AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vroeger op dbb, toen ik nog jong was, moest je nog wel eens een beetje je best doen om karma te ontvangen. Nu is het echt gewoon een hoererij van like for like geworden geloof ik.
    Nu durf ik jouw bericht niet te liken
     
    Vroeger op dbb, toen ik nog jong was, moest je nog wel eens een beetje je best doen om karma te ontvangen. Nu is het echt gewoon een hoererij van like for like geworden geloof ik.

    inderdaad, de grote karma inflatie van dbb
     
    Vroeger op dbb, toen ik nog jong was, moest je nog wel eens een beetje je best doen om karma te ontvangen. Nu is het echt gewoon een hoererij van like for like geworden geloof ik.
    Ik weet nog vroeger op dbb, toen mijn hoererij meer waard was dan maar 2 likes
     

    Leuk dat je het leuk vindt

    Nu durf ik jouw bericht niet te liken

    No biggie

    inderdaad, de grote karma inflatie van dbb

    HOEVEEL LIKES VOOR DEZE POST?!?!1!11!!

    Ik weet nog vroeger op dbb, toen mijn hoererij meer waard was dan maar 2 likes

    Toen kon je nog berichtjes sturen via karma, dat was veel leuker. Nu is t gewoon fb geworden waar iedereen random shit zit te liken
     
    Alsof dat karma systeem nuttig was. Dit is ten minste nog iets van praktisch nut hebbend, dan kan je zien hoeveel en welke mensen het eens zijn met een advies bijvoorbeeld. Dat karma systeem was puur ego strokerij, volledig nutteloos. Wel geinig om te zien dat mensen er toch in 'geloven' zegmaar (zo beheerst de illuminati ons)
     
    Wel nice dat je gewoon ieders overtredingen op de profielpagina's kunt zien
     
    28 waarschuwingen, kan nu eindelijk zien wie ze heeft gegeven. Eens zien.
     
    boh goeie

    kreeg toen nog pm van tremendes dat de kaart niet van hem kwam en dat ie het wel een goeie vond

    MAAR BLIJKBAAR HEEFT SAYER HET ALLEMAAL VERPEST
     
    Alsof dat karma systeem nuttig was. Dit is ten minste nog iets van praktisch nut hebbend, dan kan je zien hoeveel en welke mensen het eens zijn met een advies bijvoorbeeld. Dat karma systeem was puur ego strokerij, volledig nutteloos. Wel geinig om te zien dat mensen er toch in 'geloven' zegmaar (zo beheerst de illuminati ons)

    Het had wel degelijk nut voor mij, alleen niet de punten. Het was voor mij (en veel anderen) gewoon een optie om toch iets korts te zeggen tegen iemand, zonder gelijk een topic te laten ontsporen of je inbox vol te laten lopen met korte berichtjes, die uiteindelijk op een awkward manier stoppen, omdat je toch een conversatie aan het voeren bent. Met karma stuurde je 1 berichtje en daarmee was het ook gelijk over, tot je 5 anderen karma gaf.

    ik heb wel veel haat karma gehad, wat nu dus allemaal is omgezet naar positieve likes :roflol:
     
    fy34sl.png


    :roflol:

    Wel een enorme hand boven z'n hoofd gehouden door de forumleiding dat dat z'n enige waarschuwing is.
     
    Het had wel degelijk nut voor mij, alleen niet de punten. Het was voor mij (en veel anderen) gewoon een optie om toch iets korts te zeggen tegen iemand, zonder gelijk een topic te laten ontsporen of je inbox vol te laten lopen met korte berichtjes, die uiteindelijk op een awkward manier stoppen, omdat je toch een conversatie aan het voeren bent. Met karma stuurde je 1 berichtje en daarmee was het ook gelijk over, tot je 5 anderen karma gaf.

    ik heb wel veel haat karma gehad, wat nu dus allemaal is omgezet naar positieve likes :roflol:
    Daar komt 'profielposts' toch aardig bij in de buurt? Als je echt een gesprek wilt beginnen stuur je een PM, als je iets korts te melden hebt wat niet hoeft uit te groeien tot een gesprek stuur je een profielpost. Is niet privé though, dat dan weer niet.
     
    Daar komt 'profielposts' toch aardig bij in de buurt? Als je echt een gesprek wilt beginnen stuur je een PM, als je iets korts te melden hebt wat niet hoeft uit te groeien tot een gesprek stuur je een profielpost. Is privé though, dat dan weer niet.

    Ja precies, het is niet privé. Ik vond het handig dat je kort iets privé kon zeggen, zonder een lang gesprek te voeren. Het privé gedeelte vond ik daarin wel belangrijk en dat is met profielposts inderdaad niet.
    Daarbij kan ik daar sowieso niet echt aan wennen, die profielposts, want dat deed ik op dbb ook niet, maar waar ik wel gebruik van maak zal uiteindelijk wel wennen.
    Ik vind een pm sturen niet erg, maar als ik voor elke keer dat ik iets korts wil melden/zeggen een pm moet sturen, dan hoop ik dat er wel meer berichtjes kunnen worden opgeslagen in de inbox dan eerst (als dat al niet zo is).
    Wat wel vervelend is, is dat ontvangen en verzonden door elkaar staat..
     
    Dat maandag voorbij is.
     
    boh hey ramsjoen nummer
     
    Hahaha @ minster10 momentje :D
     
    Back
    Naar boven