XXL Nutrition

Dafne Schippers Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt me niet. Niet tijdens het toernooi in ieder geval, de kans om daar gepakt te worden is gewoon te groot.
 
Me broertje is game verslaafde die liet laatst stukje lezen dat er een game team tijdens een toernooi ook flink aan de doping zat.

Overal wordt dat gebruikt..
 
Me broertje is game verslaafde die liet laatst stukje lezen dat er een game team tijdens een toernooi ook flink aan de doping zat.

Overal wordt dat gebruikt..

wtf!?
 
Me broertje is game verslaafde die liet laatst stukje lezen dat er een game team tijdens een toernooi ook flink aan de doping zat.

Overal wordt dat gebruikt..

Red Bull??
 
244oe4o.png
 
Adderall is niet eens echt doping, het is in feite hetzelfde als ritalin.
 
Adderall is niet eens echt doping, het is in feite hetzelfde als ritalin.

Het staat anders wel op de dopinglijst en het wordt als doping gebruikt, ook al ''is het niet echt doping''.
 
Ik ben ervan overtuigd dat ze doping gebruikt. Bewijzen heb ik natuurlijk niet, maar als je kijkt naar de tijden die ze loopt, zit ze midden tussen atleten die gepakt zijn voor doping. De kans dat zij dan clean is, is wel erg minimaal. Is die kans sowieso al, want ik denk dat geen enkele goede 100 / 200 meter loper of loopster clean is.
 
Nee ze gebruikt niet ik kon der al voor ze doorbrak net als samuels die eerst een stuk sneller was dan schippers maar al snel waren de rollen omgedraaid waar Jamiel bleef hangen verbeterde Dafne haar zelf nog dat ze zo gespierd is? Heb je hun wel eens zien trainen? Overigens traint een vriend van me/ club genoot met haar samen Stbren Blok (WK deelnemer junioren op de meerkamp)
 
Nee ze gebruikt niet ik kon der al voor ze doorbrak net als samuels die eerst een stuk sneller was dan schippers maar al snel waren de rollen omgedraaid waar Jamiel bleef hangen verbeterde Dafne haar zelf nog dat ze zo gespierd is? Heb je hun wel eens zien trainen? Overigens traint een vriend van me/ club genoot met haar samen Stbren Blok (WK deelnemer junioren op de meerkamp)

Als je iets post, zorg er dan in ieder geval voor dat het leesbaar is. Jezus man.
 

Denk je serieus dat ze geen doping gebruikt? Waar baseer je dat idee op?

1. 21,34 Florence Griffith-Joyner
2. 21,62 Marion Jones
3. 21,63 Dafne Schippers
4. 21,64 Merlene Ottey

Dit zijn de recordtijden op de 200 ooit gelopen bij de vrouwen. Iedereen op dit lijstje is gepakt behalve Schippers en jij denkt dat ze naturel is? Ze loopt 0,01 seconde trager dan Jones... Mjamja. Nee. Kan niet.
 
Back
Naar boven