MuscleMeat

Verminderd libido vermoeidheid AAS geschiedenis 20 jaar bloeduitslag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat word dus terugsturen, gewoon dus op fosfatidyslerine houden als ingredient en niks anders?
 
Haha erg onhandig :D Dan zal ik van die er 2 bestellen. Choline, is dat een stof die toepasselijk is? Volgens deze link http://www.boost-your-low-testosterone.com/choline-benefits.html is er heel wat aan toe te schrijven, maar wacht nog maar even met het bestellen daarvan totdat ik jou mening heb ghehe. zie dat die namelijk ook los verkrijgbaar is. Bedankt!!

edit: Deze 2 potjes pure Fosfatidylserine zijn in ieder geval binnen vanaf nu :)
 
Laatst bewerkt:
Haha erg onhandig :D Dan zal ik van die er 2 bestellen. Choline, is dat een stof die toepasselijk is? Volgens deze link http://www.boost-your-low-testosterone.com/choline-benefits.html is er heel wat aan toe te schrijven, maar wacht nog maar even met het bestellen daarvan totdat ik jou mening heb ghehe. zie dat die namelijk ook los verkrijgbaar is. Bedankt!!

edit: Deze 2 potjes pure Fosfatidylserine zijn in ieder geval binnen vanaf nu :)

Choline heeft geen effect op je testosteron zover ik weet. Fosfatidylserine icm vitamine D is meer dan genoeg ;)
 
13nmol/L om 5 uur 's namiddags bloed genomen, is toch niet banormaal. Had hij zijn bloed 's morgens laten trekken, zou het een stuk hoger geweest zijn.
 
Klopt dat gewicht wel?
Op 55-60-65 kilo bij 1m77 kun je toch amper gespierd zijn?
 
13nmol/L om 5 uur 's namiddags bloed genomen, is toch niet banormaal. Had hij zijn bloed 's morgens laten trekken, zou het een stuk hoger geweest zijn.

Klopt, daarom gewoon lekker simpel goede dosis vitamine D (niet teveel) met fosfatidylserine.

Gaat al heel wat doen voor zijn klachten, los van test waardes.
 
Jaa jaa mannen laat ik het levende voorbeeld zijn voor al die andere die ook wel eens dingen als AAS overwegen dat je van een ijskoude douche thuis komt op het eind als je er niet op voorbereid bent. maar het is hier tegelijkertijd wel een mooie inspiratie als ik stats zie van andere, binnenkort ga ik ook beginnen en iedereen begon ooit klein en soms moet je vallen wil je weer opstaan. En zelfs diegene op die foto hierboven kan inmiddels al een beest zijn ��

Gains kwamen er overigens wel bij mij maar reden om voor Test enanthaat te kiezen kwam vanwege het feit dat er een individu met hele mooie verhalen aan kwam zetten schematjes en dergelijke en ik ben gewoon zo stom geweest om het aan te nemen, omdat het een toewijding was die ik simpelweg gewoon niet aan kon. Het begin was er overigens wel maar helaas.

Chapeau voor je houding/reactie.

Komende 2 jaar gewoon goed leren trainen en eten.
Dan heb je voorlopig nog echt geen roidz nodig.

Succes ermee!
 
@cools Echt tof ik waardeer het echt heel erg! Heb nu het spul binnen, heb je nog verder advies op welke tijd(en) van de dag ik de fos samen met de vitamine d moet innemen, en voor of na een maaltijd en alles in een keer of verspreid op de dag?

@gras sprieteke de spiermassa is inmiddels inderdaad aardig weggeebt, ook spiermassa die ik voor mijn kuur had, zit nu echt op een dieptepunt maar daar gaat deze tijd weer verandering in komen. Ben van mezelf wel redelijk gespierd sinds mijn jeugd, vergeleken met leeftijdsgenoten en ik vind het ook zonde dat dat allemaal weer opgebouwd moet worden maar ik ben na het goeie advies in dit topic meer dan gemotiveerd :)

@mr freaky ik waardeer het echt man, bedankt! Roidz zijn voor mij een no-go na mijn ervaring maar het was wel degelijk leerzaam in een mentaal opzicht!
 
Laatst bewerkt:
Chapeau voor je houding/reactie.

Komende 2 jaar gewoon goed leren trainen en eten.
Dan heb je voorlopig nog echt geen roidz nodig.

Succes ermee!

Als je toch wilt gaan blasten en cruisen later kun je niet vroeg genoeg met aas beginnen anders..
 
@cools Echt tof ik waardeer het echt heel erg! Heb nu het spul binnen, heb je nog verder advies op welke tijd(en) van de dag ik de fos samen met de vitamine d moet innemen, en voor of na een maaltijd en alles in een keer of verspreid op de dag?

Vitamine D maakt niet uit wanneer, ik verkies 's morgens.

Fosfatidylserine kan 's morgens 100mg tegelijk en dan 's middags 100mg en 's avonds. Kan gewoon op lege maag en dus verspreid over de dag.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------


Metabolic and hormonal effects of myo-inositol in women with polycystic ovary syndrome: a double-blind trial.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19499845

Onderzoek is op vrouwen gedaan, maar bij mannen heeft dit dezelfde uitwerking gezien de manier waarop.
 
@Cools ik gebruik nu fosfatidylserine en vitamine D sinds maandag en ik moet zeggen ik voel me stukken beter, echt geweldig gewoon alsof ik me in jaren niet zo heb gevoeld. Ik slaap beter, mijn eetlust is grotendeels teruggekomen en ook het eten gaat beter, heb energie. In het kort echt top tot nu toe, ik ga dit zeker nog doorzetten de komende maanden maar hoe het nu gaat is veel belovend!

Nu heb ik een nog kleine vraag voor je ivm met vitamine D. Ik had tot vandaag vitamine D3 tabletjes met 1000 ie maar die zijn op. Ben ik langs de apotheek gegaan en nu heb ik 2 verschillende potjes vitamine D3, eentje 15 mcg/600 IE in MCT-olie die bestaan uit softgels en eentje met 400 IE in de vorm van normale tabletten, die van 1000 IE hadden ze namelijk niet meer. Ik las ergens zo net op internet dat je lichaam de MCT-olie nodig heeft om die vitamine D3 op te nemen.

Welke van deze 2, softgel met MCT-olie of simpele vaste tabletjes adviseer jij om te nemen? En ik kan nu niet direct op 1000 IU uitkomen met doseren, eerder 1200 IU. Maakt die 200 IU extra nog iets uit?

Mvg
 
Goed om te horen ;)

Niet bij apotheek kopen. Duur en lage dosering. Gewoon bij XXL halen, die hebben 1000iu caps. Die 200iu extra maakt niet uit. Als de zon weg is kan je naar 2000iu verhogen, iets meer kan ook.

In wat voor olie het zit maakt ook helemaal niet uit. Iedere fabrikant steekt er olie bij om de opname te verbeteren. Zelfs slaolie erin is goed :p Dus je kan ze zonder eten nemen zonder problemen.
 
Cools ik gebruik nu fosfatidylserine en vitamine D sinds maandag en ik moet zeggen ik voel me stukken beter, echt geweldig gewoon alsof ik me in jaren niet zo heb gevoeld. Ik slaap beter, mijn eetlust is grotendeels teruggekomen en ook het eten gaat beter, heb energie. In het kort echt top tot nu toe, ik ga dit zeker nog doorzetten de komende maanden maar hoe het nu gaat is veel belovend!

Nu heb ik een nog kleine vraag voor je ivm met vitamine D. Ik had tot vandaag vitamine D3 tabletjes met 1000 ie maar die zijn op. Ben ik langs de apotheek gegaan en nu heb ik 2 verschillende potjes vitamine D3, eentje 15 mcg/600 IE in MCT-olie die bestaan uit softgels en eentje met 400 IE in de vorm van normale tabletten, die van 1000 IE hadden ze namelijk niet meer. Ik las ergens zo net op internet dat je lichaam de MCT-olie nodig heeft om die vitamine D3 op te nemen.

Welke van deze 2, softgel met MCT-olie of simpele vaste tabletjes adviseer jij om te nemen? En ik kan nu niet direct op 1000 IU uitkomen met doseren, eerder 1200 IU. Maakt die 200 IU extra nog iets uit?

Mvg

Hoe gaat het nu met je? Is je libido ook weer de oude?
 
Back
Naar boven