AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, snap ik. Waar ik me over verbaas, hoe kan dit uit? Dit is op de NL/BE markt echt een unicum als er korting gegeven wordt op (huismerk)eiwitten.

Het zijn de 1kg verpakkingen! Dan betaal je nog €14,39 p/kg voor de ''Pure Whey'' met korting.
Het lijkt me dat er dan best nog wel wat marge op zit... De code doet het overigens niet zie ik net?
 
Yep, snap ik. Waar ik me over verbaas, hoe kan dit uit? Dit is op de NL/BE markt echt een unicum als er korting gegeven wordt op (huismerk)eiwitten.

Myprotein en Bulkpowders hebben een grotere markt neem ik aan.

Bulkpowders heeft UK, BE, NL, Portugal, DE, FR, Spanje enzovoort...
 
Myprotein en Bulkpowders hebben een grotere markt neem ik aan.

Bulkpowders heeft UK, BE, NL, Portugal, DE, FR, Spanje enzovoort...
Sowieso, mee eens en dat snap ik. Dat betekent niet dat ze overal een mega afzet hebben. Waardoor ze direct een scherpe prijs kunnen geven. Vandaar ik heel benieuwd ben. Waarschijnlijk hebben bedrijven als Body & Fit en XXL meer afzet in Nederland en misschien zelfs wel Duitsland. Dat merk je wel hier op het forum.
 
Het zijn de 1kg verpakkingen! Dan betaal je nog €14,39 p/kg voor de ''Pure Whey'' met korting. Het lijkt me dat er dan best nog wel wat marge op zit... De code doet het overigens niet zie ik net?

Welke code doet het niet?

We hebben vanaf vandaag en nieuwe aanbieding op de bulkpowders.nl site; hoe meer je besteed hoe meer je bespaart. (afhankelijk van wat je besteed krijg je een grotere korting; bij besteding €100+ krijg je 25% korting! Kijk op de website voor de kortingscodes.

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Dat is inderdaad vreemd. De huidige marges zijn tegenwoordig zo klein, dat het zo goed als onmogelijk is. Waar halen ze die marge vandaag?


Om jullie vraag 'hoe kan het uit' te beantwoorden. We bedienen heel veel landen in Europa vanuit ons magazijn in Engeland. Daardoor verhandelen we zo veel, dat we ook heel veel tegelijk in kunnen kopen. De hoeveelheid maakt dat het kan, en inderdaad, de kleinere verpakkingen zijn duurder en daar zit de marge op.

De reden dat we zulke scherpe prijzen kunnen bieden is tevens de lange termijn relatie die we hebben met onze belangrijkste leverancier. We hebben al jaren deze zelfde leverancier. De lange relatie biedt extra zekerheid voor ons, we weten exact wat we krijgen en hebben constante kwaliteit; en door deze lange relatie kunnen we goed onderhandelen. We 'hoppen' niet van de één naar de ander leverancier zoals sommige anderen wel doen omdat ergens anders voor een x bedrag goedkoper ingekocht kan worden.
 
Goede actie, boven de 100 euro bestellen geeft 25% korting. Maar net nu mijn lievelingsshake 5kg uit voorraad is: de chocolade-smaak. Deze is zeker niet 5kg-voorradig voordat deze actie afgelopen is? :(
 
Zie dat jullie nu met PostNL versturen. Perfect! Is de levertijd nog steeds 2 dagen?

PostNL heeft ook de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij een servicepunt, maar die optie is nog niet toegevoegd op de website. Misschien een idee? Kost niks extra voor verzender of ontvanger.
 
Goede actie, boven de 100 euro bestellen geeft 25% korting. Maar net nu mijn lievelingsshake 5kg uit voorraad is: de chocolade-smaak. Deze is zeker niet 5kg-voorradig voordat deze actie afgelopen is? :(

Welke shake bedoel je Bram? Vast niet de Puur Eiwitten Chocolade? Die is gewoon op voorraad. Hoor ik graag nog even van je, zoek ik het uit.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Zie dat jullie nu met PostNL versturen. Perfect! Is de levertijd nog steeds 2 dagen? PostNL heeft ook de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij een servicepunt, maar die optie is nog niet toegevoegd op de website. Misschien een idee? Kost niks extra voor verzender of ontvanger.

Ja, goed he? Net nieuw! Levertijd behoort ook 2 dagen te zijn. Aangaande servicepunt, hebben we nog niet, heb je wel weer een uitstekend punt. Ik ga het bespreken. Dank!
 
Nieuwsgierig dat ik ben zojuist 2x 1kg whey bij jullie besteld. Ben benieuwd naar de smaken! Als je PakjeGemak kunt realiseren win je daar inderdaad denk ik nog meer klandizie mee, vind het zelf ook reuze handig omdat ik overdag gewoon ben werken.
 
Hoeveel gram smaakstoffen en ander niet whey hulpstoffen bevat jullie whey isolaat?
 
Welke shake bedoel je Bram? Vast niet de Puur Eiwitten Chocolade? Die is gewoon op voorraad. Hoor ik graag nog even van je, zoek ik het uit. ---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ---------- Ja, goed he? Net nieuw! Levertijd behoort ook 2 dagen te zijn. Aangaande servicepunt, hebben we nog niet, heb je wel weer een uitstekend punt. Ik ga het bespreken. Dank!
Kleine correctie; bezorging PostNL is naar verwachting 2-3 dagen. ---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
Hoeveel gram smaakstoffen en ander niet whey hulpstoffen bevat jullie whey isolaat?
Dat verschilt per smaak, als voorbeeld vanille: 3.5g flavouring/sweetener/colour per 100g ---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------
Nieuwsgierig dat ik ben zojuist 2x 1kg whey bij jullie besteld. Ben benieuwd naar de smaken! Als je PakjeGemak kunt realiseren win je daar inderdaad denk ik nog meer klandizie mee, vind het zelf ook reuze handig omdat ik overdag gewoon ben werken.
Goed te horen! Hoop dat het je gaat bevallen. Mogelijkheden PakjeGemak zoeken we op dit moment uit. Om het jullie(en jou FREAKJAM, mocht het je bevallen) voor een volgende bestelling nog moeilijker te maken; vanaf vandaag zijn op bulkpowders.nl nieuwe smaken Pure Whey Isolate 90-> Chocolade Sinaasappel en Complete Protein Blend-> Chocolade Mint verkrijgbaar.
 
Laatst bewerkt:
Geen suikers dus. Mooi:)
 
Goed te horen! Hoop dat het je gaat bevallen. Mogelijkheden PakjeGemak zoeken we op dit moment uit. Om het jullie(en jou FREAKJAM, mocht het je bevallen) voor een volgende bestelling nog moeilijker te maken; vanaf vandaag zijn op bulkpowders.nl nieuwe smaken Pure Whey Isolate 90-> Chocolade Sinaasappel en Complete Protein Blend-> Chocolade Mint verkrijgbaar.

Soms gaat de vertaling wat moeilijker of gemakkelijker:D

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Welke code doet het niet?

We hebben vanaf vandaag en nieuwe aanbieding op de bulkpowders.nl site; hoe meer je besteed hoe meer je bespaart. (afhankelijk van wat je besteed krijg je een grotere korting; bij besteding €100+ krijg je 25% korting! Kijk op de website voor de kortingscodes.


Tot wanneer loopt deze actie?
 
Wanneer hebben jullie nou eens whey samples op voorraad?
 
Soms gaat de vertaling wat moeilijker of gemakkelijker:D ---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ---------- Tot wanneer loopt deze actie?

Deze actie is alleen vandaag nog; tot middernacht

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Wanneer hebben jullie nou eens whey samples op voorraad?

Samples zijn binnen, maar nog niet online; ze worden gelabeld op het moment. Naar verwachting zullen de volgende samples eind van deze week online zijn:
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif] [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]Pure Whey Protein:[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]· [FONT=Calibri,sans-serif]Chocolate Peanut [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]· [FONT=Calibri,sans-serif]Chocolate Mint[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]· [FONT=Calibri,sans-serif]Chocolate Orange[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif] [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]Complete Protein Blend[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]· [FONT=Calibri,sans-serif]Strawberry[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif] [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]Complete Protein Coffee[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]· [FONT=Calibri,sans-serif]Black[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif] [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]Complete Pre-Workout[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]· [FONT=Calibri,sans-serif]Lemon & Lime[/FONT][/FONT]



---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ben ik ook wel benieuwd naar, eventueel een sample box toevoegen aan het assortiment?

Deze suggestie is inderdaad eerder gedaan; ik heb het doorgegeven aan product ontwikkelaars. Er wordt naar gekeken of dit haalbaar is voor de toekomst toe te voegen aan het assortiment.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Geen suikers dus. Mooi:)

Inderdaad, alle Pure Whey Isolate 90 smaken worden gezoet met sucralose; geen suiker. .
 
Jammer net de smaken die ik niet wil proberen.
 
Welke shake bedoel je Bram? Vast niet de Puur Eiwitten Chocolade? Die is gewoon op voorraad. Hoor ik graag nog even van je, zoek ik het uit.


Damn dom van me om dat vergeten te vermelden. Was de 90 Isolaat. Heb nu maar de 2,5kg besteld en 5kg choco-pinda. Toch bedankt!
 
Damn dom van me om dat vergeten te vermelden. Was de 90 Isolaat. Heb nu maar de 2,5kg besteld en 5kg choco-pinda. Toch bedankt!

Ok, prima. Ik hoop dat de producten je zullen bevallen!

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Jammer net de smaken die ik niet wil proberen.

Jammer, op dit moment helaas nog geen andere samples. Sorry..

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

We hebben weer een nieuwe actie vanaf vandaag t/m 27 augustus. 15% korting op alles, met uitzonderingen van de producten die al in de aanbieding zijn. Geldt voor alle aankopen, ongeacht bedrag. Kortingscode is 15eau
 
Ok, prima. Ik hoop dat de producten je zullen bevallen! ---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ---------- Jammer, op dit moment helaas nog geen andere samples. Sorry.. ---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ---------- We hebben weer een nieuwe actie vanaf vandaag t/m 27 augustus. 15% korting op alles, met uitzonderingen van de producten die al in de aanbieding zijn. Geldt voor alle aankopen, ongeacht bedrag. Kortingscode is 15eau
Nice, ik ben momenteel voeral de smaken wat aan het testen en ga vanavond enkele (kleine) zakjes pure whey bestellen heirvoor. Denk een smaak of 5-6. Krijg toch alles naar binnen dus als ik deze niet lekker vind is dat niet zo erg. Ook zijn het maar kleine zakjes :) Als de smaken me aanstaan dan komt er zeker een vervolg, bulkpowders is regelmatig de goedkoopste zie ik, goed getest enal! Je mag me gierig vinden maar ik betaal het liefst zo weinig mogelijk. Maar niet te weinig dat je weer rommel hebt natuurlijk :D
 
Misschien de smaak vanille toevoegen aan de Complete Protein Blend anders zijn het bijna allemaal chocolade smaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven