AndroidHealthClinic

Musculi.com (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al dat gezaag, koop dan ergens anders hé.

Ook even meegeven dat we liever hebben dat klachten en de bijhorende discussie vooral via PB, e-mail of telefoon gebeuren, zodat dit topic niet helemaal gaat ontsporen door de behandeling van één probleem. Het is natuurlijk toegestaan om hier één en ander te bespreken, maar om het uiteindelijk niet uit de hand te laten lopen is een persoonlijke conversatie tussen de klant en de shop beter. Bedankt voor jullie medewerking.
 
Ook even meegeven dat we liever hebben dat klachten en de bijhorende discussie vooral via PB, e-mail of telefoon gebeuren, zodat dit topic niet helemaal gaat ontsporen door de behandeling van één probleem. Het is natuurlijk toegestaan om hier één en ander te bespreken, maar om het uiteindelijk niet uit de hand te laten lopen is een persoonlijke conversatie tussen de klant en de shop beter. Bedankt voor jullie medewerking.

Eens.
En dit geldt ook voor het eeuwige gezeik over B&F neem ik aan? Mensen die nog steeds menen daarmee dit forum te moeten vervuilen, kunnen dit (inmiddels inhoudsloze gebrabbel) toch ook elders doen? Kan daar niet een speciaal topic voor aangemaakt worden ofzo. Of bellen met elkaar om steun te zoeken bij elkaar o.i.d.?
 
ook even meegeven dat we liever hebben dat klachten en de bijhorende discussie vooral via pb, e-mail of telefoon gebeuren, zodat dit topic niet helemaal gaat ontsporen door de behandeling van één probleem. Het is natuurlijk toegestaan om hier één en ander te bespreken, maar om het uiteindelijk niet uit de hand te laten lopen is een persoonlijke conversatie tussen de klant en de shop beter. Bedankt voor jullie medewerking.

+1
 
Ook even meegeven dat we liever hebben dat klachten en de bijhorende discussie vooral via PB, e-mail of telefoon gebeuren, zodat dit topic niet helemaal gaat ontsporen door de behandeling van één probleem. Het is natuurlijk toegestaan om hier één en ander te bespreken, maar om het uiteindelijk niet uit de hand te laten lopen is een persoonlijke conversatie tussen de klant en de shop beter. Bedankt voor jullie medewerking.

Mijn schuld. Ik ben wat vermoeid, Ik heb even uit persoonlijk gevoel mijn mening geuit over het gedrag van een persoon, en een stelletje bloedhonden komt er op af. Dat is de dankbaarheid die je hier blijkbaar krijgt om je al die jaren in te zetten. Ik laat bij deze dan ook alle vragen voor wat ze zijn voor de mensen die Musculi rechtstreeks vertegenwoordigen en raad iedereen met klachten aan die direct te richten aan het musculi account per PB of via mail info@Musculi.com. Excuus als mijn irritaties met het gedrag van deze ene persoon musculi in een slecht daglicht zetten (zeker omdat ik net reageerde omdat het een openlijk en lasterlijke aanval was tegen musculi), en dat ik daarmee een hoop trollen aantrek in wat een een topic moet zijn voor informatie.

Ik laat bij deze dan DBB ook voor wat het is. Heb me altijd met liefde vrijwillig ingezet om mensen te helpen omdat deze sport mij het mooiste leek wat er was. Maar blijkbaar zodra je looncheque getekend wordt door een bedrijf, ben je de duivel zelf. Bedankt voor alle mooie herinneringen, en aan alle mensen die ik hier leerde kennen, maar het is tijd om mij op nuttiger zaken toe te leggen.

Ik bevind me in een positie waar ik me inderdaad 20 keer moet afvragen wat ik zeg voor ik antwoord, en alles politiek correct moet zijn, omdat mijn mening zou durven verwarren met die van Musculi, en ik heb er de energie nog de zin voor om dat te doen. Ik kon het deze keer niet opbrengen, en had moeten gewoon niet ingaan erop, maar goed, ik vind lasterlijke uitspraken en anderen de schuld geven omdat je niet eerst kijkt wat je koopt op zen minst gezegd laf, schamelijk en onderkruiperig gedrag (opnieuw, mijn mening en mijn mening alleen). Laat staan dat ik er men weekend voor opoffer. Ik heb duidelijk meer slaap nodig.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst en heb nog niks ontvangen en ook geen orderbevestiging gehad.
Als het nog niet verzonden is,willen jullie dan AUB de BCAA 4.1.1 laten zitten en het geld terug storten.
Ik dacht dat ik een pot BCAA had besteld en geen pot suiker.
order number is 3147.

Omdat ik niet weet of er nog iemand van musculi zal kijken dit weekend, en ik het hier wel rijkelijk gehad heb, wou ik toch nog even deze persoon aanraden dit zeker aan musculi zelf te laten weten per mail op info@musculi.com, teneinde dit op tijd door te geven als het nog niet verzonden zou zijn.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Hoe dan ook moet de winkel altijd zijn kalmte behouden. Klant blijft koning.. welke vraag en hoevaak hij die vraag ook stelt. De reacties van Big cat (die Musculi toch zou moeten vertegenwoordigen) vind ik ronduit bot. Ik heb nog nooit besteld bij jullie maar als ik die paar reacties al las dan zal dit ook niet gauw gebeuren. Dat er iets mis is met jullie producten zeg ik absoluut niet maar de klantenservice/vriendelijkheid had toch wat beter gekund.

Daarvoor mijn excuses als dat zo is, want ik heb helemaal niets met klantenservice te zien. Die mensen zijn zeer behulpzaam.

Het zijn dan ook functies die een zekere tolerantie voor bullshit vereisen die ik helaas niet heb. Maar verwar mijn karakter aub niet met mensen die heel goed zijn in hun job.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Handdoek in de ring gooien?
Laat ze de tyfus krijgen, even laten bezinken en weer oppakken big cat.
 
Handdoek in de ring gooien?
Laat ze de tyfus krijgen, even laten bezinken en weer oppakken big cat.

Nee, het is objectiever dan dat. Ben nooit de persoon geweest om een blad voor de mond te nemen, en zit nu wel in een positie waar heel wat mensen maar wat graag mijn mening zullen afschilderen op Musculi, ook al is dat helemaal niet zo.

Als ik dan al vermoeid, geirriteerd en/of gedillusioneerd ben, dan wordt het ook steeds moeilijker om dat indachtig te blijven, zeker op fora, de plaats waar ik vroeger ALTIJD vrijuit mijn mening gaf en dat toen ook geapprecieerd werd door dezelfde mensen die je er nu maar wat graag op afrekenen. Maar blijkbaar wat je staat van dienst ook is, als je looncheque plots getekend wordt door een firma ben je de duivel en proberen ze de poten van onder je lijf te zagen. En net OMDAT ik heel sterk in Musculi geloof als project, er is echt wel zoiets nodig op deze markt, kan ik me dit soort ongecontroleerde uitspraken niet veroorloven. Hoe waar, echt of eerlijk ze ook zijn. Dan moet je eerlijk zijn en beseffen dat je best niet inlogt op fora of op dingen reageert omdat mensen niet jou, maar het project waarin je gelooft gaan aanvallen.

Het is spijtig, want er zitten mensen tussen die vroeger maar wat graag PM'den en van alles vroegen en niet eens dank u zeiden voor de verkregen gratis informatie, die dit nu doen. Mensen waar ik in het algemeen beter van verwachtte. Die mij verwijten dat ik veranderde ben omwille van men werkgever, terwijl zij het zijn die me nu moedwillig anders behandelen.
 
Al die lappen tekst in dit topic zijn volledig overbodig geweest. Een eenvoudige reactie als we zullen er eens naar kijken, je kunt je items gewoon retourneren mocht je spijt hebben van je aankoop en we gaan de info op de site (BCAA 2.1.1) aanpassen en probleem was opgelost. Nu is het een verhitte discussie geworden waarin leden die niet positief hebben gereageerd al bloedhonden genoemd worden? Beetje jammer allemaal.

En zo'n 'Laat ze de tyfus krijgen' opmerking is al helemaal overbodig.
 
Al die lappen tekst in dit topic zijn volledig overbodig geweest. Een eenvoudige reactie als we zullen er eens naar kijken, je kunt je items gewoon retourneren mocht je spijt hebben van je aankoop en we gaan de info op de site (BCAA 2.1.1) aanpassen en probleem was opgelost. Nu is het een verhitte discussie geworden waarin leden die niet positief hebben gereageerd al bloedhonden genoemd worden? Beetje jammer allemaal.

