XXL Nutrition

CrossFit is mijn leven! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2010
Berichten
33.532
Waardering
22.270
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Wat ben ik blij met dit nieuwe subforum! Dankjewel T. Graag zou ik dan hier ook mijn verhaal willen doen over CrossFit.

Levensveranderende gebeurtenissen zijn zeldzaam. Het vinden van je zielsverwant, de geboorte van uw kind, het verlies van een dierbare. Wij geloven dat een of ander ding gebeurt gewoon, maar soms is het erg makkelijk om ze te laten gebeuren. Toen ik begon CrossFit Ik was echt sceptisch. Ik heb nooit vond de juiste motivatie om een ​​sport te spelen en ik niet voelde de behoefte om dit te doen. Maar tijdens een warme en zonnige middag veranderde alles. CrossFit kreeg me en is niet van plan om me te laten gaan. De show is net aan het begin, en hier is hoe mijn leven echt veranderd in slechts 150 dagen. Ik heb dingen die ik had nooit gedacht dat ik kon doen

Nu echt. Flarden? Handstand? Ik zal nooit zulke dingen te doen. Zijn gewoon niet voor mij ??, een klein stemmetje in mijn hoofd zei. Maar nogmaals ik was onder de evaluatie van de impact CrossFit zou hebben op mijn leven. De bagage van kennis, ervaringen en motivaties dat mijn trainers gaf mij in slechts vijf maanden is enorm. Ik speelde veel sport in mijn leven, maar het nooit gebeurd met mij om zo veel dingen te leren en zo veel te verbeteren in het doen van hen net als in de afgelopen vijf maanden.

CrossFit ass-schopte me en bracht me buiten mijn comfort zone - soms echt veel - en ik begre ep dat alleen op deze manier leren we, te verbeteren, en te groeien.Bent u bang dat je niet het soort persoon die een barbell kan tillen? Denk je dat je bent te zwaar om jezelf te verheffen op de ringen? Je ervoor dat u een halve marathon niet lopen? Gewoon stap in een CrossFit doos en geef uw trainers de tijd genoeg om te bewijzen dat je het mis. Ik heb geleerd om motivaties vinden Het duurt niet lang om te begrijpen dat CrossFit is meer dan alleen fysieke kracht en de macht te grijpen. Motivaties en het vermogen van de resterende gericht op de doelen zijn een essentieel onderdeel van deze geweldige sport.

Mijn persoonlijke ervaring zei dat zodra ik begonnen met het vinden van motivaties voor mijn trainingen en geloof me als ik zeg dat ik ze echt nodig meer dan eens werd het nog gemakkelijker om motivaties voor mijn dagelijkse taken te vinden. Het lezen van een saai bedrijf rapport? Het gaan naar het postkantoor? De vaststelling dat de plank je vrouw is praten over sinds weken? CrossFit is echt een geweldige training voor commitment en consistentie. Ik begon goed eten. Ik heb nooit dieted in mijn leven. Ik ben gelukkig en ik heb een stofwisseling die mij mag elke vorm van junk-food en carbo-horror show zonder straffen me met een levitating buik of pluizige love-handles.

Maar ik had niet verwacht om een ​​directe correlatie tussen de kwaliteit en de hoeveelheid voedsel gegeten en de kwaliteit van mijn trainingen te vinden. Onze lichamen zijn grote machines en ze moeten van hoge kwaliteit brandstof, in de juiste hoeveelheid en op het juiste moment om de beste te leveren. Toch begint het eten van alleen de kwaliteit van voedsel en het uitsnijden van de rest ben ik begonnen met een algemeen gezond gevoel de hele dag lang. Plus, mijn laatste bloed examens waren geweldig! Ik heb vrienden gemaakt en geleerd om hun hulp te aanvaarden.

U hoorde waarschijnlijk veel over CrossFit Gemeenschap. En ja, alles wat je hoort is waar. Ik ben een Italiaanse emigrant wonen in Zwitserland en een van de moeilijkste dingen die ik ervaren na mijn verhuizing was het maken van nieuwe vrienden in de stad waar ik woon nu met mijn vrouw en mijn dochter. Strak werkschema en algemene routines liet ons geen tijd en mogelijkheden om een ​​nieuw sociaal leven op te bouwen. Alles veranderde nadat ik bij mijn CrossFit doos. Er vond ik gemotiveerde atleten, studenten, arbeiders, huisvrouwen en zakenlui van alle leeftijden - met wie ik delen doelen, passies en waarden. Ik verbonden met de meeste van hen en sommige van deze mensen worden steeds echt en solide vrienden.

Verder heb ik geleerd om hulp in tijd van nood accepteren we allemaal graag dat duwtje in de rug toen we vechten tegen onze grenzen - en de Geest van de communautaire waarderen. Ik ben over het algemeen niet een sociaal persoon, maar de echte deal van CrossFit is het delen van onze ervaringen met anderen die oprecht geloven in wat we geloven. Het klinkt misschien oppervlakkig. Maar als we zweten in de doos hebben we het niet alleen de opleiding: we binding met andere mensen die vechten voor onze dezelfde doelen. Iets dat tegenwoordig hebben we zelden de kans om te doen, en zal ons beter en completer personen te maken.
 
Respect paolo dat je je zo bloot durft te geven. Mooi verhaal.
 
wauw ik wil ook wel eens in die doos van jouw komen
 
De vaststelling dat de plank je vrouw is praten over sinds weken?

Ik heb nooit dieted

Ik zal nooit zulke dingen te doen.

=> ik niet te begrijp
 
De vaststelling dat de plank je vrouw is praten over sinds weken?

Ik heb nooit dieted

Ik zal nooit zulke dingen te doen.

=> ik niet te begrijp

Het is een vraag. Hij bedoelt heeft iemand echt ver is zelfs besloten om zelfs gebruik gaan willen doen lijken meer op?
 
Waarom is er een enkele menare ? Waarom is het zo arduousto een man die niet kijken naar de eerste buitenkant vinden , en in mijn hart! Mijn gedachten! Mijn gevoelens! Je weet wel , met deze vraag , ik opgelost om een ​​stap te nemen om samen nieuwe en dramatische voor mij , en ik kan e'en zeggen gek persoonlijke bezittingen . Schrijf een personage niet vertrouwd man uit een andere regio ! Je zou het niet krediet te geven aan hoeveel stroom is needfull te hebben om die eerste stap te zetten. En nog belangrijker , beginnen met het schrijven van een scroll . Ik hechten aan deze het schrijven van mijn foto . In de verwachting dat het zal de snelheid van uw antwoord. Mijn naam is Fisileya . En ik woon in Turkmenistan . Ik denk dat je kunt zien op het internet de namen van mijn land , dan weet je waar het is. Op dit moment denk ik te eindigen . En ik zeg dat het in de verwachting dat binnenkort zal ik in staat om uw bericht te zien , en te antwoorden zijn. Ik wacht op je antwoord.
 
Wtf is dit voor taal ben ik niet van jou gewend Galen. Ben je leip ofzo?:o
 
Crossfit_changed_my_life.jpg
 
Mijn respect heb je!
 
Is die tekst door een translator gegaan ofzo? Snap er geen jota van..
 
Een kritische vraag mag gesteld worden toch..
En ik was niet de eerste die het opviel.
Ik lees zijn stukken met grote interesse aangezien ik deze zeer waardeer, zeer leerzaam en informatief.
Maar een tekst van iemand anders door Google Translate halen en zeggen dat het je eigen verhaal is...

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Wellicht was de opmerking over zijn overige artikelen onterecht...mijn excuses daarvoor..
 
Net zo goed geschreven als crossfit goed voor je is..
 
Het is alleen dat Galen bekend staat om zijn kwalititieve teksten en dan is dit toch wel even een ander verhaal.
Ben ik gewoon niet gewend van hem, that's all..
 
Jezus gast, wel eens van ironische humor gehoord?
 
Valt dit niet onder sarcastische humor? En gaat zo over zijn hoofd :p
 
Back
Naar boven