MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ze heeft een vriend nu geloof ik.

    latest?cb=20121125123730&path-prefix=nl.jpg
     
    8 x 95 gebankbokst zonder hulp op ongeveer 80kg lichaamsgewicht. PR.
     
    Doe weer iets wat me zusje niet aan staat ofzo.

    Zusje : "hou je kankerbek ik sla je kankerkop van je romp af"

    Help me dbb me zusje gaat me kop van me romp slaan. :(

    Je moet melkpak gaan curlen

    Works everitiem
     
    Doe weer iets wat me zusje niet aan staat ofzo.

    Zusje : "hou je kankerbek ik sla je kankerkop van je romp af"

    Help me dbb me zusje gaat me kop van me romp slaan. :(

    wat zei je doe eens ff normaal ja

    met kanker schelden is zo ontzettend pauper
     
    Mn grootmoeder van 78 is aangereden door een mocro-brommertje.

    Zij heeft niks, mocro-brommer kapot, begint dat ventje nog grote bek op te zetten(ze was in haar recht), heeft ze hem een bitchslap gegeven(mn grootmoeders bouw is zowat vrouwelijke Johan Boskamp, redelijk dik maar sterk en 1m75), en zijn de flikken gebeld.

    Ze zitten alle2 bij de flikken, mn grootmoeder slaagt de gemiddelde flik nog in een deuk en is zeer koppig dus dit wordt lachen :roflol:
     
    Mn grootmoeder van 78 is aangereden door een mocro-brommertje.

    Zij heeft niks, mocro-brommer kapot, begint dat ventje nog grote bek op te zetten(ze was in haar recht), heeft ze hem een bitchslap gegeven(mn grootmoeders bouw is zowat vrouwelijke Johan Boskamp, redelijk dik maar sterk en 1m75), en zijn de flikken gebeld.

    Ze zitten alle2 bij de flikken, mn grootmoeder slaagt de gemiddelde flik nog in een deuk en is zeer koppig dus dit wordt lachen :roflol:

    jpyJwIT.gif
     
    Doe weer iets wat me zusje niet aan staat ofzo. Zusje : "hou je kankerbek ik sla je kankerkop van je romp af" Help me dbb me zusje gaat me kop van me romp slaan. :(

    Pak haar sigaretten af
     
    wat zei je doe eens ff normaal ja

    met kanker schelden is zo ontzettend pauper


    Als ik wat zeg gaat ze gewoon door.

    Zo klote dat het zusje is en geen broetje, broertje geef je geen keer goede beuk dan is het klaar, bij zusjes mag dat niet.

    Ze is ook pauper
     
    Als ik wat zeg gaat ze gewoon door.

    Zo klote dat het zusje is en geen broetje, broertje geef je geen keer goede beuk dan is het klaar, bij zusjes mag dat niet.

    Ze is ook pauper

    grote eiwit scheet laten
     
    corrigerende tik is geoorloofd in dit soort gevallen
     
    corrigerende tik is geoorloofd in dit soort gevallen

    die heeft wel iets meer nodig dan een corrigerende tik.

    meer its along the lines of corrigerende gezichts-reconstructie.
     
    corrigerende tik is geoorloofd in dit soort gevallen

    Maat van me komt ook altijd met die soft shit.
    > zusje gaat uit huis
    > zusje laat haar konijnen thuis en zegt tegen maat van me zorg er maar voor
    > maat zegt er iets van als ze keer thuiskomt
    > zusje begint te schreeuwen en gaat weer weg
    > kooi is te klein waardoor er een hekje is gebouwd aan de kooi en de halve woonkamer in beslag neemt

    Als ik zeg om tikken uit te delen of de konijnen te bakken valt er een excuus als 'schiet je niks mee op'
    Waar gaat dit toch heen
     
    in voor konijnen bakken
     
    Maat van me komt ook altijd met die soft shit.
    > zusje gaat uit huis
    > zusje laat haar konijnen thuis en zegt tegen maat van me zorg er maar voor
    > maat zegt er iets van als ze keer thuiskomt
    > zusje begint te schreeuwen en gaat weer weg
    > kooi is te klein waardoor er een hekje is gebouwd aan de kooi en de halve woonkamer in beslag neemt

    Als ik zeg om tikken uit te delen of de konijnen te bakken valt er een excuus als 'schiet je niks mee op'
    Waar gaat dit toch heen

    wat zou jij doen dan tegen een terroristisch zusje die alleen maar scheld en schreeuwt en dan negeert als iets der niet aan staat, niets doet wat ze moet, doet alles wat ze wil en verwacht alles te krijgen en als ze niet krijgt wat ze wil schreeuwt en sloopt ze tot ze krijgt wat ze wil.

    al moet ik zeggen dat het een wonder is dat ik haar nog niet doodgeslagen heb.
     
    wat zou jij doen dan tegen een terroristisch zusje die alleen maar scheld en schreeuwt en dan negeert als iets der niet aan staat, niets doet wat ze moet, doet alles wat ze wil en verwacht alles te krijgen en als ze niet krijgt wat ze wil schreeuwt en sloopt ze tot ze krijgt wat ze wil.

    Compleet negeren, zo opgelost.
     
    Back
    Naar boven