AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waar kan men dit kopen? Ik ben op zich wel geïnteresseerd.
 
Druk in hoofd, hoofdpijn? Het schijnt dat ostarine kan zorgen voor wat lichte hoofdpijn (alhoewel ik dit zelf nooit ervaren heb, slechts gelezen) maar GW? Goed blijven drinken en slapen. Op wat voor doseringen zitten jullie met GW @Scylin, Bricone en Breedbutnotlate?

En wat ik overigens bedoelde met dat ik de GW voelde, is dat ik kon squatten zonder dat mijn hart uit m'n borstkast popte. Ik raakte gewoon niet buiten adem, ook met de leg press niet of welke oefening dan ook. Treadmill, incline 6 en 6.0 km/h voor een half uurtje, hartslag bleef gemiddeld maar ondertussen brandde het vet van m'n lichaam. In 6 weken 3% gedaald in vet EN iets meer dan 1.5 kg aangekomen in massa.

Vandaag komt de nieuwe batch GW binnen, zal jullie op de hoogte houden van hoe het gaat. :)

Ik zit op 20mg/dag
 
Nieuwe batch GW vandaag binnen gekregen, ik ga morgen weer beginnnen op 20 mg, kijken of er deze keer sides tussen zitten zoals sommige van jullie ervaren.
 
Ben benieuwd.
 
gainnnzzz
 
Vandaag dag nummer 3 op de nieuwe batch GW-501516 @ 20 mg. Zojuist een uur cardio gedaan (treadmill @ 6 incline en 6.0 km/h). Heerlijk! Veel zweten, niet buiten adem raken en rustig naar national geographic kijken op de TV's in de gym:D Ben in deze 3 dagen overigens ook enorm veel vocht verloren, terwijl mijn zout inname hetzelfde gebleven is. Dit gaat weer een mooie run worden...Love this stuff. :)
 
Vandaag dag nummer 3 op de nieuwe batch GW-501516 @ 20 mg. Zojuist een uur cardio gedaan (treadmill @ 6 incline en 6.0 km/h). Heerlijk! Veel zweten, niet buiten adem raken en rustig naar national geographic kijken op de TV's in de gym:D Ben in deze 3 dagen overigens ook enorm veel vocht verloren, terwijl mijn zout inname hetzelfde gebleven is. Dit gaat weer een mooie run worden...Love this stuff. :)

30mg gaat ook lekker. makkelijk 30/40 setjes per training, je bent dan ook niet moe te krijgen. Ik zou gw sws niet langer dan 12 weken nemen.
 
30mg gaat ook lekker. makkelijk 30/40 setjes per training, je bent dan ook niet moe te krijgen. Ik zou gw sws niet langer dan 12 weken nemen.

Waarom doseer je op 30 mg? Gewoon uit interesse. In principe was 10 mg al goed om mijn uithoudingsvermogen naar een hoger niveau te brengen, op 20 mg ben ik ook niet moe te krijgen. En een run van 12 weken is net goed, dat is ongeveer hoe lang m'n cut gaat duren. :) Die 12 weken doe ik slechts om gewenning te voorkomen en niks anders.

p.s. Ik heb (weer) geen sides ervaren zoals sommige mensen in dit topic vermeld hebben.
 
ik begon op meteen op 20 toen en d8 ook maar s 30 ervaren. Maar 30mg is ookwel de max. Heb ook wel mensen gezien op 80mg ostarine.
 
Ben nu 6 dagen bezig met GW en heb em naar 15mg verlaagd, druk in hoofd bijna helemaal weg.
Wat ik merk is dat me hartslag wel omhoog gaat tijdens training maar minder vlug en ben niet buiten adem te krijgen ! Duidelijke werking hiermee
 
Ben nu 6 dagen bezig met GW en heb em naar 15mg verlaagd, druk in hoofd bijna helemaal weg.
Wat ik merk is dat me hartslag wel omhoog gaat tijdens training maar minder vlug en ben niet buiten adem te krijgen ! Duidelijke werking hiermee

Goed dat het nu beter gaat. Ik vind het wel apart dat jouw GW voor dit soort bijwerkingen zorgt, maar deze dosering werkt dus beter voor jou.
 
Goed dat het nu beter gaat. Ik vind het wel apart dat jouw GW voor dit soort bijwerkingen zorgt, maar deze dosering werkt dus beter voor jou.

Ieder persoon reageert anders. Lees het ook veel op us boards. Heb er zelf alleen in de 1e week last van een beetje hoofdpijn af entoe. Maar momenteel ook nergens meer last van.
 
Ik ben ook zeer geintresseerd waar dit te krijgen is. Met name het conditie bevorderende effect spreekt me enorm aan gr
 
Zit nu in week 5 met Ostarine op 15 mg per dag. Ik doe een lichte cut. Ostarine vind ik wel fijn spul. Opmerkelijk is dat ik flink wat vet kwijt ben terwijl mijn gewicht exact hetzelfde is gebleven. Wil 6 weken doen. Laatste week niet echt kunnen trainen wegens grieperigheid, kop vol etc.
 
Ik moest trouwens nieuwe account aanmaken vanwege omzetting naar een nieuw forum; ik was uiteraard wachtwoord en zo vergeten, voorheen: top gear
 
Back
Naar boven