XXL Nutrition

DEADLIFT 165 kg

Bezoekers in dit topic

Hi mijn naam is curley, ik ben nieuw hier. en ik ben helemaal gek van muscle en powerliften. Ik ben 46 jaar, ik weeg op dit moment 118 kg, helaas weet ikmijn vet percentage niet

---------- Toegevoegd om 05:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:45 ----------

Ha nee in Amsterdam zuidoost, in de bijlmergym

---------- Toegevoegd om 06:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:59 ----------

Amsterdam heeft een gigantisch tekort aan hardcore gyms, en ik zie mezelf echt niet in de BASIC FIT liften
 
Hey Curley, volgens mij kun jij nog meer dan je denkt!
 
Hé dank je ilift, ik probeer realistische doelen te stellen tegen komende december probeer ik de 200 kg, ik zal films blijven posten van mijn trainingen. Keep up to date

---------- Toegevoegd om 06:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Dank je man
 
Lekker man, nice gedaan!! Rustig muziekje ook in de gym :D
 
Hi mijn naam is curley, ik ben nieuw hier. en ik ben helemaal gek van muscle en powerliften. Ik ben 46 jaar, ik weeg op dit moment 118 kg, helaas weet ikmijn vet percentage niet

---------- Toegevoegd om 05:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:45 ----------

Ha nee in Amsterdam zuidoost, in de bijlmergym

---------- Toegevoegd om 06:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:59 ----------

Amsterdam heeft een gigantisch tekort aan hardcore gyms, en ik zie mezelf echt niet in de BASIC FIT liften

Basic fit idd nooit doen! Gym ziet er goed uit van je. Succes met je doelen.
 
 
Basic fit idd nooit doen! Gym ziet er goed uit van je. Succes met je doelen.
Waarom geen Basic Fit? Ik train er ook en kan er prima uit de voeten. Zeker als je eens onderweg bent, is er altijd wel één in de buurt.
 
Waarom geen Basic Fit? Ik train er ook en kan er prima uit de voeten. Zeker als je eens onderweg bent, is er altijd wel één in de buurt.

Veel te commercieel
 
Laatst bewerkt:
☝☝☝☝☝
 
mij lukte met belt maar 160kg
 
basic fit is een zeer goede gym vindt ik persoonlijk.Train er al 2jaar je moet natuurlijk niet gaan op het piek uur dan valt er geen bal te doen maar als je over dag gaat kan je er perfect trainen.
Ben van België weet wel niet hoe het in Nederland zit. het is goedkoop en kan dan meer geld in me voeding steken.
 
Aaaaaaaand he's gone!
 
Geweldig: ietsje agressiever nu...........fuck you :D
 
basic fit is een zeer goede gym vindt ik persoonlijk.Train er al 2jaar je moet natuurlijk niet gaan op het piek uur dan valt er geen bal te doen maar als je over dag gaat kan je er perfect trainen.
Ben van België weet wel niet hoe het in Nederland zit. het is goedkoop en kan dan meer geld in me voeding steken.

Same here. Ik ben van Den Haag naar Apeldoorn verhuisd en ben hier 'voor goedkoop gegaan' met de BasicFit, maar bevalt me prima. Ik ga elke dag om 07:00 en heb de hele gym voor mezelf.
 
Hi mijn naam is curley, ik ben nieuw hier. en ik ben helemaal gek van muscle en powerliften. Ik ben 46 jaar, ik weeg op dit moment 118 kg, helaas weet ikmijn vet percentage niet

---------- Toegevoegd om 05:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:45 ----------

Ha nee in Amsterdam zuidoost, in de bijlmergym

---------- Toegevoegd om 06:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:59 ----------

Amsterdam heeft een gigantisch tekort aan hardcore gyms, en ik zie mezelf echt niet in de BASIC FIT liften

Heel noord holland heeft geen hardcore gyms helaas.

Ik lift ook in een basic fit...
 
Heel noord holland heeft geen hardcore gyms helaas.

Ik lift ook in een basic fit...

Niet?

en SSS in Alkmaar, Spartacus in Noord Scharwoude dan bijvoorbeeld?
 
Back
Naar boven