Feit, Zoals aangehaald, mijn schuld. Mijn meningen over het ongehoord gedrag van anderen hoort hier niet thuis. Daarom neem ik voorlopig afscheid van DBB. Dat gezegd zijnde, als iemand zegt dit ontbreekt dan is dat ook het antwoord, maar dat was niet het geval. De persoon had iets gekocht zonder zich een fluit aan te trekken dat de informatie niet beschikbaar was, had dat NA DAT ie het effectieve product (met label) in zen handen had NOG EENS gedaan, en wou dan de schuld voor die twee aankopen leggen bij een of ander spel van de fabrikant ?

En zo'n 'Laat ze de tyfus krijgen' opmerking is al helemaal overbodig.

Heel juist. Maar goed dat ik geen zo'n opmerking gemaakt heb dan zeker ?
 
Het is mijn topic verder niet dus had me er ook eigenlijk van gedistantieerd, maar je gaat er maar over door en door (en blijft mij herhaaldelijk natrappen in zowat elke post die je nog hebt maakt), en onderhand op een behoorlijk misselijk makende manier waarbij je vooral jezelf enorm te kort doet.

Iedereen kan lezen wat er is gezegd over en weer; je blijft gewoon onzin-verwijten en valse beschuldigingen maken die gewoon nergens op slaan (en iedereen kan dit gewoon zo teruglezen, alles wat jij beweert dat ik heb gezegd, heb ik nooit zo gezegd; ik beschuldig jullie bijv. nergens van). Je bent alleen maar op iedereen en alles aan het afgeven, ineens is iedereen zogenaamd tegen jou/Musculi, blijft maar moddergooien en dan begin je nog over je loonchequeje van Musculi en maakt wat rare aannames die volgens mij vooral jijzelf zo invult en/of ervaart (maar dat dan vervolgens wel weer iedereen hier zomaar aanrekent ofzo).

Ik denk dan: als je bijv. niks met de klantenservice te maken hebt, dan snap ik niet waarom je wel doet voorkomen alsof je overal (of iig bij veel processen) een hand in hebt. Dan komt het ook niet raar over dat je nu ineens overal afstand van neemt onder het mom daar houd ik me eigenlijk niet mee bezig. Want dat doe je wel, je gaf zelfs aan dat je mijn emailtje voorbij had zien komen, en ik heb ook nog het sterke vermoeden dat je die zelf hebt beantwoord (of een zeer concrete instructie hebt achtergelaten voor de klantenservice medewerker mbt hoe mijn verzoek af te handelen).

Volgens mij is er hier verder niemand zo oppervlakkig dat ze jou ineens als 'een duivel' zien, omdat je nu bij/voor Musculi werkt. Je hebt altijd veel bijgedragen aan dit forum, kennis, de branche in het algemeen, en dat weten de meesten hier heus wel. Maar dat is natuurlijk geen carte blanche om vervolgens op deze manier met elkaar om te gaan. Niks verder doet (iig in mijn mening) afbreuk aan jouw 'staat van dienst', enkel met je eigen reacties en eindeloze natrappen doe je jezelf te kort.

Iedereen mag verder zijn mening op een normale manier uiten, dat heb jij altijd gemogen, dat mag je nog steeds, maar niet iedereen is het altijd eens met elkaar. Neem het dan ook anderen niet kwalijk als die hun mening uiten, want dan ben je hypocriet. En als je het zelf niet beschaafd kan houden, dan moet je niet gek opkijken dat mensen je daar misschien wel eens op aan zouden spreken. Dat heeft verder niks met niet-appreciëren te maken van je eindeloze bijdrage aan de branche.
 

>bcaa blijkt 70% carbs te zijn
>boze reactie van patjeh er over
>had je maar beter moeten lezen zegt bigcat
>meer ruzie heb ik niet echt gevolgd
 
Hoe kun je nou zo reageren naar een klant toe man? Die kerel is niet eens onredelijk, en ook al zou ie t wel zijn, dit is echt absoluut niet de manier waarop je je wil profileren als (startend) bedrijf. Zeker niet op een openbaar forum. Ik denk dat musculi beter iemand anders hier vragen laat beantwoorden.
 
Het lijkt nu meer op een jongetje dat betrapt wordt en heel hard gaat schreeuwen en verongelijkt gaat stampvoeten om zijn onschuld te bewijzen.
Waardoor je juist de verdenking van ongelijk op je laadt.

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe iedereen gereageerd had als er Body en Fit boven dit topic had gestaan ipv Musculi/BigCat.
Voor mij persoonlijk is dit anti-reclame en zal ik er niks bestellen
 
Laatst bewerkt:
@Big Cat , zo'n jongen gaat toch niet zomaar zulke lange verhalen schrijven? hij heeft gewoon gelijk ,en dat hij verkeerd heeft gelezen wat er in zit van te voren neemt niet weg dat jullie een product verkopen met troep erin.
 
Feit, Zoals aangehaald, mijn schuld. Mijn meningen over het ongehoord gedrag van anderen hoort hier niet thuis. Daarom neem ik voorlopig afscheid van DBB. Dat gezegd zijnde, als iemand zegt dit ontbreekt dan is dat ook het antwoord, maar dat was niet het geval. De persoon had iets gekocht zonder zich een fluit aan te trekken dat de informatie niet beschikbaar was, had dat NA DAT ie het effectieve product (met label) in zen handen had NOG EENS gedaan, en wou dan de schuld voor die twee aankopen leggen bij een of ander spel van de fabrikant ?

Heel juist. Maar goed dat ik geen zo'n opmerking gemaakt heb dan zeker ?

Ja dat is jouw schuld idd maar dat is toch niet het einde vd wereld, je had je dag niet je was toe aan wat extra slaap etc. Ik ben nog niet zo lang lid hier dus ik ken je verleden verder niet maar je laat je gewoon erg kennen op deze manier. Wanneer je bepaalde producten representeert moet je rekening houden met eventuele kritiek, met opmerkingen of vragen die je misschien wel niet zo bevallen maar dat hoort erbij.

Kun je hier niet mee omgaan en / of vat je dit te persoonlijk op dan ben je niet de juiste man voor de job, geef het gewoon z'n tijd en laat het voor nu even rusten.

En idd, het zou wat zijn als je zelf gezegd had 'Laat de klanten de tyfus krijgen' want dit is letterlijk wat skinnie zegt. Maar waarom moet je ook hier weer op reageren met 'Maar goed dat ik geen zo'n opmerking gemaakt heb dan zeker?' Dit is geen iedereen vs Big Cat ofzo, zie toch niet alles als een persoonlijke aanval!
 
Ze proberen gewoon de klanten te beduvelen ,
 
Ze proberen gewoon de klanten te beduvelen ,

Helemaal niet, de labels zijn duidelijk en ze proberen niets te verbergen. Het is enkel vreemd waarom ze gekozen hebben om zoveel carbs aan een BCAA product toe te voegen.
 
Kijk dat Big Cat wellicht niet helemaal netjes gereageerd heeft staat vast.

Maar als je een product koopt dan lees je toch gewoon het etiket ipv daarna te gaan klagen dat er veel carbs inzaten ? Het etiket is gewoon eerlijk. Lekker boeiend dat er veel carbs inzitten, daar wordt toch niet over gelogen oid.
 
Kijk dat Big Cat wellicht niet helemaal netjes gereageerd heeft staat vast.

Maar als je een product koopt dan lees je toch gewoon het etiket ipv daarna te gaan klagen dat er veel carbs inzaten ? Het etiket is gewoon eerlijk. Lekker boeiend dat er veel carbs inzitten, daar wordt toch niet over gelogen oid.


Stond geen etiket op de site en als je doorgaans ergens een bcaa product koopt zit er echt geen 70% dextrose in. Vind het een kwalijke zaak en nog netjes dat Patjeh zo inhoudelijk terug blijft reageren nadat hij in principe lui word genoemd voor het niet navragen wat er nou precies in zit.

Kijk maar eens even naar ieders grote webshops eigen bcaa producten en dan kom je tot de conclusie dat 70% dextrose erin stoppen gewoon de grootste vorm van 'troep fillers' is in de geschiedenis van huismerk bcaas. Neigt naar mijn mening naar bodyenfitshop praktijken, blij dat ik nog niks besteld heb hier.
 
Stond geen etiket op de site en als je doorgaans ergens een bcaa product koopt zit er echt geen 70% dextrose in. Vind het een kwalijke zaak en nog netjes dat Patjeh zo inhoudelijk terug blijft reageren nadat hij in principe lui word genoemd voor het niet navragen wat er nou precies in zit.

Kijk maar eens even naar ieders grote webshops eigen bcaa producten en dan kom je tot de conclusie dat 70% dextrose erin stoppen gewoon de grootste vorm van 'troep fillers' is in de geschiedenis van huismerk bcaas. Neigt naar mijn mening naar bodyenfitshop praktijken, blij dat ik nog niks besteld heb hier.

ok dan neem ik mijn post terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven