MuscleMeat

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi, Een uurtje geleden heb ik mijn pakketje ontvangen van postnl. Helaas heeft het langer dan een week geduurd maar ik heb mijn spullen eindelijk binnen. Bedankt voor het reageren en snel handelen.

Goed te horen JayantSparda, en dank voor je geduld..

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Mijn eerste ervaring met bulkpowders: positief, duidelijke site. Mindere kant: slechte reviews worden niet geplaatst op de website, enkel goede! Had er twee reviews geplaatst waarbij ik wat minder positief was over de fine oats omdat deze nogal klont en dat de drinkbaarheid van de shake negatief beinvloed. Deze review is niet geplaatst, mijn andere review die enkel positief was over whey is wel geplaatst. Jammer! Reviews bij bulkpowders dus niet erg nuttig gezien ze enkel positieve berichten plaatsen.

Dat was ik..sorry.. Ik heb het besproken en het is dus inderdaad niet de bedoeling dat we reviews niet plaatsen. Het moet een eerlijk beeld zijn is het BULK POWDERS beleid. Ik beloof plechtig beterschap. Heb er al een paar minder positieve reviews die ik nog kon veranderen online gezet.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

vind die witte chcolade echt geen zuipen, americain choco cookie is beter. waarom is de almundbutter 2,00 euro duurder geworden?

Prijzen zijn onlangs herzien, er zijn veel artikelen goedkoper geworden, maar helaas ook aantal duurder geworden.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Hmm het staat nu al sinds 3 sept op "Collected", maar er moet inmiddels toch wel iets gebeurt zijn? Excuses voor mijn vele vragen, maar had hiervoor alleen ervaring met myprotein uit UK en die leverden wel erg snel (2-3 werkdagen).

Ik heb dit op 4 september doorgegeven aan mijn collega Charlotte, deze heeft e.e.a. voor je uitgezocht en zou contact met je opnemen. Heb je geen contact met haar gehad?
 
Dat was ik..sorry.. Ik heb het besproken en het is dus inderdaad niet de bedoeling dat we reviews niet plaatsen. Het moet een eerlijk beeld zijn is het BULK POWDERS beleid. Ik beloof plechtig beterschap. Heb er al een paar minder positieve reviews die ik nog kon veranderen online gezet.

Je belooft plechtig beterschap maar je verandert wel minder positieve reviews alvorens je ze online zet. In welk opzicht is dat dan beterschap? De inhoud van een review of deze nu positief of negatief is moet je naar mijn mening niet aanpassen en gewoon publiceren op jullie website, mits er bijvoorbeeld grof taalgebruik gebruikt wordt.
 
Sorry ik vind dit echt schandalig, sowieso een reden om niet bij jullie te bestellen!
 
waar blijft mijn bestelling? sinds 3 september is er volgens de track&trace niks meer gebeurt.
Wacht nu toch al zo goed als een week.

Excuus, zie net de track&trace veranderen, vandaag is dus een bezorgpoging geweest. Hopelijk komen ze morgen nogmaals.
 
Je belooft plechtig beterschap maar je verandert wel minder positieve reviews alvorens je ze online zet. In welk opzicht is dat dan beterschap? De inhoud van een review of deze nu positief of negatief is moet je naar mijn mening niet aanpassen en gewoon publiceren op jullie website, mits er bijvoorbeeld grof taalgebruik gebruikt wordt.


Dat betekent dus gewoon dat alle reviews bij jullie te vereaarlozen zijn
Jammer!
 
Ik heb een giftcode van mijn eerste bestelling gekregen, nou wil ik deze dus invullen maar je kan maar 1 code invullen?
Dus ik moet nu kiezen tussen mijn gift of korting ? dat is natuurlijk gewoon waardeloos.
 
Bestelling binnen vandaag, ziet er allemaal prima uit!

Jammer van de lange levertijd en reviews. Voor de rest prima site, service en supplementen.
 
Ik heb een giftcode van mijn eerste bestelling gekregen, nou wil ik deze dus invullen maar je kan maar 1 code invullen?
Dus ik moet nu kiezen tussen mijn gift of korting ? dat is natuurlijk gewoon waardeloos.

Bij elke site is dit toch zo?
Voor het combi gebruik van kortingen tegen te gaan, anders kun je aan heel lage (onverwachte) prijzen komen.
 
Bulkpowders nog geheel onbekend in mijn sportschool. Waarom geven jullie niet boven een x bedrag een shakebeker? Weet dat jullie nu met een spaarsysteem werken maar zo maak je wel minder indirecte reclame.
 
Je belooft plechtig beterschap maar je verandert wel minder positieve reviews alvorens je ze online zet. In welk opzicht is dat dan beterschap? De inhoud van een review of deze nu positief of negatief is moet je naar mijn mening niet aanpassen en gewoon publiceren op jullie website, mits er bijvoorbeeld grof taalgebruik gebruikt wordt.
Er wordt niets aangepast aan de verwoordingen van de reviews aangepast; alles wordt online gezet zoals het door de reviewer zelf is gezegd. ---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------
Sorry ik vind dit echt schandalig, sowieso een reden om niet bij jullie te bestellen!
Vind ik heel jammer te horen. Zoals gezegd, het is een persoonlijke fout geweest, niet BULK POWDERS beleid. De slechte(re) reviews staan inmiddels tevens online, met mindere ervaringen in de exacte bewoording zoals de review is gegeven. Ik beloof nogmaals, zal het niet meer doen!

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ik heb een giftcode van mijn eerste bestelling gekregen, nou wil ik deze dus invullen maar je kan maar 1 code invullen? Dus ik moet nu kiezen tussen mijn gift of korting ? dat is natuurlijk gewoon waardeloos.

Er kan inderdaad helaas maar één kortingscode ingevuld worden.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Bulkpowders nog geheel onbekend in mijn sportschool. Waarom geven jullie niet boven een x bedrag een shakebeker? Weet dat jullie nu met een spaarsysteem werken maar zo maak je wel minder indirecte reclame.

Dank voor je goede idee, ik ga het hier bespreken.
 
Er wordt niets aangepast aan de verwoordingen van de reviews aangepast; alles wordt online gezet zoals het door de reviewer zelf is gezegd. ---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ---------- Vind ik heel jammer te horen. Zoals gezegd, het is een persoonlijke fout geweest, niet BULK POWDERS beleid. De slechte(re) reviews staan inmiddels tevens online, met mindere ervaringen in de exacte bewoording zoals de review is gegeven. Ik beloof nogmaals, zal het niet meer doen! ---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ---------- Er kan inderdaad helaas maar één kortingscode ingevuld worden. ---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ---------- Dank voor je goede idee, ik ga het hier bespreken.

Hoop t, maar als je reviews veranderd... ben je dan onzeker over je eigen product ofzo?
eerlijkheid loont....
 
Hoop t, maar als je reviews veranderd... ben je dan onzeker over je eigen product ofzo? eerlijkheid loont....
Casper, er wordt niks veranderd aan de reviews. Alles staat online zoals het is geschreven. Er is zeker geen onzekerheid over de producten. Ben het met je eens; eerlijkheid loont.
 
Casper, er wordt niks veranderd aan de reviews. Alles staat online zoals het is geschreven. Er is zeker geen onzekerheid over de producten. Ben het met je eens; eerlijkheid loont.

Vind het niet plaatsen van negatieve reviews ook niet echt bij BP passen, gezien er veel moeite is gestoken in het aantonen van de ingredienten / transparant over willen komen naar de klant.

Is er trouwens een reden waarom de haver zoveel klontjes bevat?
 
Goed te horen JayantSparda, en dank voor je geduld..

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------



Dat was ik..sorry.. Ik heb het besproken en het is dus inderdaad niet de bedoeling dat we reviews niet plaatsen. Het moet een eerlijk beeld zijn is het BULK POWDERS beleid. Ik beloof plechtig beterschap. Heb er al een paar minder positieve reviews die ik nog kon veranderen online gezet.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------



Prijzen zijn onlangs herzien, er zijn veel artikelen goedkoper geworden, maar helaas ook aantal duurder geworden.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------



Ik heb dit op 4 september doorgegeven aan mijn collega Charlotte, deze heeft e.e.a. voor je uitgezocht en zou contact met je opnemen. Heb je geen contact met haar gehad?

Helaas is er geen contact met mij opgenomen.
 
Hahaha, dikke Bodyenfitshop taferelen hier. Mooi dat de aap zo vroeg uit de mouw is gekomen, caveat emptor.
 
Hahaha, dikke Bodyenfitshop taferelen hier. Mooi dat de aap zo vroeg uit de mouw is gekomen, caveat emptor.

Wat zijn de B&F taferelen? Die reviews? Dat is niet netjes natuurlijk, maar dat zijn meer suppshoptaferelen in het algemeen dan B&F taferelen, de meerderheid doet dat.
 
Dat was ik..sorry.. Ik heb het besproken en het is dus inderdaad niet de bedoeling dat we reviews niet plaatsen. Het moet een eerlijk beeld zijn is het BULK POWDERS beleid. Ik beloof plechtig beterschap. Heb er al een paar minder positieve reviews die ik nog kon veranderen online gezet.

Er wordt niets aangepast aan de verwoordingen van de reviews aangepast; alles wordt online gezet zoals het door de reviewer zelf is gezegd.

Casper, er wordt niks veranderd aan de reviews. Alles staat online zoals het is geschreven. Er is zeker geen onzekerheid over de producten. Ben het met je eens; eerlijkheid loont.

Je creëert zelf verwarring door eerst te zeggen dat je mindere reviews hebt veranderd alvorens je ze online hebt gezet en vervolgens zeg je dat er niets is veranderd. Of je woordenkeuze is ongelukkig of je bedoelt iets heel anders met de zin "Heb er al een paar minder positieve reviews die ik nog kon veranderen online gezet".
 
"Heb er al een paar minder positieve reviews die ik nog kon veranderen online gezet".

Lijkt me toch vrij obvious dat de verandering is dat die reviews alsnog zijn geplaatst. Niet dat de reviews zelf veranderd zijn, daar is nooit sprake van geweest. Lezen is ook een vak.
 
Lijkt me toch vrij obvious dat de verandering is dat die reviews alsnog zijn geplaatst. Niet dat de reviews zelf veranderd zijn, daar is nooit sprake van geweest. Lezen is ook een vak.

Ik had die mogelijkheid ook wel bedacht, alleen de woordkeuze is gewoon ongelukkig. Ik zou dan de term "status gewijzigd" hebben gebruikt ipv veranderd.
 
Dat was beter geweest, maar voor de goede lezer lijkt me dit niet verwarrend en/of tegenstrijdig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven