AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goeie nieuwe avatar man, ziet er goed uit :D


Thanks, echt elke week zie je grote veranderingen. Sta er nu weer harder bij.. :)

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Zaterdag check up gehad bij coach. Alles was prima, geen aanpassingen dus het gaat goed. Benen mogen vanaf nu niet meer getraind worden, hier heb ik wel wat moeite mee. Maar braaf luisteren, daarvoor heb je een coach.
Verder ga ik de aankomende dagen veel tijd besteden aan mijn routine. Muziek is geregeld dus nu het dansje nog. A.s. vrijdag ook even een poseerslip aanschaffen en dan is alles compleet. Verder merk ik dat ik een stuk minder energie heb, zaterdag en zondag overdag nog even een dutje moeten doen om wat op te knappen. Humeur is op sommige momenten ook heel slecht, dit vind ik best vervelend.

Training zaterdag: borst/triceps niet opgeschreven

Zondag:

Single arm machine row
10x40
10x50
10x60
10x70
7x80
10x70

Chinups
10/10/7

Straight arm pulldown
4x12x15

Single arm cable row
10x15
10x17.5
8x17.5

Db hammer curl
3 sets 8/12 reps

Seated bb curl
3 sets 8/12 reps


Training van vandaag

Benchpress
10x50
5x70
3x90
8x110
3x120
2x120
5x110

Incline chestpress
8x100
8x100
12x80

Incline dumbell fly
3x12x18

Db side raise
Set 1: 8x5 - 8x7 - 8x9
Set 2: 8x10 - 8x8 - 8x6
Set 3: 10x10 - 10x8 - 10x6 - 10x4

10 minuten stairmaster..zwaar
15 minuten fietsen

en vanavond nog 20 minuten fietsen

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Heeft er iemand een idee wat ik de nacht voor de wedstrijd zou kunnen nemen om in slaap te komen? Ik hoorde dat je van slaappillen vocht kan pakken.. en mela zal denk ik te licht zijn. Ik ben echt een stresskip, ik weet bijna zeker dat ik geen minuut ga slapen...
 
Aardige training nog, zeker nu je zo laag in energie / VP% zit.

Van slaappillen vocht pakken, dat lijkt me stug als je het 1x doet.
Ik zou wel zorgen (als je ze pakt) dat de slaapmedicatie ruim van te voren geen invloed meer kan hebben.
Anders sta je daar dadelijk half suf.

Buiten Mela zal er niets te krijgen zijn (legaal), wel op doktersrecept natuurlijk.

Succes !
 
Misschien een temesta ofzo ;) Je wilt 's morgens ook niet meer gaar zijn door een slaappil
 
Misschien een temesta ofzo ;) Je wilt 's morgens ook niet meer gaar zijn door een slaappil

Volgens mij heb ik die al een x op recept gekregen van de doc, thanks 4 the reminder ;)
 
Gaat lekker man, succes met je laatste nacht straks.
 
Aardige training nog, zeker nu je zo laag in energie / VP% zit.

Van slaappillen vocht pakken, dat lijkt me stug als je het 1x doet.
Ik zou wel zorgen (als je ze pakt) dat de slaapmedicatie ruim van te voren geen invloed meer kan hebben.
Anders sta je daar dadelijk half suf.

Buiten Mela zal er niets te krijgen zijn (legaal), wel op doktersrecept natuurlijk.

Succes !

trainingen zijn wel vermoeiend, vooral de eerste paar sets heb ik het idee dat er niet meer in zit.
maar als ik verhoog dan gaat het gewoon, zit tussen de oren denk ik :)

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Gaat lekker man, succes met je laatste nacht straks.

thanks bric!
 
Wat is de reden eigenlijk van geen benen trainen laatste week/ weken? Zie dat wel vaker langskomen..
 
Trein van vandaag

pulldown
10x60
10x80
6x100
Single arm:
10x60
7x65

latpull
10x60
10x70
8x80

Chest supported incline dumbell row
15x14
12x18
12x20
10x22
10x22

Single straight arm pulldown SS Reverse bb curl
12x7.5 / 12x30
12x7.5 / 12x40
12x7.5 / 12x40
10x7.5 / 10x40

Gewicht blijft momenteel redelijk stabiel maar word wel harder, bijzonder.

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Wat is de reden eigenlijk van geen benen trainen laatste week/ weken? Zie dat wel vaker langskomen..

Werkt goed voor vochtverlies

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

linkertepel is trouwens sinds een week of 2 gevoelig, ik voel ook wel een verharding van de klieren eronder. tepel word gelukkig niet meer puffy dan hij al was, dus ik hoop dat het niet nodig is om er iets bij te nemen tegen gyno
 
Tjoek tjoek

Overhead press
10x20
5x40
5x60
5x70
5x75
5x75
5x75

Wide upright row
15x25
12x35
12x35
12x35

Cable side raise (single)
10x7.5
15x5
Om en Om:
12/10/8 x 5

Chest supported incline db raises
20x6
10x10
12x8
12x8

Ik begin verslaafd te worden aan lijen, aders en..... abs!
Dus besloten om ook de abs wat aandacht te gaan geven.

Bidden met kabel
15x30
15x30
15x35
12x35

Knee raises
3x12

Nog een flink cardiosessie gedaan. Ben wel blij dat ik geen benen meer hoef te trainen, want ze raken hier zo leeg van dat ik soms moeite heb met blijven staan..of opstaan.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Ohja, ik zal in de loop van de middag of avond nog even wat foto's droppen.

Ik heb foto's gevonden van een tijd geleden, die zet ik naast de foto's van gisteren. Verschil is duidelijk aanwezig. Motiveert weer, want naar mijn gevoel kom ik nooit echt veel vooruit..
 
ben benieuwd naar de pics
progressie zie je zelf inderdaad nooit zo goed zelf ene dag denk je dat je er bijna bent andere dag lijkt het alsof je weer terug bij af bent, gewoon door knallen krl,
 
dyq2hf.jpg

k56hh.jpg


---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

madshe.jpg

2dj32o0.jpg


---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

ben benieuwd naar de pics
progressie zie je zelf inderdaad nooit zo goed zelf ene dag denk je dat je er bijna bent andere dag lijkt het alsof je weer terug bij af bent, gewoon door knallen krl,

ze staan erop

bij de front foto's zit er 1 jaar tussen en de back foto's bijna 2 jaar.
 
dat is goed droog getrokken man streef.
 
goede vooruitgang geboekt man netjes,

is de laatste foto van hoe je er nu bij staat of sta je nu al droger ?
 
Goed fysiek kerel. Wat is je huidige gewicht?
 
oh lol, dacht dat dit je prep was. Dacht al WTF?
Dikke progressie man, respect :thumb:
 
Vette pics dude, mooi progressie gemaakt! :thumbs:
 
Fuck die fotos! Nice man!
 
Fuck! Wat een massa op je benen!

Hoeveel % sta je nu, want je lijkt nog niet heel scherp erbij te staan, maar dat kan ook aan de fotokwaliteit liggen..
 
dat is goed droog getrokken man streef.

Bedankt! Zit wel wat tijd tussen he, de before foto's zijn van 1 en bijna 2 jaar geleden.

goede vooruitgang geboekt man netjes,

is de laatste foto van hoe je er nu bij staat of sta je nu al droger ?

Iets droger nu, maar is ook met waardeloze telefoon gemaakt. En hou nog heel veel vocht vast. Ik sta straks hard genoeg.

oh lol, dacht dat dit je prep was. Dacht al WTF?
Dikke progressie man, respect :thumb:

haha nee dat zou gekkenwerk zijn. Thanks!

Vette pics dude, mooi progressie gemaakt! :thumbs:

Thanks!

Fuck die fotos! Nice man!

Bedankt!

Fuck! Wat een massa op je benen!

Hoeveel % sta je nu, want je lijkt nog niet heel scherp erbij te staan, maar dat kan ook aan de fotokwaliteit liggen..

Meten doen we niet meer. Laatste meting was zo'n 2,5 week geleden, hier stond ik op 8,7 %. Ben nog wel wat gezakt sinds die tijd. Ik schat het nu op ergens in de 6%. Foto's geven ook een vertekend beeld, aders knallen er overal uit maar dat zie je hier ook niet op. Ik denk dat ik ergens rond de 4 - 4,5 % zal staan op de wedstrijd

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

De sneltrein van vandaag

Benchpress
25x20
5x30
5x40
3x50
3x60
3x70
1x80
1x90

5x5x110 +1 spotrep.

Incline dumbell fly
12x16
20x16
20x16
15x16

En nog een flinke cardiosessie van 30 minuten. Wederom waren de benen hierna als pap. Vanavond nog eens 20 minuten.
 
Rond de 6 en poping aders klinkt goed krl benieud hoe je er die zondag bij staat
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven