wel een label staat (dit is dus verder geen discussiepunt).
4. Gegeven is dat bij alle grote concurrenten er geen enkel standaard BCAA product is te vinden die ook maar in de buurt komt van jullie samenstelling (orde van grootte van koolhydraten in de formule) zoals die inmiddels bij mij duidelijk is. Waar jullie dus maar 2 gram per 10gram aan BCAA's hebben, is dit bij concurrenten gewoon 8-9 gram per 10gram. Dit is verder ook al lange tijd zo toch redelijk 'de standaard'.
5. De site heeft dus iig wat betreft de BCAA 2.1.1 geen label. Bedenk dan de hele wijze hoe jullie je profileren (hoogste kwaliteit, zuiverheid, alle garanties etc. en premium kwaliteit voor een dan wat duurdere prijs door de insteek van hoe jullie te werk gaan etc.), en je zal al gauw begrijpen dat iemand die verder bij het BCAA 2.1.1 product geen label ziet, misschien niet meer naar beneden door-scrolled bij het BCAA 4.1.1 product om te kijken of daar dan wel een label staat. Aan de hand van de systematiek van de site, jullie profilering (toegegeven, ik ben hier slaafs op goed vertrouwen op basis van jullie profilering en harde claims uitgegaan van wat dus nu blijkt een onjuiste voorstelling te zijn) en het feit dat het eigenlijk overal normaal is dat er doorgaans hoofdzakelijk BCAA's zitten in een BCAA product zonder grote hoeveelheden van andere toevoegingen (zoals koolhydraten), lijkt het mij dus helemaal niet abnormaal dat iemand dan er op een gegeven moment vanuit gaat bij het bestellen dat hij gewoon BCAA producten koopt die hoofdzakelijk uit BCAA's bestaan, en niet hoofdzakelijk uit koolhydraten (want zo mag je het denk ik toch wel noemen bij 71gr/100gram).
6. Ik maak hierover een post in jullie topic, uit mijn oprechte verbazing en het gevoel dat ik dit toch een beetje als een soort marketing-truc voel zo, leg uit hoe ik het graag gebruik maar dat dit door de grote hoeveelheid kh dus niet echt meer kan, ik vraag enkel wat uitleg/info over waarom dit zo is (toegegeven, dit is een open vraag), en vraag wat informatie over de retour-afhandeling omdat ik misschien daar gebruik van wil maken (maar misschien ook ipv retouren het wil ruilen voor iets anders als dat kan).

En vervolgens krijg ik dus deze reactie...

Excuseer ? Geintje ? Je bedoelt dat er niet in de pot zou zitten wat er op staat ? Is niet het geval. Bedoel je dat er onze labels niet kloppen ? Niet het geval. Is er met het product geknoeid ? Ook niet. Je koopt iets, en je kon ter toenertijd de moeite niet doen om te kijken wat je kocht, en dan ga je achteraf klagen dat je gewoon het product krijgt wat we altijd al verkochten en noemt het een geintje ? Meer nog, in dit eigenste topic, waarin jezelf al meermaals actief was, is het onderwerp van die BCAA's HERHAALDELIJK aan bod gekomen. Er worden op vraag van de klanten nieuwe BCAA geformuleerd die geconcentreerder zijn en met zoetstoffen voor de carbofoben, maar tegelijkertijd waren ze zelfs aan volle prijs, voor de niet carbofoben onze best verkopende producten en krijgen we er nog constant positieve feedback over en zullen die lijn waarschijnlijk ook aanhouden, de een als standaard en de ander als gold label. De uitleg ? Je hebt iets geklikt en toegevoegd aan je winkelkarretje zonder de moeite te doen te kijken wat je kocht. Ik koop zelfs geen flesje room in de supermarkt zonder het te bekijken. En als ik nog niet overtuigd ben dan vraag ik het. Ik zal eens navraag doen over de retourservice. Is namelijk de eerste keer ooit dat er naar gevraagd wordt ...

Lees mijn post nou nog eens terug. Ik zeg nergens dat er iets niet klopt. Niet dat er niet in de pot zit wat er op staat. Niet dat je labels niet kloppen. Niet dat er met het product is geknoeid. Waarom je hier dan ineens over begint en intens gepikeerd over doet is mij een raadsel.

Ik heb de laatste weken een aantal behoorlijke bestellingen geplaatst, omdat ik oprecht enthousiast was over het feit dat ik nu voor een (voor mij) acceptabele/schappelijke prijs eens op een serieuze manier kon kennismaken met jullie producten (en bedrijf). Ik koop o.a. de BCAA's omdat die een behoorlijke adviesprijs hebben (van maar liefst €27-34), en nu een nog dikkere korting hebben die het ineens behoorlijk betaalbaar maken, en de prijs lijkt daarmee in lijn te liggen met de voordeligste actieprijzen van concurrenten voor BCAA producten.

Ik heb ten tijde van het kopen van de supps de eerste keer gekeken naar de productpagina van de BCAA 2.1.1, geen label gevonden, en daarbij tot mijn grote teleurstelling onjuist verondersteld dat het gewoon om een relatief puur product zou gaan (en met puur doel ik dan op een relatief hoge inhoud van BCAA's in de totale samenstelling). Ik heb inderdaad niet meer op de andere BCAA product-pagina's gekeken of daar dan wel een label op stond. Dat zei ik al eerder, en dat is dus verder ook geen onderwerp van discussie. Wel geef ik aan dat ik niet weet of dat die labels er wel altijd op hebben gestaan, maar dat kan ik natuurlijk niet meer achterhalen en is dus verder denk ik irrelevant. Ik heb echter wel degelijk een poging ondernomen om wat info te vergaren, en door de hele samenloop van omstandigheden zoals hierboven omschreven (onder 5) inderdaad er verder geen extra aandacht meer aan besteed. Maar om nou te zeggen dat ik te lui ben geweest een beetje te kijken wat ik nou eigenlijk koop...? Ik begrijp hieruit dat het kennelijk bijzonder belangrijk is bij jullie bedrijf om vooral alles uit te pluizen (als consument nota bene), ook al missen er soms labels of kloppen er soms labels niet met de lab-testen. Toch wel een beetje krom, niet?

Je geeft dan aan dat omdat ik hier een paar keer eerder heb gepost in dit topic, ik ineens maar van elk onderwerp/vraag op de hoogte zou moeten zijn wat hier voorbij komt. Ik mag toch hopen dat je de enige bent die daar zo'n verwachting aan verbindt, want dat is natuurlijk een lachertje. Je verwacht toch niet serieus dat iedereen die hier (zo af en toe) eens wat post, actief alle reacties en onderwerpen en vragen bijhoudt en daar volledig van op de hoogte is? Betekent dit dat ik ook word geacht van alles op de hoogte te zijn wat er in 1500+ paginas in het XXL topic allemaal voorbij is gekomen? Get real.

De uitleg die je dan vervolgens geeft komt er op neer dat ik eigenlijk maar een lui konijn ben en maar als een kip zonder kop jullie shop afstruim en van alles bestel. Een korte verwijzing naar het pagina-nummer van deze kennelijk reeds (recent) gevoerde discussie had volstaan, hoor. Gelukkig koop jij nog geen pakje boter (of nee, room) zonder de labels te hebben gecontroleerd, maar je begrijpt natuurlijk wel dat dit geen doorsnee consumentengedrag is en alleen de echte fanatieke eindbazen dit gedrag eigen hebben gemaakt. Toegegeven, met supplementen probeer ik toch een beetje met de fanaten mee te doen, en bekijk dan ook wel degelijk doorgaans de labels en wat erin zit. Zo ook voor de BCAA's. Maar laat het nou net zo zijn dat eigenlijk overal een BCAA product, toch gewoon hoofdzakelijk een BCAA product is, en geen koolhydraat-formule, en ik inderdaad het wel geloofde na geen label bij het BCAA 2.1.1 te hebben gezien. We waren immers van de keiharde pure premium kwaliteit enzo, toch?

Als ik het goed begrijp zijn jullie een nieuw bedrijf. Je investeert flink. Bent op zoek naar nieuwe klanten, terugkomende klanten; marktaandeel wil je veroveren. En als je dan een verontwaardigde, kritisch getinte vraag krijgt over een product-samenstelling, en hoe het eigenlijk zit met de retour-afhandeling, dan is dit je reactie en 'uitleg'? Gewoon lekker een beetje klanten afzeiken. Sterke aanpak!

Ik maak nergens onjuiste beschuldigingen over onjuistheden m.b.t. de samenstelling of labels. Ik stel nergens eisen ofzo, en geef enkel aan dat ik overweeg om een aantal producten terug te sturen en daar benieuwd naar ben over het hoe of wat (retouren, eventueel omruilen voor iets anders, laat ik allemaal nog in het midden). En je begint dan over hoe het wel niet de eerste keer is dat er ooit naar wordt gevraagd? Wat maakt (mij) dat nou uit? Als ik per se ervan af wil dan heb ik gewoon de afkoelperiode van 14 dagen en heb ik helemaal geen reden nodig om iets terug te sturen, maar ik ben natuurlijk ook wel benieuwd hoe jullie in de aftersales-service zijn, naar de uitleg van mijn verbazing over de bcaas (maar dat heb ik dus reeds kunnen teruglezen) en in hoeverre er meegedacht wordt en wat er zoal mogelijk is. Nou, daar heb ik dan ook bij deze een idee bij. Geloof dat ik het een en ander maar gewoon gelijk terugstuur als ik jouw informatieve tekst en uitleg zo lees.

Je hebt maar weinig begrepen van wat ik schreef, er allerlei dingen bijgehaald waar ik helemaal niet over heb gesproken. Wat laat je je vervolgens dan kennen zeg, zoals je als een ongeleid projectiel op een (overigens onnodig defensieve) manier reageert alsof ik je aanval op weet ik niet wat. Ronduit onvolwassen, en bovendien uiterst onprofessioneel voor iemand die zo nauw betrokken is bij een bedrijf wat zoveel aspiraties heeft.

Helder verhaal verder, keep up the good work!
 
Laatst bewerkt:
Via de DBB facebook een prijs gewonnen bij musculli, heel erg groot en gaaf pakket met supplementen en kleding! Super blij mee!!! Word zeker bestellen bij jullie! Top spul!
 
Via de DBB facebook een prijs gewonnen bij musculli, heel erg groot en gaaf pakket met supplementen en kleding! Super blij mee!!! Word zeker bestellen bij jullie! Top spul!

Heb geprobeerd er nog wat samples te laten bijsteken, hopelijk is dat gelukt en kun je een paar dingen eens uitproberen ook ;)

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

En vervolgens krijg ik dus deze reactie...

Als jij zelf de nood al voelt om eerst de hele lithanie nog eens uit te schrijven met nummertjes, om vervolgens nog eens mijn eerste antwoord te herhalen, dan lijkt het mij vooral dat je er zelf de eerste keer weinig van begrepen hebt, niet ik. Je eerste bericht staat er, was duidelijk, mijn antwoord staat er ook, was ook duidelijk. Geen nood om jou bericht te herschrijven en het mijne nog eens te posten.

Situatie : je hebt iets gekocht zonder je af te vragen wat er in zat, of een vergelijking te maken, of je zou het niet gekocht hebben zonder je af te vragen waarom die informatie ontbrak. Punt. Vervolgens krijg je het, bekijk je het, besef je dat je iets gekocht hebt zonder je dat af te vragen en wil je dit op de leverancier steken, die eigenlijk al altijd hetzelfde product verkoopt.

Bewijze : het feit dat dit letterlijk niemand buiten jou overkomt.

Conclusie : Het behoeft geen 13 herhalingen om jezelf uit de situatie te lullen. De situatie is zoals ze hierboven beschreven staat, en zonder de 12 herschrijvingen kun je niet ontkennen dat de boel "een geintje" noemen alsof iemand je moedwillig belazert heeft uiterst onbeleefd is en kantje boord laster is. Mijn reactie was navenant.

Mogelijkheden : 1.Je retourneert het product en je krijgt je tien euro terug. Geen probleem, no questions asked. Jou stupiditeit, maar product is intact, dus het sta je vrij. Daarna zwijg je, want we hebben je stupiditeit ingedekt. 2.Je houd het product en zwijgt. 3.Een van de eerste twee opties en je blijft proberen je initiële antwoord te herwoorden tot er een versie uitkomt waarin iemand buiten jij gelooft dat dit niet je eigen schuld is en je reactie buiten proportie en lasterlijk was. Hoe dan ook, ga ik mezelf niet blijven hetrhalen. De feiten zijn er. Schik je er naar.

Niemand verwacht overigens zelfs dat je naar de 4.1.1 gaat kijken. Je bekijkt de 2.1.1 en aan de prijs die ze staat vraag je je UITERAARD af, bevat dit wel wat ik elders koop ? Dat was het moment om hier te posten of even te mailen en zeggen "he, ik heb gemerkt dat er een label ontbreekt op jullie website. Kunnen jullie mij de gegevens van dit product bezorgen want ik wil het mss wel kopen. Dank u wel". Waarop u dan een antwoord terugkrijgt in de aard van "Beste Patjeh, vriendelijk bedankt dat je deze tekortkoming ter onze attentie brengt. In bijlage de gegevens die u ons vroeg. We hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn en bekijken het probleem op de website".
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de indruk dat je de essentie niet ziet van waarom ik de moeite neem nog eens te beschrijven wat de situatie is; ik leg daarmee uit wat heeft geleid tot mijn onjuiste veronderstelling, en mijn vragen. Dus ik dacht, ik probeer het nog een keer. Tevergeefs zie ik. Vervolgens reageer ik op jouw reactie op mijn eerste post, dus die quote ik gewoon even.

De situatie schilder je dus opnieuw af als eigen schuld dikke bult. Prima, maar zonder meer mij te kort door de bocht. Maar ik begrijp dat je niet echt inhoudelijks nog iets toe te voegen hebt over de feitelijke omstandigheden die ik terecht schets, dat er eigenlijk best wel wat redenen zijn waarom mijn verwarring niet zo ridicuul is als jij doet suggereren. Snap ik verder, valt ook niet zoveel op aan te merken, en het is natuurlijk makkelijker gewoon te zeggen dat ik meer had kunnen ondernemen. Eens. Maar ik schuif verder niks af op de leverancier, ik probeer enkel wat duidelijkheid te krijgen over de samenstelling van het product (het waarom, etc.), en je kan het zelfs zien als een heads-up van goh, er mist daar nog een label. Nee, in plaats daarvan lekker doen alsof ik onterecht jullie iets kwalijk neem en een 'miskoop' op jullie probeer af te schuiven. Dat is verder volstrekt niet van toepassing, want zoals ik aangaf heb ik gewoon de afkoelperiode nog, als ik er per se vanaf wil dan kan dat sowieso wel. Ik probeer alleen hierover te communiceren, maar kennelijk wordt het dan lastig inhoudelijk te reageren.

Dat ik de enige tot dusver ben die de stap neemt inderdaad na deze 'teleurstelling' (klinkt natuurlijk wel erg dramatisch zo, maar je snapt waar ik op doel) het een en ander alsnog misschien daadwerkelijk terug te willen sturen, zegt natuurlijk niks over dat er niet meer mensen zouden zijn die misschien dezelfde onjuiste veronderstelling hadden (zeker gezien het feit dat er geen label op de BCAA 2.1.1 product-pagina staat); het is neem ik aan ook niet zo dat al jullie klanten hoofdzakelijk van dit forum komen en dus wat beter geïnformeerd zouden zijn dan het gros? Je suggereert nu alsof er wel vaker m.b.t. het missen van het label vragen zijn gesteld, maar dan staat het label er toch nog niet op?

Ik heb gepoogd mijn post gestructureerd vorm te geven en duidelijke feitelijke argumenten naar voren te brengen; dat dit niet zo veel gebeurt op (dit/een) forum(s) moge duidelijk zijn, mensen gaan doorgaans vooral voor krachtige one-liners of lekker simpel gewoon met de vinger wijzen. Ik hoef mezelf niet uit een situatie te lullen, die is er verder voor mij niet echt. Ik heb gezegd dat het voelt als een geintje, ik voel dat zeker gezien je reacties nog steeds zo, en dat heeft niks met het suggereren van oplichting te maken. Maar ik weet zeker dat iedereen die dit product ziet en vergelijkt met de concurrentie, zich afvraagt waarom er geen label op de site staat en er maar liefst 71% koolhydraten is terwijl dit voor een BCAA supp niet gebruikelijk is, en het dan niet heel raar vindt dat hier verwarring over kan ontstaan. Nogmaals, ik heb nooit ergens gezegd dat de onjuiste veronderstelling niet uiteindelijk mijn eigen schuld is. Maar het spreekt boekdelen dat je alle info die ik je aanreik van de hand doet als 'stupiditeit', terwijl het toch logischer is daar dan wat mee te doen (zo klein als het label uploaden).

Ik retourneer inderdaad mijn gesealde potjes terug, heb daar al over gemaild, dus neem aan dat dat helemaal goed gaat komen. Is inderdaad jammer dat jullie dus geen BCAA product vooralsnog hebben waar hoofdzakelijk BCAA's in zitten ipv koolhydraten, is jammer want had dit graag bij jullie gehaald en geprobeerd.

De onvolwassen wijze waarop je mensen kennelijk te woord staat bij dit soort kwesties getuigd iig van weinig karakter en is teleurstellend. Verder moge duidelijk zijn dat we het niet eens gaan worden, en dat is verder prima. Bedankt iig voor je tijd en moeite in de reacties.
 
Ik begrijp beste man zijn reactie volledig.
Op dat potje staat BCAA's, maar wat erin zit is gewoon dextro. Zelfs op de ingredientenlijst staat als eerste "dextrose monohydrate".
Wat is gebeurd met eerlijkheid en integriteit? Ik zeg dat omdat Big Cat het altijd opnam tegen grote boze supp. bedrijven om "onwetende" klanten te helpen of beschermen. Maar nu zit je bij Musculi en foetsie is die ouwe Big Cat.
Vroeger was BCAA product gewoon BCAA, je hoefde alleen te kijken of het smaakloos was of een smaakje kiezen.
Nu staat er op dat potje BCAA en je moet alsnog kijken of dat product merendeels wel of niet uit BCAA's bestaat.

Als ik 70% dextro in een potje pleur, wat kleurstoffen, zoetstoffen en paar % Isolaat, mag ik dat product dan ook Whey Isolaat noemen en ook zo verkopen als whey isolaat??
 
Ik krijg de indruk dat je de essentie niet ziet van waarom ik de moeite neem nog eens te beschrijven wat de situatie is; ik leg daarmee uit wat heeft geleid tot mijn onjuiste veronderstelling, en mijn vragen. Dus ik dacht, ik probeer het nog een keer. Tevergeefs zie ik. Vervolgens reageer ik op jouw reactie op mijn eerste post, dus die quote ik gewoon even.

De situatie schilder je dus opnieuw af als eigen schuld dikke bult. Prima, maar zonder meer mij te kort door de bocht. Maar ik begrijp dat je niet echt inhoudelijks nog iets toe te voegen hebt over de feitelijke omstandigheden die ik terecht schets, dat er eigenlijk best wel wat redenen zijn waarom mijn verwarring niet zo ridicuul is als jij doet suggereren. Snap ik verder, valt ook niet zoveel op aan te merken, en het is natuurlijk makkelijker gewoon te zeggen dat ik meer had kunnen ondernemen. Eens. Maar ik schuif verder niks af op de leverancier, ik probeer enkel wat duidelijkheid te krijgen over de samenstelling van het product (het waarom, etc.), en je kan het zelfs zien als een heads-up van goh, er mist daar nog een label. Nee, in plaats daarvan lekker doen alsof ik onterecht jullie iets kwalijk neem en een 'miskoop' op jullie probeer af te schuiven. Dat is verder volstrekt niet van toepassing, want zoals ik aangaf heb ik gewoon de afkoelperiode nog, als ik er per se vanaf wil dan kan dat sowieso wel. Ik probeer alleen hierover te communiceren, maar kennelijk wordt het dan lastig inhoudelijk te reageren.

Dat ik de enige tot dusver ben die de stap neemt inderdaad na deze 'teleurstelling' (klinkt natuurlijk wel erg dramatisch zo, maar je snapt waar ik op doel) het een en ander alsnog misschien daadwerkelijk terug te willen sturen, zegt natuurlijk niks over dat er niet meer mensen zouden zijn die misschien dezelfde onjuiste veronderstelling hadden (zeker gezien het feit dat er geen label op de BCAA 2.1.1 product-pagina staat); het is neem ik aan ook niet zo dat al jullie klanten hoofdzakelijk van dit forum komen en dus wat beter geïnformeerd zouden zijn dan het gros? Je suggereert nu alsof er wel vaker m.b.t. het missen van het label vragen zijn gesteld, maar dan staat het label er toch nog niet op?

Ik heb gepoogd mijn post gestructureerd vorm te geven en duidelijke feitelijke argumenten naar voren te brengen; dat dit niet zo veel gebeurt op (dit/een) forum(s) moge duidelijk zijn, mensen gaan doorgaans vooral voor krachtige one-liners of lekker simpel gewoon met de vinger wijzen. Ik hoef mezelf niet uit een situatie te lullen, die is er verder voor mij niet echt. Ik heb gezegd dat het voelt als een geintje, ik voel dat zeker gezien je reacties nog steeds zo, en dat heeft niks met het suggereren van oplichting te maken. Maar ik weet zeker dat iedereen die dit product ziet en vergelijkt met de concurrentie, zich afvraagt waarom er geen label op de site staat en er maar liefst 71% koolhydraten is terwijl dit voor een BCAA supp niet gebruikelijk is, en het dan niet heel raar vindt dat hier verwarring over kan ontstaan. Nogmaals, ik heb nooit ergens gezegd dat de onjuiste veronderstelling niet uiteindelijk mijn eigen schuld is. Maar het spreekt boekdelen dat je alle info die ik je aanreik van de hand doet als 'stupiditeit', terwijl het toch logischer is daar dan wat mee te doen (zo klein als het label uploaden).

Ik retourneer inderdaad mijn gesealde potjes terug, heb daar al over gemaild, dus neem aan dat dat helemaal goed gaat komen. Is inderdaad jammer dat jullie dus geen BCAA product vooralsnog hebben waar hoofdzakelijk BCAA's in zitten ipv koolhydraten, is jammer want had dit graag bij jullie gehaald en geprobeerd.

De onvolwassen wijze waarop je mensen kennelijk te woord staat bij dit soort kwesties getuigd iig van weinig karakter en is teleurstellend. Verder moge duidelijk zijn dat we het niet eens gaan worden, en dat is verder prima. Bedankt iig voor je tijd en moeite in de reacties.

Ik weet het, zag je mail aan de helpdesk passeren. Begrijp ik het correct dat je nog steeds beweert de 4.1.1 niet bekeken te hebben terwijl je die wel besteld had, en nog een pot retourneert die je besteld had verschillende dagen nadat je je eerste pot 4.1.1 al in je handen hebt gehad ? Dat is dus eigenlijk nog erger dan niet afvragen wat er in de 2.1.1 zit of de moeite niet doen te kijken wat er in de 4.1.1 zit voor je besteld, dat is gewoon vertikken te kijken wat er in alle twee zit nadat je ze ontvangt en het dan nog eens bestellen ?

Wow. Al goed dat Musculi niet moeilijk doet over retourneren van gesealede potten :p Zou bij mij geen waar zijn. Je snapt toch wel hoe ongeloofwaardig dit allemaal klinkt. Alles wat ik hierna nog kan zeggen zou te denigrerend zijn, dus ga het hierbij laten.
 
Zoals ik duidelijk aangaf heb ik inderdaad een paar dagen terug pas voor het eerst op de potten gekeken. Ik was eigenlijk tot jouw reacties een hele enthousiaste, potentiële vaste klant. Kennelijk wordt daar bij Musculi weinig waarde aan gehecht. Het betreft nu vooral een zure nasmaak en de herinnering van een onvolwassen behandeling nav het opvragen van product-uitleg en info betreffende de retour-procedure. Natuurlijk is het stom geweest van me hier niet eerder naar te kijken. Ik ging namelijk onjuist van de veronderstelling uit dat het allemaal wel goed zat bij Musculi. Dom dom dom.

"Al goed dat Musculi niet moeilijk doet over retourneren van gesealede potten"? Je bent gewoon wettelijk verplicht het terug te nemen in mijn geval, dus ik snap niet waarom je je laat verleiden tot dit soort onzinnige uitspraken.

Ik weet dus iig voor in de toekomst dat ik bij Musculi ook de hele site onderste boven moet keren om niet geconfronteerd te worden met een onjuiste veronderstelling.


@ hieronder: ik had het al even beter uitgezocht, en in de mail ook enkel op de laatste twee orders die er wel gewoon onder vallen aangehaald dus dit komt verder helemaal goed! Toch bedankt voor het opmerken. Helaas zijn de nodige potjes al aangebroken, maar door mijn frequente bestellingen is dit dus verder geen probleem. Verder is niet iedereen de hele dag alleen maar bezig met supps vergelijken of bestellen, of actief in de branche, dus tjuah dan komt er vanzelf een keer een moment dat je hier achterkomt, en dit is dan inderdaad niet gelijk de dag dat het er is bij mij (heb sowieso een voorraadkast waardoor niet alles wat ik bestel gelijk maar onder mijn aandacht komt). Je bent wel een beetje raar bezig nu, je begrijpt toch wel dat ik een gewone consument ben, en jij verwezen zit in de branche? Beetje raar jouw 'normen' op te leggen aan de consument waaraan je potentieel verkoopt. Het is al helemaal grappig dat je mij nu beticht van onbeleefdheid, je kan het allemaal gewoon teruglezen hoor.

Final edit: je gaat nu serieus op mijn e-mail die je zag passeren bij de helpdesk opnieuw in een mail-reactie vragen wat mijn redenen zijn, en waarom ik een paar keer het heb besteld? What happened met no questions asked? Het wordt zo wel echt beschamend hoor.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik duidelijk aangaf heb ik inderdaad een paar dagen terug pas voor het eerst op de potten gekeken. Ik was eigenlijk tot jouw reacties een hele enthousiaste, potentiële vaste klant. Kennelijk wordt daar bij Musculi weinig waarde aan gehecht. Het betreft nu vooral een zure nasmaak en de herinnering van een onvolwassen behandeling nav het opvragen van info betreffende de retour-procedure. Natuurlijk is het stom geweest van me hier niet eerder naar te kijken. Ik ging namelijk onjuist van de veronderstelling uit dat het allemaal wel goed zat bij Musculi. Dom dom dom.

Ja, als je EN niet nagaat wat er in iets zit voordat je het koopt, het ontvangt, en het dan nog eens besteld, en dan hehoorlijk lasterlijk uithaalt naar de firma als was het een "geintje", dan heb je idd al meermaals bewezen dat je dom, dom, dom bent. Bij Musculi zit alles goed. Heb je opmerkingen over foute of frauduleuze praktijken ? Producten die niet kloppen ? Dingen die er niet in horen te zitten of juist wel ? Ik hoor het graag hoor. Dit overigens de tweede lasterlijke opmerking die je aan het adres van Musculi maakt.

"Al goed dat Musculi niet moeilijk doet over retourneren van gesealede potten"? Je bent gewoon wettelijk verplicht het terug te nemen, dus ik snap niet waarom je je laat verleiden tot dit soort onzinnige uitspraken.

Eerste van je drie bestellingen valt daar niet meer onder. Als ik het was, ik zou die weigeren op basis van het feit dat je herhaaldelijk na elkaar hetezelfde bestelde, wat aangeeft dat je er niets fout mee vond. Doe geen onzinnige uitspraken. Je hebt zelf de termijn aangehaald dus je weet dit maar al te goed.

Ik weet dus iig voor in de toekomst dat ik bij Musculi ook de hele site onderste boven moet keren om niet geconfronteerd te worden met een onjuiste veronderstelling.

Ik hoop vooral dat je geleerd hebt dat als informatie ontbreekt, om wat voor reden dan ook, dat je best niet "verzint" wat er in iets zit, en het gewoon even checkt. Zoals ik zeg, je bent letterlijk de enige mens die ik ken die dit ooit tegenkomt. Laat staan 3 keer na elkaar. Voordat ie van zich laat horen. En dat dan nog behoorlijk onbeleefd doet.
 
3tlgrp.gif
 
Ik begrijp beste man zijn reactie volledig.
Op dat potje staat BCAA's, maar wat erin zit is gewoon dextro. Zelfs op de ingredientenlijst staat als eerste "dextrose monohydrate".
Wat is gebeurd met eerlijkheid en integriteit? Ik zeg dat omdat Big Cat het altijd opnam tegen grote boze supp. bedrijven om "onwetende" klanten te helpen of beschermen. Maar nu zit je bij Musculi en foetsie is die ouwe Big Cat.
Vroeger was BCAA product gewoon BCAA, je hoefde alleen te kijken of het smaakloos was of een smaakje kiezen.
Nu staat er op dat potje BCAA en je moet alsnog kijken of dat product merendeels wel of niet uit BCAA's bestaat.

Als ik 70% dextro in een potje pleur, wat kleurstoffen, zoetstoffen en paar % Isolaat, mag ik dat product dan ook Whey Isolaat noemen en ook zo verkopen als whey isolaat??

wow, wow, wow, dit is al meermaals ter sprake gekomen. Ik zeg niet dat ik het oneens ben met die statement, heb ik nog nooit gedaan. Jullie weten zelf dat ik geen BCAA's neem omdat ik er geen enkel nut in zie. Ga daarom ook niet van de daken roepen dat niemand BCAA's mag verkopen toch ? De klant vraagt, de klant krijgt.

Wat deze heer probeert te beweren is dat het op een of andere manier een geintje of truc is, dat musculi probeert mensen iets te verkopen dat het niet is. Dat is je reinste onzin en grove laster. De labels kloppen volledig. Anders was deze discussie er nooit geweest. Het staat iedereen vrij om niet akkoord te zijn met de samenstelling van een product en het niet te kopen, maar er zijn hier geen heimelijke praktijken om dat te verbergen of verdoezelen, laat staan om mensen het te doen kopen die het niet willen. Daar krijg ik echt het schijt van. Niet akkoord met de samenstelling van het product, ok, terecht. En dan merk je dat op, dan koop je het niet, en ook daarom dat naast deze lijn BCAAs er een suikervrije lijn komt. Op vraag van de klant (tegelijkertijd behouden we deze want een van onze best verkopende producten).

