Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zit in collegezaal bij (gastcollege), waar er gesproken wordt over de publieke opvatting over homo's.
    "Ze worden vaak gewoon in hokjes geduwd."
    Ik mompel iets te hard: Dat zijn dan vaak wc-hokjes.
    Docent freakt de neuk uit hoe respectloos ik ben en of ik wil vertrekken.
    Doodserieus antwoord ik dat ik zelf homo ben en uit ervaring spreek (aangezien ik die mensen toch nooit meer zie).
    Zaal lacht hartelijk en de sfeer wordt weer positief.
    Sta ik buiten wat te kletsen met een vriend van me komen er 3 minuten na elkaar 2 gasten om m'n nummer vragen :roflol::roflol::roflol:
     
    Zit in collegezaal bij (gastcollege), waar er gesproken wordt over de publieke opvatting over homo's.
    "Ze worden vaak gewoon in hokjes geduwd."
    Ik mompel iets te hard: Dat zijn dan vaak wc-hokjes.
    Docent freakt de neuk uit hoe respectloos ik ben en of ik wil vertrekken.
    Doodserieus antwoord ik dat ik zelf homo ben en uit ervaring spreek (aangezien ik die mensen toch nooit meer zie).
    Zaal lacht hartelijk en de sfeer wordt weer positief.
    Sta ik buiten wat te kletsen met een vriend van me komen er 3 minuten na elkaar 2 gasten om m'n nummer vragen :roflol::roflol::roflol:

    Als homoseksuele guys mij om mijn nummer vragen zou ik ook blij zijn. Nog niet gebeurd helaas.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=MMzU66IHe-k

    goed informatief filmpje

    Zit in collegezaal bij (gastcollege), waar er gesproken wordt over de publieke opvatting over homo's.
    "Ze worden vaak gewoon in hokjes geduwd."
    Ik mompel iets te hard: Dat zijn dan vaak wc-hokjes.
    Docent freakt de neuk uit hoe respectloos ik ben en of ik wil vertrekken.
    Doodserieus antwoord ik dat ik zelf homo ben en uit ervaring spreek (aangezien ik die mensen toch nooit meer zie).
    Zaal lacht hartelijk en de sfeer wordt weer positief.
    Sta ik buiten wat te kletsen met een vriend van me komen er 3 minuten na elkaar 2 gasten om m'n nummer vragen :roflol::roflol::roflol:


    :roflol:
    dus jij kan het binnenkort echt meemaken hoe het is om door een homo in een WC hokje gedrukt te worden
    of door 2 homo's tegelijk:roflol:
     
    Ik heb geen zin in zo'n ongemakkelijk gesprek, schijnbaar kent hij mij ook van m'n studie. :o
     
    Ik heb geen zin in zo'n ongemakkelijk gesprek, schijnbaar kent hij mij ook van m'n studie. :o
    Wtf is daar nu ongemakkelijk aan :roflol:
    Je had beter gewoon na je college de waarheid gezegd, boeit toch allemaal niet..
     
    Foto van jou en je vriendin als foto instellen?

    notbad.jpg

    doorsturen naar mat?:dunno:

    giphy.gif


    Wtf is daar nu ongemakkelijk aan :roflol:
    Je had beter gewoon na je college de waarheid gezegd, boeit toch allemaal niet..

    Dat heb ik ook tegen diegenen die mij aanspraken gezegd, alleen deze gast koos ervoor om me via whatsapp te benaderen. Ik knoop wel even een kort gesprekje aan, het is alleen zo dat ik uit zijn berichten niet direct zijn interesses kan ontcijferen (hoewel dit overduidelijk is aangezien hij zelf kneitergay is ik mezelf net 2 uur daarvoor ge-out had) dus ik moet wel min of meer een casual gesprekje met hem gaan voeren totdat de gayvibes te erg worden en dan pas opbiechten dat ik niet van de sensuele persuasie ben. Daar heb ik dus echt geen zin in.

    Voor nu ga ik steensteen z'n advies maar opvolgen en zeg wel gewoon om half 2 (als hij waarschijnlijk slaapt of de top/bot aan het uithangen is en dus niet kan antwoorden) dat ik bij m'n vriendin was en daarom geen antwoord gaf. Hopelijk verliest hij daarna al gelijk de interesse en druipt hij af. Zo niet heb ik kans omde ultieme wingman te veroveren, een hommel.
     
    Back
    Naar boven