AndroidHealthClinic

Na 12 weken trainen

Bezoekers in dit topic

Inmiddels de (voor mij) magische 80 kg grens voorbij :D En armen aangespannen de 40 cm voorbij. Bam!
 
mooi man, let wel niet te veel op de weegschaal... daar word je vet van ;)
 
Hoppa, lekker bezig. Wat Seiko zegt, let niet te veel op de weegschaal, dan wordt je te gefocussed op gewicht ipv je gehele uitstraling/fysiek.
 
Bedankt voor de tip, was er juist minder mee bezig toen ik weer eens ging wegen en 2 kg zwaarder geworden was :)
 
Probeer anders eens per 4-6 weken een foto te maken van je fysiek. Elke keer onder dezelfde omstandigheden en dezelfde dag (tijd etc etc). Dan zie je na 3-4 maand zeker wel progressie. Progressie kost helaas veel tijd!
 
maart tot september stip.jpg
 
Ik zie PROGRESSIE! :D :wl:

Goed gedaan! Er is vooruitgang, dat telt! Mooi 12kg gegaind man!
 
progressie is zeke aanwezig, maar je vetpercentage is ook erg hoog.. persoonlijk zou ik gaan cutten
 
hmm voor mijn gevoel blijft er dan weinig over..? maar heb er nog geen ervaring mee.. hoe hoog schat je mijn vp? 20?
 
Voordat je begon was je vp al redelijk hoog als ik zo kijk. Voorderest lijkt het alsof je vooral spier hebt gewonnen en weinig vet, netjes man. Zeker in deze korte tijd!

Vp ligt denk ik rond de 20. Beste is dan inderdaad een cut er tegenaan gooien.
 
Ja, ik kan me vinden in het bovenstaande. het is een eigen keus, wil je nog wat massa pakken kun je gerust door gaan en dan in januari/februari rustig gaan cutten. Niemand die het nu ziet en met 20%, ben je echt niet te dik
 
Ja, ik kan me vinden in het bovenstaande. het is een eigen keus, wil je nog wat massa pakken kun je gerust door gaan en dan in januari/februari rustig gaan cutten. Niemand die het nu ziet en met 20%, ben je echt niet te dik

Hou ook in je achterhoofd dat je beter spieren kan gainen als je vetpercentage lager is. Daarom is een eventuele (kleine) cut handig.
 
Hou ook in je achterhoofd dat je beter spieren kan gainen als je vetpercentage lager is. Daarom is een eventuele (kleine) cut handig.
Waar heb je dat gelezen?
 
Wil cut proberen om te kijken wat er gaat gebeuren, maar niet te extreem. Heeft het zin om twee weekjes te cutten? Tijdelijk stoppen met creatine dan ook? Zal er sowieso nog even wat meer over gaan lezen...
 
2weken cutten heeft totaal geen nut, je moet eerder aan minstens 2maanden denken, doorbulken heeft ook totaal geen nut want het moet er ook weer vanaf, beter nu een goeie cut en vanaf daar weer gaan bouwen.
 
Waar heb je dat gelezen?

Op dbb, verschillende malen. Maar waren losse posts dus kan ze zo snel niet vinden. Had volgens mij oa te maken met de hormoonhuishouding
 
Op dbb, verschillende malen. Maar waren losse posts dus kan ze zo snel niet vinden. Had volgens mij oa te maken met de hormoonhuishouding
Niet echt een betrouwbare bron dan :) Want er zijn ook genoeg strongman die 15-20% hebben en ook extreem sterk zijn. Die zijn ook sterk, maar hebben ook genoeg massa.
 
Niet echt een betrouwbare bron dan :) Want er zijn ook genoeg strongman die 15-20% hebben en ook extreem sterk zijn. Die zijn ook sterk, maar hebben ook genoeg massa.


maar ook genoeg vet:P
 
Back
Naar boven