Maar om
A.Iets te kopen zonder te kijken wat het is
B.Dat NOG 2x te doen nadat je het product besteld en in handen gehad hebt en
C.Dan te doen alsof het een geintje van de firma is die al steeds hetzelfde product verkoopt ?

Een beetje erover, niet ? En nu ga je mij nog verwijten maken alsof IK iets probeer te verdoezelen of iemand iets wijs te maken ? Dat het ONEERLIJK is om gewoon op de pot te zetten wat er in zit ? Mooi ... Heel mooi. DBB is ook niet meer wat het was. 13 jaar al jullie vragen belangeloos antwoorden, maar dan zeg ik een keer men gedacht op iemand die het project waar ik achter sta zwart te maakt, en dan ben ik niet meer dezelfde ? Het is maar hoe je het bekijkt zeker.
 
Laatst bewerkt:
Patjeh doet imo enorm veel moeite om het allemaal netjes en goed te verwoorden, stelt logische vragen en maakt helemaal niets of niemand hiermee zwart. Jammer dat er niet een normaal gesprek of een fatsoenlijke discussie over product info gevoerd mag worden zonder dat iemand zich hierdoor aangevallen voelt.
 
Patjeh doet imo enorm veel moeite om het allemaal netjes en goed te verwoorden, stelt logische vragen en maakt helemaal niets of niemand hiermee zwart. Jammer dat er niet een normaal gesprek of een fatsoenlijke discussie over product info gevoerd mag worden zonder dat iemand zich hierdoor aangevallen voelt.

Amen.
 
Hoe dan ook moet de winkel altijd zijn kalmte behouden. Klant blijft koning.. welke vraag en hoevaak hij die vraag ook stelt. De reacties van Big cat (die Musculi toch zou moeten vertegenwoordigen) vind ik ronduit bot. Ik heb nog nooit besteld bij jullie maar als ik die paar reacties al las dan zal dit ook niet gauw gebeuren. Dat er iets mis is met jullie producten zeg ik absoluut niet maar de klantenservice/vriendelijkheid had toch wat beter gekund.
 
Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst en heb nog niks ontvangen en ook geen orderbevestiging gehad.
Als het nog niet verzonden is,willen jullie dan AUB de BCAA 4.1.1 laten zitten en het geld terug storten.
Ik dacht dat ik een pot BCAA had besteld en geen pot suiker.
order number is 3147.
 
Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst en heb nog niks ontvangen en ook geen orderbevestiging gehad.
Als het nog niet verzonden is,willen jullie dan AUB de BCAA 4.1.1 laten zitten en het geld terug storten.
Ik dacht dat ik een pot BCAA had besteld en geen pot suiker.
order number is 3147.

Nochtans zie ik bij dat product duidelijk de ingrediënten en voedingswaarden staan, dus zou niet begrijpen waarom ze dit zouden doen, maar goed. Misschien een beetje verder kijken dan je neus lang is?

Btw, ik begrijp wel de kritiek over het bcaa 2:1:1-product.
 
Best onbeschoft om zo te praten tegen een klant.
 
Laatst bewerkt:
Nochtans zie ik bij dat product duidelijk de ingrediënten en voedingswaarden staan, dus zou niet begrijpen waarom ze dit zouden doen, maar goed. Misschien een beetje verder kijken dan je neus lang is?

Btw, ik begrijp wel de kritiek over het bcaa 2:1:1-product.


Ik had idd verder moeten kijken,Ik ben gewend van ander webshops dat er alleen BCAA in zitten.
Ze hadden het beter dextrose kunnen noemen in plaats van BCAA.
Als het goed is heb je als klant het recht om binnen een bepaalde tijd een ongeopend product te retourneren.
 
Ik had idd verder moeten kijken,Ik ben gewend van ander webshops dat er alleen BCAA in zitten.
Ze hadden het beter dextrose kunnen noemen in plaats van BCAA.
Als het goed is heb je als klant het recht om binnen een bepaalde tijd een ongeopend product te retourneren.

Oke, was juist mijn mening.. Ik heb voor de rest geen affiniteit met het bedrijf.
 
Al dat gezaag, koop dan ergens anders hé.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven